rot streek
-
sam 1983(NL)
- Toeschouwer

rot streek
Vertel ik hier een paar dagen geleden, met een big smile op mijn gezicht dat ik aanstaande vrijdag mijn eerste quad ging kopen, namelijk een polaris predator 500 (2006). Ik had met de beste man afgesproken dat ik deze met bijbetaling in zou ruilen tegen mijn enduro motor. Nou dit gaat dus mooi niet door, een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden. Is net anderhalf uur geleden vertrokken mooi balen nog geen quad voor mij.
Dus heren pas op wat je allemaal verteld op dit forum er zitten wat stiekemen personen tussen,
greetz
Dus heren pas op wat je allemaal verteld op dit forum er zitten wat stiekemen personen tussen,
greetz
regend het in mei,... dan is april voorbij
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

Zo hoe triest kan je zijn. Sommige mensen zijn echt super triest.
Succes met het zoeken van een andere goede quad, waar je hoop ik ook gelijk dan je motor kan inruilen.
Succes met het zoeken van een andere goede quad, waar je hoop ik ook gelijk dan je motor kan inruilen.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
Ingridjequad
- Quadfanaat

-
sam 1983(NL)
- Toeschouwer

-
blaster200
- Quadrider

Re: rot streek
ff afgezonderd van je verhaal, ga een keer naar ton maessen in ysselsteyn, die heeft altijd wel quads staansam 1983(NL) schreef:Vertel ik hier een paar dagen geleden, met een big smile op mijn gezicht dat ik aanstaande vrijdag mijn eerste quad ging kopen, namelijk een polaris predator 500 (2006). Ik had met de beste man afgesproken dat ik deze met bijbetaling in zou ruilen tegen mijn enduro motor. Nou dit gaat dus mooi niet door, een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden. Is net anderhalf uur geleden vertrokken mooi balen nog geen quad voor mij.
greetz
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
Re: rot streek
ah ge weet het toch... en zeker al ene van wie ge het niet verwachtsam 1983(NL) schreef:Vertel ik hier een paar dagen geleden, met een big smile op mijn gezicht dat ik aanstaande vrijdag mijn eerste quad ging kopen, namelijk een polaris predator 500 (2006). Ik had met de beste man afgesproken dat ik deze met bijbetaling in zou ruilen tegen mijn enduro motor. Nou dit gaat dus mooi niet door, een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden. Is net anderhalf uur geleden vertrokken mooi balen nog geen quad voor mij.
greetz
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Sam,
Ik ben degene die de predator heeft gekocht.
Maar je verhaal over mijn persoon klopt niet echt, als je op marktplaats kijkt zie je dat ik ( gasgas ) op 16-11-2006 op de Quad een bod heb uitgebracht ( en naar aanleiding hiervan met de verkoper in onderhandeling ben gegaan )
Je eerste bericht dat je van plan bent de predator aan te schaffen is van 17-11–2006 hier op het forum.
Dus mag je gerust concluderen dat ik niet over de Quad ben gaan praten met de verkoper omdat ik je berichten hier zag staan ( ik was hiervoor immers al in onderhandeling over de Quad )
Dat mijn bod / geen inruil voor de verkoper aantrekkelijker was kun je mij dan ook niet kwalijk nemen.
Later zag ik inderdaad jou enthousiaste mededelingen en heb dat ook nog met de verkoper besproken, die vertelde mij dat hij inderdaad ook bezig was geweest met iemand anders maar de voorkeur had voor geen inruil en nog geen bindende afspraken had gemaakt over de verkoop.
Ik hoop dan ook dat je niet meer achter de tekst staat die je eerder over mijn schreef.
Groeten,
Dirk
Ik ben degene die de predator heeft gekocht.
Maar je verhaal over mijn persoon klopt niet echt, als je op marktplaats kijkt zie je dat ik ( gasgas ) op 16-11-2006 op de Quad een bod heb uitgebracht ( en naar aanleiding hiervan met de verkoper in onderhandeling ben gegaan )
Je eerste bericht dat je van plan bent de predator aan te schaffen is van 17-11–2006 hier op het forum.
Dus mag je gerust concluderen dat ik niet over de Quad ben gaan praten met de verkoper omdat ik je berichten hier zag staan ( ik was hiervoor immers al in onderhandeling over de Quad )
Dat mijn bod / geen inruil voor de verkoper aantrekkelijker was kun je mij dan ook niet kwalijk nemen.
Later zag ik inderdaad jou enthousiaste mededelingen en heb dat ook nog met de verkoper besproken, die vertelde mij dat hij inderdaad ook bezig was geweest met iemand anders maar de voorkeur had voor geen inruil en nog geen bindende afspraken had gemaakt over de verkoop.
Ik hoop dan ook dat je niet meer achter de tekst staat die je eerder over mijn schreef.
Ik wens je in ieder geval succes met je verdere speurtocht naar een Quad en wie weet komen wij elkaar nog eens tegen in het “wild”Een fijn persoon op dit forum heeft mijn berichtjes op dit forum ook gelezen en is zelf snel achter deze advertentie aangegaan en achter mijn rug om meer geboden.
Groeten,
Dirk
De uitleg van Dirk lijkt mij inderdaad ook aannemelijk...Als het niet klopte zou hij wel zwijge, geen mens dat het te weten zou komen...
@ Sam, echt kl*** dat je deze kans gemist hebt, maar er zullen er nog komen...Ik zou Dirk vergeven, ik vind dat de verkoper eigenlijk iets had moeten zeggen...
Kop op
@ Sam, echt kl*** dat je deze kans gemist hebt, maar er zullen er nog komen...Ik zou Dirk vergeven, ik vind dat de verkoper eigenlijk iets had moeten zeggen...
Kop op
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
sam 1983(NL)
- Toeschouwer

Nou dirk gefeliciteerd met je aankoop, ik baal er alleen wel stevig van ,was er echt van overtuigd dat ik hem vrijdag thuis had staan maar helaas. De verkoper had eigelijk wel afspraken gemaakt maar dit is dus eigelijk zijn fout, hij zij dat jij er bijna 2000 euro meer voor gaf klopt dit je zit dan op de +/-11500 euro kijkt me sterk.
ik wens je er veel plezier mee ben niet kwaad was alleen zeer teleurgesteld.
greetz sam
greetz sam
regend het in mei,... dan is april voorbij
sam 1983(NL) schreef:Nou dirk gefeliciteerd met je aankoop, ik baal er alleen wel stevig van ,was er echt van overtuigd dat ik hem vrijdag thuis had staan maar helaas. De verkoper had eigelijk wel afspraken gemaakt maar dit is dus eigelijk zijn fout, hij zij dat jij er bijna 2000 euro meer voor gaf klopt dit je zit dan op de +/-11500 euro kijkt me sterk.
greetz sam
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400