Pagina 2 van 8

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 21:10
door typhoon
Vincenzo schreef:die van coragjo is reeds verkocht vernam ik weet iemand nog een 2e hands staan?
bel eens naar dave van motos dave (vroeger motocrash)
die heeft of had een mooie wolverine staan.
wit van kleur en zag er prima uit.
zijn nr vind je op z'n site http://www.motosdave.be
bel maar met de groeten van glenn
hier kan je hem zelfs direct zien http://www.motosdave.be/gallery/display ... um=9&pos=2

typhoon,

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 21:51
door biestig
Denk wel da als ge de wolverine gaat aanschaffen dat het wel een aanpassing terug zal zijn van de rijstijl, zeker nu ge uw reiger veerkes gewoon zijt nie?
Of kunt ge ze mssn overplaatsen? :?

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 21:58
door Vincenzo
daarom dat ik eens wil testrijden.

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:02
door Ralph
Cojargo z'n vrouw dood? Als dat zo is, dat is echt heel erg sneu voor hem, hij is net vader geworden.

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:03
door Vincenzo

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:28
door albrecht
De Wolverine heeft geen Low, geen sper en geen onafhankelijke wielophanging

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:35
door Vincenzo
ja dat onafhankelijk spreekt me niet aan het sportieve moet blijven en ja die sper is een nadeel

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:41
door mikebike
albrecht schreef:De Wolverine heeft geen Low, geen sper en geen onafhankelijke wielophanging
low niet nodig,sper kan makkelijk zijn(ook niet nodig dus) en een starre as is veel meer driftfun als dat onafhankelijke(dat is juist de fun van de Wolverine,iedereen bekijkt/vergelijkt hem met een echte 4x4,dat is die niet..) het is echt een fun-ding,en geen traktor :chagarijn:

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:46
door Vincenzo
ik heb problemen dat ik altijd blijf steken maar wil wel nog een sportquad! al zover het mogelijk is . deze heeft een grotere bodemvrijheid en da zou eigelijk al voldoende zijn. de groep waarin ik ga rijden zijn allemaal Z400's en we rijden rustig meer toermensen. dus de wolf sprak me wel aan. we komen ook nooit boven de 80 maar hij mocht wel iets vlugger lopen dan 80.

nu de domste vraag van vandaag werkt da ook met een varioring? iedereen moet leren en van die ultramatic KEN IK NIETS ik geef da toe

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:51
door albrecht
yep ne vario

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 22:53
door Vincenzo
en valt daar iets aan tedoen? bijvoorbeeld de eindtrap iets langer maken?

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 23:26
door albrecht
De bouw van de Wolv. vs vermogen is goed :wink:
Het hoeft niet sneller

Geplaatst: do 18 jan, 2007 10:04
door Vincenzo
Hoe zit het trouwens met het verbruik van die quads?

Geplaatst: do 18 jan, 2007 14:50
door Yamaha Grizzly 700
Ralph schreef:Cojargo z'n vrouw dood? Als dat zo is, dat is echt heel erg sneu voor hem, hij is net vader geworden.
Ja ralph, kindje van 2 en 1 van een maandje oud. heel triest

Geplaatst: do 18 jan, 2007 14:57
door biestig
Denk dat verbruik wel een beetje hoger zal liggen dan de z400 door de vario, maar ge hebt wel een grotere tank dus denk dat ge wel wa meer km's kunt maken met de wolverine.

Sneller maken kunt ge mssn gelijk ze dat doen met ne Kfx 700? Daar doen ze het door een andere veer in de automaat te steken en zo kunt ge uwe stall en shiftout regelen, kan zijn dat dit met de wolverine ook zo is. Bij ke kfx steken ze der dan soms veren in van ne polaris enzo... De eindtrap kunt ge ook verlengen denk ik, bij de kfx zetten ze er een dalton clutch op, hierdoor kunne de schijven verder uitlopen, maar k weet nie of die ultramatic van yamaha ook zo werkt als bij de kfx...

Feit dat ie maar 80 loopt is natuurlijk geen probleem offroad maar denk dat als ge op de baan komt dat het vrij vervelend gaat zijn. Nu ge zegt da jullie maar rustig toeren, is dat sportieve dan nodig? Of is het toch nie zo rustig als ik denk mssn :)

Als ge al moet beginne voor andere uitlaten enz voor em wa sneller te doen rijden dan vind ik het persoonlijk wel dat het vrij kostelijk zal kunne worden