Pagina 2 van 2
Geplaatst: za 17 feb, 2007 20:10
door Tom61
wan gekken als die andere valt met zun spijkerbroek en zun kortje mouwtjes nou dan kunde um bij elkaar vegen
Geplaatst: za 17 feb, 2007 20:52
door cross-X-team
luister eens goed je hoort tog echt duidelijk de turbo hoor
khad het filmpje al eens eerder gezien en toen gezocht naar foto's van die motor.. kzal eens kijken of ik ze nog heb...
maar idd.. ze mogen wel eens bescherming dragen..
Geplaatst: zo 18 feb, 2007 00:03
door Robby
ik bedoel het niet slecht... ik wil juist hebben dat de helft die hier op antwoord nog niet op zo ne moto gereden heeft tegen zo een snelheid...
mijne maat zijne R1 is ne 04, en mijne blade was ne 97... kmteller stopt op 290 als ik me niet vergis maar gps loopt rustig door...
Pk van een R1 is goed voor ergens 180pk standaard, mijn blade ergens goed voor 140PK
ik met andere uitlaat en luchtfilter 310 tegen 10000RPM (van 270 naar 310 gaat heeeeeel langzaam tegenover die andere kilometers) bij 250 moet je bij de R1 nog eens schakelen...
om een lang verhaal kort te maken... kijk nog eens naar het filmpje... op een bepaald moment trekt hij van O-220 ongeveer steeds in korte wheelies, doe me een plezier en tel na hoeveel keer hij schakelt... dit is niet het filmpje van eentje met een turbo... (vanaf 1:50 tot ...)
gaat daar eventjes tot net geen 300 en zit over zijn 12000rpm...
standaard trekt soepeler maar gaat er over...
ik ga niet blijven strijden...maar ben er vrij zeker van dat ik het bij het rechte eind heb... en wat die uitleg van een cirquit motor betreft... vertandingen pas je aan van cirquit tot cirquit... wat ben je met een topsnelheid van 360 als de kortste lijn maar 300 toelaat? juist=> tandje minder is sneller optrekken
op een lang cirquit tandje meer en langer doorgaan op de lange stukken.
Ik weet over wat ik praat hoor zit hier niet te lullen...
mooiste voorbeeld zie je in ghostrider zen films... R1 die tegen 320 op teller zit en ghostrider die leuk op het achterwiel paseert...
en nu ga ik ne pot pakken..degene die meegaan om verder te discusieren welcome
Geplaatst: zo 18 feb, 2007 00:11
door kane
Geplaatst: zo 18 feb, 2007 00:54
door Bad Boy for life
Robby schreef:
mooiste voorbeeld zie je in ghostrider zen films... R1 die tegen 320 op teller zit en ghostrider die leuk op het achterwiel paseert...
en nu ga ik ne pot pakken..degene die meegaan om verder te discusieren welcome
Die moto van ghostrider waarmee hij aan 320 op achterwiel gaat is eigenlijk een suzuki hayabusa met turbo kit en heeft 500 pk ( geen R1 dus ) , dit even terzijde
.
Bij mijn R1 kan ik 285 in 5de ( begrenzer ) en dan naar 6de maar dan gaat het heel traag naar de 300 .
Maar in dit filmpje gaat het dus over een r1 van bouwjaar 1999 en deze heeft 150 pk ( zoals van mij ) en daarmee ga je echt ZEKER niet in 3de en 4de gewoon op power een wheelie trekken , je zal dan al met koppeling en gas geven werken .
Santé
Geplaatst: zo 18 feb, 2007 10:33
door Robby
kan zijn dat er aan deze gewerkt is... maar zo heel speciaal is die niet hoor... das nog niet bloedsnel
het verschil bij baanmotoren ligt em in de laatste 7jaar enorm...
mijn oude blade van 97 tegen eentje van 06 of 07 en ze lachen je uit zelfde met een r1 van 99 en eentje van nu..
met wat tuning zit je snel aan de 200PK 4-5kort snokje en die snuit is omhoog
de nieuwe r1 heeft meer PK's dan Kilo's en de blades ook
greetz
Geplaatst: zo 18 feb, 2007 11:52
door Bad Boy for life
Idd het is ongeloofelijk wat een verandering er in de laatste 10 jaar gebeurt is .
Geplaatst: di 20 feb, 2007 19:47
door philip
die sijn gewoon levensmoe
Geplaatst: di 20 feb, 2007 23:03
door yfz-450 king of the quads
dit vind ik wel een vet ding
(een mini yamaha r1) (ziet er ook wel snel uit
)
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4323355794