Laeger's protrax / 250r
-
- Quadracer
- Berichten: 1129
- Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
- Locatie: atvland
-
- Quadrunner
- Berichten: 516
- Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
- Locatie: mol
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
Ik kan daar spijtig genoeg nog geen antwoord op geven. Na zondag zal ik het laten wetendoubletracing schreef:echt super die quad,moet wel zalig rijden denk ik
Het enige dat ik weet is dat het niet zo vermoeiend zou zijn voor de armen.Twan #33 schreef:wie kan mij het principe van die ena-armen eens uitleggen?
Misschien dat ik nu zelfs 4 ronden kan rijden in plaats van drie
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Mij hebben ze altijd geleerd dat neus ietsje hoger moest staan. Op yfz maten wij ter hoogte van van voetsteunen en ter hoogte van punt waar chassis knikt en vooraan moest dat 0.5 tot 1 cm hoger liggen.Dutje#82 schreef:ik denk dat je wel de veren nog's moet goed setten, normaal moet het kader zo plat mogelijk staan in rust, als je erop gaat zitten
dat het achterste iets lager is of het voorste, is goed voor het opvangen van de putten vls heeft dit systeem goed uitgewerkt,
en de nieuwe laeger kaders voor yfz zijn ook zo aangepast !
Schitterend quadje heb je met die 250 ! Die Laegers armen maken het echt af !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
ziet er goed uit christioph
ik ben benieuwd wat dat gaat geven
ik kijk niet zo zeer naar hoe de quad staat in rust stand maar meer naar hoe hij komt te staan als ik er op zit.
die quadzilla ston achteraan ook hoger als vooraan als hij gewoon stond maar als ik er op ging zitte dan zakt hij precies goed.
zo ga ik die 250 ook afstellen
je moet er wel rekening mee houden dat als je achter kleinere banden ligt het ook nog verschil gaan geven
ik ben benieuwd wat dat gaat geven
ik kijk niet zo zeer naar hoe de quad staat in rust stand maar meer naar hoe hij komt te staan als ik er op zit.
die quadzilla ston achteraan ook hoger als vooraan als hij gewoon stond maar als ik er op ging zitte dan zakt hij precies goed.
zo ga ik die 250 ook afstellen
je moet er wel rekening mee houden dat als je achter kleinere banden ligt het ook nog verschil gaan geven
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
Ik heb vandaag mijn LRD Adjustable big bore uitlaat erop gezet. Je voelt dat hij vrijer ademt want hij is heviger. Maar weet iemand misschien wat het verschil is tussen als je hem ver uit elkaar zet of als je hem zo kort mogelijk tegen elkaar zet? Ik zou moeten weten wanneer hij sterker onderin word of wanneer hij hoger in de toeren gaat.
Hier zijn enkele foto's
Hier zijn enkele foto's
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Als je hem uit elkaar draait wordt het volume van de uitlaat groter. Dus meer benzine/grotere sproeier en dus zal die wat sterker onderin worden. In hoge toeren zal je hier weinig van merken.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
Vandaag mijn andere voetsteunen op de nerbars gezet. Die waren afgesleten en ik heb mij w-tec voetsteunen gekocht. Je kan daarbij de breedte regelen daar middel van een asje wat er tussen zit en vond dat de beste oplossing.
Langs achter
Mijn ac-racing bumper en elka shockcovers
En mijn "spindle caps". Dat zijn de dopjes in de hub
Langs achter
Mijn ac-racing bumper en elka shockcovers
En mijn "spindle caps". Dat zijn de dopjes in de hub
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax