kawasaki kfx700 primary spring ?
kawasaki kfx700 primary spring ?
op http://www.700v.com/primary.htm staat dat je je kfx echt tot leven brengt door die veer te wisellen
wie weet waar ik zo een ding kan kopen en heeft er iemand rijervaring met zo een aangepaste veer
wie weet waar ik zo een ding kan kopen en heeft er iemand rijervaring met zo een aangepaste veer
wil ze wel overnemen van je als je dat wil
dit staat bij die tabel vermeld voor de paarse :
Good replacements for the stock spring for those who don't want any stall, but still want better performance.
wat bedoelen ze nu in gods,naam met die 'STALL' , zo ver reikt men technisch engels niet
wat waren jouw bevindingen van die veer en of andere
btw nog steeds geen nieuws van je groene monster
dit staat bij die tabel vermeld voor de paarse :
Good replacements for the stock spring for those who don't want any stall, but still want better performance.
wat bedoelen ze nu in gods,naam met die 'STALL' , zo ver reikt men technisch engels niet
wat waren jouw bevindingen van die veer en of andere
btw nog steeds geen nieuws van je groene monster
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
dus is stall niet zo goed danyamaha tri-z schreef:stall betekent dat als je quad hard moet trekken en hij daalt in toeren dat hij dan af slaat
zal het is even goed moeten laten doordringen in men hoofd
betekent dit dan als je van de gas gaat de motor geen kracht meer overbrengt op het rijwielgedeelte
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
neem nou bijvoorbeeld je rijd een hoge stijle berg op.sjarty schreef:dus is stall niet zo goed danyamaha tri-z schreef:stall betekent dat als je quad hard moet trekken en hij daalt in toeren dat hij dan af slaat
zal het is even goed moeten laten doordringen in men hoofd
betekent dit dan als je van de gas gaat de motor geen kracht meer overbrengt op het rijwielgedeelte
en je quad moet steeds harder trekken en je krijgt stall
dan slaat je quad af en rolt hij terug tot hij de compressie raakt vervolgens achterover slaat en helemaal de berg af rolt
dat is het minder fijne van stall
CustomCoatingsHelvoirt
dan vraag ik me af waarom er veren verkocht worden met heel veel stall zoals vermeld op die site (bovenvermelde in begin topic)yamaha tri-z schreef:neem nou bijvoorbeeld je rijd een hoge stijle berg op.sjarty schreef:dus is stall niet zo goed danyamaha tri-z schreef:stall betekent dat als je quad hard moet trekken en hij daalt in toeren dat hij dan af slaat
zal het is even goed moeten laten doordringen in men hoofd
betekent dit dan als je van de gas gaat de motor geen kracht meer overbrengt op het rijwielgedeelte
en je quad moet steeds harder trekken en je krijgt stall
dan slaat je quad af en rolt hij terug tot hij de compressie raakt vervolgens achterover slaat en helemaal de berg af rolt
dat is het minder fijne van stall
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
sjarty schreef:dan vraag ik me af waarom er veren verkocht worden met heel veel stall zoals vermeld op die site (bovenvermelde in begin topic)yamaha tri-z schreef:neem nou bijvoorbeeld je rijd een hoge stijle berg op.sjarty schreef: dus is stall niet zo goed dan
zal het is even goed moeten laten doordringen in men hoofd
betekent dit dan als je van de gas gaat de motor geen kracht meer overbrengt op het rijwielgedeelte
en je quad moet steeds harder trekken en je krijgt stall
dan slaat je quad af en rolt hij terug tot hij de compressie raakt vervolgens achterover slaat en helemaal de berg af rolt
dat is het minder fijne van stall
dat is om er voor te zorgen dat de koppeling eerder pakt bij een lager toeren tall.
wat voor bijvoorbeeld XC heel fijn is
CustomCoatingsHelvoirt
thx allen nu begin ik het te snappenyamaha tri-z schreef:sjarty schreef:dan vraag ik me af waarom er veren verkocht worden met heel veel stall zoals vermeld op die site (bovenvermelde in begin topic)yamaha tri-z schreef: neem nou bijvoorbeeld je rijd een hoge stijle berg op.
en je quad moet steeds harder trekken en je krijgt stall
dan slaat je quad af en rolt hij terug tot hij de compressie raakt vervolgens achterover slaat en helemaal de berg af rolt
dat is het minder fijne van stall
dat is om er voor te zorgen dat de koppeling eerder pakt bij een lager toeren tall.
wat voor bijvoorbeeld XC heel fijn is
-
- Quad Master
- Berichten: 1557
- Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
- Locatie: Oost Vlaanderen
Met die paarse heb je dit niet voor.
Je quad gaat er gewoon met een ruk vandoor, goed vasthouden dus
Maar je beste mod zal best eerst je uitlaat en goede afstelling (kan je daarmee helpen PM voor info)
Als je geluk hebt vindt je mss mijn Yoshimura op de "zwarte" markt
Die veer ligt hier ergens, als ik hem vindt zal ik het je melden. Mag gratis weg...
Je quad gaat er gewoon met een ruk vandoor, goed vasthouden dus
Maar je beste mod zal best eerst je uitlaat en goede afstelling (kan je daarmee helpen PM voor info)
Als je geluk hebt vindt je mss mijn Yoshimura op de "zwarte" markt
Die veer ligt hier ergens, als ik hem vindt zal ik het je melden. Mag gratis weg...