verstevigingstuk ltr 450
verstevigingstuk ltr 450
zo komt het verstevigingstuk in het carter te zitten het is maar een ruw schetske maar zo heb je een idee.
ik zit soms op LTR450 Headquarters en daar komt die kerel van BCs ook op,hij is degene die dit stuk uitgevonden heeft en hij krijgt er echt super reviews over,en je kan het zelfs plaatsen als je carter al stuk is en volgens hem gaat het nooit stuk gaan,laat ons hopen en hij is zeker bedankt om dit op de markt te brengen
mss kan je banshee-boy eens contacteren hij heeft deze stukken ook liggen mss is er wel een prijs voor deel in een van de 2
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15383
De mijne is al besteld en komt waarschijnlijk morgen hier aan .steefke schreef:mss kan je banshee-boy eens contacteren hij heeft deze stukken ook liggen mss is er wel een prijs voor deel in een van de 2
vraagje verstevegingsstuk
Hallo k heb ook een ltr 450 2 maand nu dat stuk kan je dat aan de buitenkant monteren of moet hij daarvoor open?Dat is dan toch efektief een zwak punt?groetjes
suzuki ltr 450 wit
Re: vraagje verstevegingsstuk
Hij moet er voor open,kan niet anders maar het instaleren mits je wat handig bent krijg je op een uurtje gedaan.rudi201 schreef:Hallo k heb ook een ltr 450 2 maand nu dat stuk kan je dat aan de buitenkant monteren of moet hij daarvoor open?Dat is dan toch efektief een zwak punt?groetjes
Re: vraagje verstevegingsstuk
niet helemaal open e ...carterplaat langs kant van achterrem demonteren en ambriageklok ook en ze kunner dat stuk monteren...bij mij is het ook gemonteerd door da lief BERTMATJE.....gutte schreef:Hij moet er voor open,kan niet anders maar het instaleren mits je wat handig bent krijg je op een uurtje gedaan.rudi201 schreef:Hallo k heb ook een ltr 450 2 maand nu dat stuk kan je dat aan de buitenkant monteren of moet hij daarvoor open?Dat is dan toch efektief een zwak punt?groetjes
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
- quadpower#89
- Quadfanaat
verstevigingsstukje ltr versnellingsbak
Ik heb een ltr 450 bouwjaar 2007.
maar ik heb problemen dat mijn quad altijd in 3e versnelling uit zijn versnelling springt. met als gevolg dat na een tijdje de versnellingsbak breekt.
ik heb er in 1 jaar 3 boiten door.
de laatste keer heb ik de blok zelf opengedaan, en heb ik gezien dat het lagerringetje van de derde versnelling verkleurt was, en wat kleine barstjes had. dus nu is de vraag, zou mijn verdeler de tandwielen vernieuwd hebben en dat lager ringetje niet, of heeft hij het lager ringetje verkeerd gemonteerd (dat van de derde versnelling is de enige waar je kan missen, en staat ook met een warning aangeduid in de handleiding), of heefd dit ringetje er niks me te maken?
nu terug on topic: zou mijn probleem opgelost kunnen raken met dit stukje uit dit topic? en euh de blok zit net terug in elkaar want de versnellingsbak is vernieuwd om de quad te verkopen. moet de blok volledig open om dit stukje te vernieuwen, of enkjel het rechter deksel?
wat kost dit stukje ongeveer?
MVG jasper
maar ik heb problemen dat mijn quad altijd in 3e versnelling uit zijn versnelling springt. met als gevolg dat na een tijdje de versnellingsbak breekt.
ik heb er in 1 jaar 3 boiten door.
de laatste keer heb ik de blok zelf opengedaan, en heb ik gezien dat het lagerringetje van de derde versnelling verkleurt was, en wat kleine barstjes had. dus nu is de vraag, zou mijn verdeler de tandwielen vernieuwd hebben en dat lager ringetje niet, of heeft hij het lager ringetje verkeerd gemonteerd (dat van de derde versnelling is de enige waar je kan missen, en staat ook met een warning aangeduid in de handleiding), of heefd dit ringetje er niks me te maken?
nu terug on topic: zou mijn probleem opgelost kunnen raken met dit stukje uit dit topic? en euh de blok zit net terug in elkaar want de versnellingsbak is vernieuwd om de quad te verkopen. moet de blok volledig open om dit stukje te vernieuwen, of enkjel het rechter deksel?
wat kost dit stukje ongeveer?
MVG jasper