verstevigingstuk ltr 450
Re: verstevigingsstukje ltr versnellingsbak
quadpower#89 schreef:
nu terug on topic: zou mijn probleem opgelost kunnen raken met dit stukje uit dit topic? Nee, dit verstevingsstukje dient enkel om de schakelpin die door je motorblok loopt op zijn plaats te houden. Standaard is dit in het rechter carter helft gevezen en durft wel eens af te breken indien men nogal wild op de vitesse pook terecht komt. Vooral crossers hebben hier last van.
en euh de blok zit net terug in elkaar want de versnellingsbak is vernieuwd om de quad te verkopen. moet de blok volledig open om dit stukje te vernieuwen, of enkjel het rechter deksel? Enkel rechter deksel
wat kost dit stukje ongeveer?
MVG jasper
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
- quadpower#89
- Quadfanaat
jammer dat dit niet de oplossing voor mijn probleem is.
maar hoe is het mogelijk dat een ltr van 1 jaar oud waarvan je om de 2 weken olie en filter ververst, 3 boten op een jaar breekt?
en het enige tuningsonderdeel is een cherry bomb, en daar heb ik maar 2 weken me gereden.
zeg niet dat ik niet kan schakelen, want ik rijd al met quad van toen ik 5 was, en heb nog nooit een boite gebroken op mijn blaster,125crossblok en trx400
zou dit omcirkelde busje de oorzaak kunnen zijn van het uit vitis springen in 3de versnelling? dit busje was verkleurt van de warmte, en de andere niet. en dit busje is van de derve versnelling. misschien beginnen speling te krijgen en daardoor alles kapot draaien.
maar hoe is het mogelijk dat een ltr van 1 jaar oud waarvan je om de 2 weken olie en filter ververst, 3 boten op een jaar breekt?
en het enige tuningsonderdeel is een cherry bomb, en daar heb ik maar 2 weken me gereden.
zeg niet dat ik niet kan schakelen, want ik rijd al met quad van toen ik 5 was, en heb nog nooit een boite gebroken op mijn blaster,125crossblok en trx400
zou dit omcirkelde busje de oorzaak kunnen zijn van het uit vitis springen in 3de versnelling? dit busje was verkleurt van de warmte, en de andere niet. en dit busje is van de derve versnelling. misschien beginnen speling te krijgen en daardoor alles kapot draaien.
Was er niet ergens een probleem met die versnellingsbakken dat juist die vitesse geen smering kreeg? Ik geloof dat Alfa hier ook last van had int begin...
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
- quadpower#89
- Quadfanaat
Re: verstevigingstuk ltr 450
Bij jumpingjet hebben ze dat opgelost, maar stuur hem eens een pb. Want wat ze er juist aan gedaan hebben weet ik niet.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
- quadpower#89
- Quadfanaat
Re: verstevigingstuk ltr 450
bedankt voor de reactie! en maar hopen dat jumpingjet de oplossing voor het probleem heefd, want anders ben ik erg tevreden van mijn ltr. ik heb hen een mailtje gezonden maar nog geen antwoord. morgen eens bellen.
de motor zit net terug in elkaar, maar als zij de oplossing weten (en ze willen vertellen aan mij) dan moet de blok er maar opnieuw uit zeker
de motor zit net terug in elkaar, maar als zij de oplossing weten (en ze willen vertellen aan mij) dan moet de blok er maar opnieuw uit zeker