Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 20:27
door sjarty
Maarten schreef:Dus in 2de rijden, dan koppeling inhouden en zachtjes laten schieten en vol gas geven?
die koppeling moet je iets sneller lossen dan dat je vertrekt uit stilstand , terwijl flink gas geven en zeker je voet op de achterrem houden voor in geval van
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 20:41
door Suzuki
Ik rijd gewoon in z'n 2 half gas met een gangetje van 10/15 km/h. Dan vol gas en aan het stuur trekken. In z'n 1 en 3 lukt het ook maar niet zo mooi.
Geplaatst: ma 30 okt, 2006 22:11
door Dubois
Suzuki schreef:Ik rijd gewoon in z'n 2 half gas met een gangetje van 10/15 km/h. Dan vol gas en aan het stuur trekken. In z'n 1 en 3 lukt het ook maar niet zo mooi.
Ik doe het ook zo, maar we rijden dan ook met een iets krachtigere quad dan de Raptor. Ik heb nu een KFX 400 en dan is dit geen probleem, maar deze manier van wheeliën zou toch niet zo goed gewerkt hebben met mijn vroegere Warrior. En Warrior en Raptor350 zijn net dezelfde quads, mits verschillen in afmetingen. Maar zoveel invloed heeft dit nu ook niet op het "wheeliegedrag".
Geplaatst: zo 12 nov, 2006 22:33
door blaster200
ik denk je dat je echt iets verkeerds doet. Te weinig lef ofzo
Had ik eerst ook. Ga maar eens met je knieën op het zadel zitten en dan met je voeten op die 'bar' achterop. Dan ga je zeker omhoog. Ik ben er zelfs een keer achterafgevallen toen