Bloedsnel

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bloedsnel

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Gewoon keihard, zo te zien is dat ding niet in bedwang te houden zowat...hele filmpje afkijken!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3686953251
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

wat doet die wat een normale r1 niet kan...?
volgens mij heeft die gewoon geen turbo,enkel korter vertand... op een bepaald moment hoor je hem kort naar zen 6 schakelen en op 9000tr/min rijdt hij net geen 300km/u
standaard R1 loopt op teller 360...
Bad Boy for life
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Bad Boy for life »

Wablief ? 360 standaard :shock: .
Dit model is een R1 van 1999 die loopt misschien maximum net over de 300 , maar zeker geen 360 .

Ken dit filmpje al een tijdje en dit is zeker een R1 met turbo .
Zit om en bij de 260 pk .
gutte
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door gutte »

men beste vriend rijd circuit met geprepareerde r1 fullpower en die haalt net 315km/u dus die 360 is zeker een droom geweest hoor.
Capitol
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Capitol »

Robby schreef:wat doet die wat een normale r1 niet kan...?
volgens mij heeft die gewoon geen turbo,enkel korter vertand... op een bepaald moment hoor je hem kort naar zen 6 schakelen en op 9000tr/min rijdt hij net geen 300km/u
Een standaard R1 zijn teller is begrensd op 299 en gaat misschien dan nog even door, maar rekening houdend met fouten van kilometertellers tov de reële snelheid,
haalt een standaard R1 dus geen 300 km/u.
Geen tijd meer ... dus geen quad meer.
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

dacht dat ik ooit heb horen zeggen dat de teller niet verder gaat als de 315.
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Trekt een standaard r1 dan nog een wheely met 220 km/h?

Had dit filmpje al gezien en er staan er meerdere op, ook dat die op de testbank staat en toen kwam er aardig wat pk's uit.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

ya right :roll: ,en mijn quad heeft een gouden zuiger :p
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

peterrrrr schreef:dacht dat ik ooit heb horen zeggen dat de teller niet verder gaat als de 315.
Teller gaat maar tot 299

360km/u is ietske overdreven hoor Robby. :) Maar aan die snelheden komt het niet meer op die paar km/u aan hé. :)
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

alle kom ze... ze staan hier weral aan wal...
heeft er hier al ene nen r1 gehad? Heb met men blade op teller 310gehaald en de R1ging me over... ohja...standaard buiten beide een andere uitlaat en filter.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Eén tegen allen, allen tegen Robby.

In meest van de gevallen volg ik u wel in uw mening hoor Robby, maar nu moet ik passen. Waarom altijd zo opvliegend reageren als anderen gewoon een andere mening hebben.
Ik denk dat je al fout zat door in uw post te zeggen dat hij 360 op teller reed terwijl het algemeen geweten is dat de teller maar tot 299 gaat. Of misschien had je het over een andere teller, maar vermeld dit dan. Ook het woord standaard was niet echt duidelijk want achteraf leek er toch een paar aanpassingen te zijn gebeurd. Als je eerlijk bent moet je toegeven dat het het allemaal niet zo duidelijk was in uw eerste post. Allé ik wil hier niet de moraalridder spelen, maar hopelijk zie je gewoon in dat je soms iets te heftig reageert zonder dat dit echt nodig is. :)

Moest deze post in verkeerde aarden schieten, wil ik er duidelijk bij zeggen dat dit echt niet mijn intentie was maar wou enkel mijn gedacht zeggen. Hopelijk bezie je het ook zo nuchter. :bier: :wink:
Bad Boy for life
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Bad Boy for life »

Robby schreef:alle kom ze... ze staan hier weral aan wal...
heeft er hier al ene nen r1 gehad? Heb met men blade op teller 310gehaald en de R1ging me over... ohja...standaard buiten beide een andere uitlaat en filter.
Ja ik heb een R1 van 1999 , met ook andere uitlaat en luchtfilter , ik heb er maximum 297 mee gedaan voorlopig , ik kan nog wel iets sneller als er niemand in de weg rijdt :D , maar ik zal er zeker geen 360 uithalen .
Iemand die ik ken heeft er ooit 302 uit gehaald maar nu twijfel ik aan zijn eerlijkheid als ik nu hoor dat de teller stopt met optellen voorbij de 299 !

Dus mijn mening kwam volledig uit eigen ervaring dat het onmogelijk is 360 te rijden met een R1 van 1999 .

Deze R1 van het filmpje is ook model 1999 .
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

Dubois schreef:
peterrrrr schreef:dacht dat ik ooit heb horen zeggen dat de teller niet verder gaat als de 315.
Teller gaat maar tot 299

360km/u is ietske overdreven hoor Robby. :) Maar aan die snelheden komt het niet meer op die paar km/u aan hé. :)
kan ook goed kloppen. dat hij mischien 315 haald heeft andere pijp er onder
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

De blauwe audi (s4 denk ik) waar ze tegen aant knallen zijn is ook een interessant beestje. :ster:
Maar als ge goed luistert hoort ge het bekende turbo fluitje dus hij staat er wel degelijk op.
Bij de Busa blokken zitten ze nu al aan 600+ pk (voor de draggers dan hé), 200+ voor een r1 lijkt me dan goed haalbaar.
Is trouwens veel info over te vinden in streetfighter magazine, daar zitten wel een paar van die geflipte tussen hehe.
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

mikebike schreef:
ya right :roll: ,en mijn quad heeft een gouden zuiger :p
Echt? :p
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Plaats reactie