Geplaatst: vr 06 okt, 2006 21:19
ik vin dat de mijn een beetje veel zuipt..
lig dit aan de afstelling..
lig dit aan de afstelling..
wat noem je veel zuipendriver fre schreef:ik vin dat de mijn een beetje veel zuipt..
lig dit aan de afstelling..
nou, das zijn normaal gebruik...biestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...
Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
een liter of 12/100km danbiestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...
Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
Jepsjarty schreef:een liter of 12/100km danbiestig schreef:Met de mijne kan ik rond de 60-80km rijden voor dat de reserve opspringt... Da vind ik toch wel redelijk veel zuipen, heb nu bagagerek waar ik een jerrycan opzet zodat ik toch wa langer kan rondbollen zonder naar naftstations te moeten uitkijken...
Voor de rest een zalige quad eigenlijk...
What he saidpetervee schreef:Wat ze met stall bedoelen op de kfx site is :
De motor flink wat toeren maakt voor de koppeling de snaarpakt om weg te rijden.
Bij de standaard veer hoef je maar een kleinbeetje gas te geven en de koppeling neemt de snaar mee.
Bij een veer met een hoge stall kun je bijvoorbeeld 3000 toeren maken voor de koppeling aangrijpt
Dit is voor drag racen ideaal..als je in het bos of terrein of openbaren wegrijd niet..