Pagina 2 van 3
Geplaatst: do 26 feb, 2004 19:07
door warrior 350
ik doe meestal mijne wheelie in 2de ma dan is hij te rap in hoge toeren en lukt het maar heel even maar in 3de heb ik nog nie echt het lef om tege zo een snelheid hem omhoog te trekken
Geplaatst: do 26 feb, 2004 19:18
door Ludovic 250
in 2 de en dan naar 3 de schakelen hé
Geplaatst: do 26 feb, 2004 19:35
door L.D.
Ik doe da eigenlijk meestal uit stilstand... In eerste, gas half open en dan koppeling late schieten. Wel een beetje oefenen, of je ligt direct achterover
Geplaatst: do 26 feb, 2004 19:50
door Wå®®iør
Jah, das inderdaad wel een gevaarlijke manier
Geplaatst: do 26 feb, 2004 19:57
door Mika
Maar een warrior heeft niet het caracter van achterover te vliegen, zeker niet als hij nog bone stock is
Geplaatst: do 26 feb, 2004 21:36
door Teunie
Warrior heeft meer gewicht vanvoor, net als de Banshee.
Geplaatst: do 26 feb, 2004 23:40
door SlOoT
Ik heb nog nooit geschakeld tijdens een wheelie.
Ik rij 40% in de 4e en dan pin gas en zelf ff flink mee werken en omhoog gaan de banden.
Mooie van de Speed is dat hij flink wat power onderin heeft en nog veel meer power middenin tot bovenin heeft, dan kun je een wheelie lekker door trekken.
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 12:01
door Wå®®iør
Ik ging jullie op de hoogte houden van de wheelie, dus, ik heb idd eerst eens geprobeerd in het gras (zachter vallen
) en met mijn linkerknie op het zadel en mijn rechtervoet op de rem (voor het geval) en hupsa, het lukt al redelijk zo, maar ik durf niet volledig te trekken, heb beetje schrik om achterover te vallen
. Ik blijf zo proberen.
Misschien nog een klein vraagje, als ik achterover val en ik spring van de quad zal de quad dan op zijn achterrek blijven staan? Of zal hij volledig omkantelen??
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 12:03
door Teunie
Blijft op beugel staan normaal, behalve als hij erg hard gaat of de grond niet gelijk is dan kan ie omslaan.
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 12:44
door Mika
Ik zou er dan wel een kill-switch opzetten want het kan altijd zijn dat hij blijft verder lopen en dat is niet zo handig
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 12:45
door Hanzie
ik ben keer achterover gegaan met de Z, vol in 3de, ik bleef eraan hangen en de quad bleef netjes op de baar staan. no probs dus...
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 15:24
door Wå®®iør
Mika schreef:Ik zou er dan wel een kill-switch opzetten want het kan altijd zijn dat hij blijft verder lopen en dat is niet zo handig
Wat is een kill-switch?
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 15:52
door Ralph
Schakelaatje aan je quad met een touwtje er aan wat je aan jezelf vastmaakt, als je er afvalt trek je het touwtje uit de schakelaar en gaat je motor uit. Ik heb ze nog liggen voor je
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 16:46
door Wå®®iør
hehe, precies hetzelfde als op den jetski
. En hoeveel kost da?
Geplaatst: wo 03 mar, 2004 18:11
door Ralph
Kosten 45 euro
http://www.quadtuning.nl/index.php?p=killswitch
Ik heb ze nog in het rood, zwart, geel en wit. Blauwe komen er weer aan binnenkort.