Pagina 2 van 3
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:11
door Ralph
Er zit een ring in dat gat, ik weet alleen niet of ie er uit moest of niet. Dat weten Bart en Mark nog wel.
Heb je ook dat rubbere stukje weggesneden bij het monteren van je V-force?
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:12
door Geert
mag een plug chop uitgevoerd worden met quad op rollenbank?
of evt achterwielen los van de grond?
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:13
door Geert
rubber is weggesneden volgens handleiding V-force.
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:15
door Ralph
Je kan beter een lange rechte weg opzoeken. Maar met een 300 sproeier zou het goed moeten werken.
Je hebt nog geen overmaat zuiger toch?
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:18
door Geert
geen overmaat zuiger. quad heeft +/- 35 uur gelopen.
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:19
door Ralph
We zullen eens afwachten hoe het moet met de ring.
Rijd hij wel goed, of stottert ie?
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:21
door Geert
rijd goed. met 310 erin sputterde hij bij volgas.
in de instructie van Toomey staat niets over een ring.
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 09:40
door Ralph
Dan zal ie er wel in moeten blijven zitten. Heb je ook een 290 sproeier?
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 18:05
door bansheefreak
zet er van voor maar eens een groter tandwiel op.waarschijnlijk komt het omdat je kleinere banden hebt en dus minder snel gaat,want nu heb je toch meer pk's dan een standaart blaster
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 18:11
door Ralph
Die kleinere banden moeten niks uitmaken. Ik heb ook kleinere banden en ik haal nog steeds een topsnelheid van 110 km/h. Met standaard tandwiel.
Ik weet het ook niet meer, misschien een keer naar Budel komen dan kunnen we er daar even naar kijken.
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 18:32
door Teunie
Budel is geen goede plaats om te testen en te jetten. (raakt nogal wat onderdelen kwijt daar.....
)
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 19:20
door Drive a Z
Ralph schreef:Die kleinere banden moeten niks uitmaken. Ik heb ook kleinere banden en ik haal nog steeds een topsnelheid van 110 km/h. Met standaard tandwiel.
Ik weet het ook niet meer, misschien een keer naar Budel komen dan kunnen we er daar even naar kijken.
Wat heb je dan aan je motor verandert ralph??
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 19:51
door mx jake
heb je al gekeken naar het begrenzer boutje in je gashandel
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 19:54
door elsinore
Geert schreef:rijd goed. met 310 erin sputterde hij bij volgas.
in de instructie van Toomey staat niets over een ring.
wel! leave the stock gasket in the cylinder of zoiets!
nogmaals het gat van de pakking is NIET kleiner dan je uitlaatpoort dus dat kan geen beperkende faktor zijn.
Geplaatst: ma 08 mar, 2004 20:14
door Ralph
Ik heb een Toomey pijp, V-Force reed valves, K&N filter en m'n ontsteking 2 graden vroeger, ongeveer hetzelfde dus behalve dan de ontsteking.