Wheelie met raptor 350
Wheelie met raptor 350
Hoe moet ik nu goed een wheelie doen.
Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg mijn raptor niet van de grond, hoe komt dat?
Techniek, durf, te weinig kracht?
Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg mijn raptor niet van de grond, hoe komt dat?
Techniek, durf, te weinig kracht?
‰ Quad racing team
-
- Toeschouwer
-
- Quad Master
rukje aan het stuur? als ik vol gas geef met mn kfx700 vlieg ik al keihard achterover gaat te makkelijksjarty schreef:klein rukje aan het stuur en volle gas en de mijne kijkt direkt naar de zon als ze schijntdriver fre schreef:en wat als je een automaat hebt.. (kawa kfx 700)
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
zal er wat vanaf hangen wat je snelheid is bij de wheeliestart , zitpositie , gewicht enz...Yamaha Grizzly 700 schreef:rukje aan het stuur? als ik vol gas geef met mn kfx700 vlieg ik al keihard achterover gaat te makkelijksjarty schreef:klein rukje aan het stuur en volle gas en de mijne kijkt direkt naar de zon als ze schijntdriver fre schreef:en wat als je een automaat hebt.. (kawa kfx 700)
en het gaat nooit gemakkelijk genoeg
-
- Quadrunner
- Contacteer:
In welke versnelling probeer jij je wheelie te doen? Rij in 2de versnelling tot op het punt dat je voelt dat je veel koppel hebt. En volg dan de aanwijzingen van hierboven. Dan zou het eigenlijk zonder problemen moeten gaan hoor.
Als je nog een beetje te veel schrik hebt dat je achterover gaat vallen, best op een grasvlakte proberen. Kwestie dat dit zachter valt en je dus meer durf hebt.
Als je nog een beetje te veel schrik hebt dat je achterover gaat vallen, best op een grasvlakte proberen. Kwestie dat dit zachter valt en je dus meer durf hebt.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Daar komt het inderdaad op neer.Maarten schreef:Dus in 2de rijden, dan koppeling inhouden en zachtjes laten schieten en vol gas geven?
Veel oefenen en niet te rap opgeven! In het begin ga je misschien slechts een paar cm de hoogte in met de voorwielen, maar na een tijdje zal je merken dat je het onder de knie krijgt met als gevolg een mooie wheelie.