rot streek

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Suzuki
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Suzuki »

Ja, maar ik vind het wel onfatsoenlijk van de verkoper. Zo hebben ze het bij een maat van mijn broer ook geflikt toen die een scooter wou kopen. En dan ben je wel boos als zoiets je overkomt.
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door w0u73r »

dat begrijp ik wel volkomen ja ik zou da ik zou ook balen ervan echt jammer voor jou sam :| veel succes met verder zoeken, vind zeker nog wel iets goed
yamaha blaster 200cc
dirk666
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door dirk666 »

Nou dirk gefeliciteerd met je aankoop, ik baal er alleen wel stevig van ,was er echt van overtuigd dat ik hem vrijdag thuis had staan maar helaas. De verkoper had eigelijk wel afspraken gemaakt maar dit is dus eigelijk zijn fout, hij zij dat jij er bijna 2000 euro meer voor gaf klopt dit je zit dan op de +/-11500 euro kijkt me sterk.

ik wens je er veel plezier mee ben niet kwaad was alleen zeer teleurgesteld.

greetz sam
Sam,

Bedankt voor je reactie.
Wat de prijs betreft laat ik zeggen dat ik vermoed dat de verkoper de voorkeur aan cash heeft gegeven boven inruil.
Je zult begrijpen dat ik mij niet verder wil bemoeien met de onenigheid tussen jou en de verkoper ivm reeds eerder gemaakte afspraken en wou het dan ook bij bovenstaande uitspraak laten.
Maar nogmaals :applaus: voor je sportieve reactie naar mij toe ondanks dat de hele zaak voor jou uiterst teleurstellend is verlopen.

Groeten,

Dirk
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

Treur niet Sam als ik jou was zou ik eens langs een dealer rijden die zowel een predator als een raptor 700 heeft staan en ga dan maar
eerst een ritje maken op de 700 en dan op de predator ik denk dat je dan voor de 700 kiest die zit en rijd zoveel beter. :crossercool:
Plaats reactie