vario-RING, hoe en wat?
dat kan toch? of niet soms. aangezien de ring aan de andere kant zit.Robby schreef:gewichtjes kan je veranderen? maar je hebt nog nooit gehoord waar de varioring zit... mooie boel is dat.
trouwens bij mij zit hij er ook niet meer in. ( standaard al niet) en ik haal met men uitlaat (onbegrensd) + orgi cilinder en zonder ring 60/65. ik wete niet wat jouw top nu is zonder dat.
- 
				Robby
- Quad Expert 
- Contacteer:
quad-racerrr schreef:dat kan toch? of niet soms. aangezien de ring aan de andere kant zit.Robby schreef:gewichtjes kan je veranderen? maar je hebt nog nooit gehoord waar de varioring zit... mooie boel is dat.
trouwens bij mij zit hij er ook niet meer in. ( standaard al niet) en ik haal met men uitlaat (onbegrensd) + orgi cilinder en zonder ring 60/65. ik wete niet wat jouw top nu is zonder dat.
je moet eerst je ring er afschuiven voordat je je schelp met gewichtjes kan van de krukas afschuiven...
@ alfa: inderdaad,dat is wat ik ook zeg. Maar hij hoeft daarvoor niet zo altijd kinderachtig het laatste woord te hebben...
- 
				Twan #33
- Quadrunner 
- Contacteer:
sorry dat ik je teleur moet stellen maar volgens mij hebben alle quad geen vario ring en geen uitlaat begrenzer, dit omdat een quad zwaarder is als een scooter meer vrijving door grote banden en meer.
Dus een quad loopt 45 mss wat harder mss wat zachter als hij al onbegrensd is, ik heb 2 van die dingen gehad en was bij ze alle 2 zo.
PS wanner vario ring verwijderd wordt hoef je niet je rolletjes bij te stellen, dit is alleen bij uitlaat, lucht, carb, membraam begrenzingen.

Dus een quad loopt 45 mss wat harder mss wat zachter als hij al onbegrensd is, ik heb 2 van die dingen gehad en was bij ze alle 2 zo.
PS wanner vario ring verwijderd wordt hoef je niet je rolletjes bij te stellen, dit is alleen bij uitlaat, lucht, carb, membraam begrenzingen.
allereerst moet ik zeggen dat ik niet super veel verstand ervan heb, maar die gewichtjes zijn wel veranderd.quad-racerrr schreef:dat kan toch? of niet soms. aangezien de ring aan de andere kant zit.Robby schreef:gewichtjes kan je veranderen? maar je hebt nog nooit gehoord waar de varioring zit... mooie boel is dat.
hoe? ik heb ook vrienden!
- 
				peet #77
- Quad Expert 
- Contacteer:

www.rozenhoeve.be  verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html

http://www.rozenhoeve.be/contact.html