<<< De grote wolverine topic >>> FOTO'S PAGINA 7!

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

<<< De grote wolverine topic >>> FOTO'S PAGINA 7!

Bericht door Vincenzo »

Ik richt me vooral op de eigenaars van de wolverine 450 en kodiak 450.
Naar het schijnt gaat de wolverine maar 82 per uur standaard? zijn er mogelijkheden om de transmissie aan te passen.
De top zou naar de 95,100 mogen.
En hoe werkt deze?
En voor de rest alle voor en nadelen die jullie ondervonden hebben.

Alvast bedankt
Greetz
Laatst gewijzigd door Vincenzo op za 27 jan, 2007 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Mikebike heeft hetzelfde probleem.
Léon
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Léon »

ik heb geen probleem loopt op teller 95 á 96 vind ik hard genoeg ik zal er deze week is even een GPS system op hangen en kijken wat hij nu precies loopt. kom ik op terug
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik dacht van Mike gehoord te hebben dat er geëxperimenteerd was met de CDI van een Kodiak 450, maar dat ging niet goed.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ze zeggen ook dat hij maar 50 mph gaat.

en weet iemand mss een plaats waar ge hem eens kunt testrijden?
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Ralph schreef:Mikebike heeft hetzelfde probleem.
Heb ik hem verteld :p ,ik heb nog niemand gehoord dat de zijne harder dan 90 loopt..alleen Coragjo van een Belgische Forum die zegt dat de zijne 100 loopt :? (hij verkoopt hem trouwens nu,voor 6000 euro,met Belgische papieren,veel opties,en 90 km op teller :shock: )..de cdi waar ze mee bezig zijn,is een gemanipuleerde cdi van een Kodiak,waardoor de quad niet begrenst wordt,en gewoon meer toeren maakt(op de testbank al over de 100 kmpu),maar in de praktijk brand die na een poosje door,dus nog niet verkoopbaar :chagarijn: (Quadparadijs weet er alles van,er is een belg mee bezig...,zal me niets verbazen dat er alleen 2 draadjes verkeerd om zitten dan :engel: )
De Wolverine is een leuke sterke speelquad,alleen je moet geen wedstrijdje houden tegen een sportquad

Toegevoegd na 1 minuut...
Ik zie net dat Vincenzo ook op dat ander forum zit en Belg is,koop die van Coragjo dan :knikblij:
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

Persoonlijk denk ik dat je dan beter voor een 4x4 quad gaat dan voor een wolverine of mssn een renegade...

Denk dat gij toch wel meer een modderploeteraar zijt vincenzo als ik uw fotokes es bezie enzo, en ik denk dat als ge de wolverine gaat nemen de grondspeling mssn toch nog parten gaat spelen in de modder.

Weet nu wel nie wat zo'n machien aankan maar als ge toch veel in de modder gaat zitten en van de binnewegskes af in de bossen dieper enzo en wonck da ge mssn toch beter voor ne utility gaat, die rijden tegenwoordig toch ook wel fijn en zijn denk ik toch niemeer zo log als da ze vroeger waren.

Als ge ziet op die filmkes van the dukes, daar rijden vantijd ook utility's mee en die kunnen de sportquads toch goed volgen zo te zien...

Het enige wa ge mssn zult missen zijn de powerslides en wheelie's trekken...

Ga zelf mssn achter een jaar ofzo de overstap doen op utility
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

ja maar dat is het hem juist de wolf heeft nog altijd een starre achteras en dat spreekt mij aan! dan ga ik van 12 naar 25 centimeter grondspeling das al een vooruitgang ;) en bij ons rijd iedereen met een Z400 KFX400

en wat de ranegade VEEEEL te duur voor mij ;) het meot rond de Z prijsklasse blijven
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

Dan is de wolverine mssn toch wel iets voor u... Het feit dat iedereen met een kfx of z zou rijden zou u eigenlijk nie moeten tegenhouden om een utility te kopen (moest u da toch interesseren)

Weet nie hoe groot ge zijt ma k vind persoonlijk de wolverine wel ma wa klein, en naar het schijnt kunt ge als ge wa groter zijt uw knieen schuren tegen da versnellingspookske links.
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

mikebike schreef:
Ralph schreef:Mikebike heeft hetzelfde probleem.
Heb ik hem verteld :p ,ik heb nog niemand gehoord dat de zijne harder dan 90 loopt..alleen Coragjo van een Belgische Forum die zegt dat de zijne 100 loopt :? (hij verkoopt hem trouwens nu,voor 6000 euro,met Belgische papieren,veel opties,en 90 km op teller :shock: )..de cdi waar ze mee bezig zijn,is een gemanipuleerde cdi van een Kodiak,waardoor de quad niet begrenst wordt,en gewoon meer toeren maakt(op de testbank al over de 100 kmpu),maar in de praktijk brand die na een poosje door,dus nog niet verkoopbaar :chagarijn: (Quadparadijs weet er alles van,er is een belg mee bezig...,zal me niets verbazen dat er alleen 2 draadjes verkeerd om zitten dan :engel: )
De Wolverine is een leuke sterke speelquad,alleen je moet geen wedstrijdje houden tegen een sportquad

Toegevoegd na 1 minuut...
Ik zie net dat Vincenzo ook op dat ander forum zit en Belg is,koop die van Coragjo dan :knikblij:
mike, waar staat dat topic. die wil ik misschien wel overpakken.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

de Wolverine heeft geen Low dacht k..

die van coragjo is een megakoopje voor die prijs (hij verkoopt al zijn quads binnen de 3 maand met weinig kms en veel opties :shock: )
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

brutus32 schreef:de Wolverine heeft geen Low dacht k..

die van coragjo is een megakoopje voor die prijs (hij verkoopt al zijn quads binnen de 3 maand met weinig kms en veel opties :shock: )
Brutus, weet u wel waarom hij hem verkoopt?
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Zijn echtgenote is gistere overleden maar de tekoop topic is ondertussen al verdwenen dus telaat denk ik
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

ik heb een yamaha kodiak 450 gehad

en ik ben heel tevreden over deze quad nooit geen problemen gehad buiten het gewone onderhoud

en hij doet het ook zeer goed in het terein

zijn topsnelheid was zo'n 90 km/h

ik rij ook regelmatig met mikebike en hij kan zeer goed in het terein mee komen zeker met de banden die hij er nu onder heeft zitten
yamaha grizzly 700fi
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

die van coragjo is reeds verkocht vernam ik weet iemand nog een 2e hands staan?
Plaats reactie