Yoshi RS7 titanium deel 2 - met filmpjes op pagina 3
-
jimmy-raptor
- Easy Quadrider

uhm ik ben 20 jaar old/young, en de prijzen op veel producten zijn reeel behalve als je het over producten hebt zoals kleding en sigaretten e.d.
hoe ik mijn quad financier, ik werk full time en heb een eigen bedrijf buiten dat alles heb ik iets moois voor iets weinigs gekocht , door slim de regeltjes en de wetten te bestuderen !
gr
hoe ik mijn quad financier, ik werk full time en heb een eigen bedrijf buiten dat alles heb ik iets moois voor iets weinigs gekocht , door slim de regeltjes en de wetten te bestuderen !
gr
Tips hoe een quad te financieren;
- Minimaal 50 uur per week werken
- Extra inkomsten regelen door wat bij te klussen
- Geen onnodige rommel kopen (2 paar kleren is genoeg!
)
- Thuis blijven wonen
Verder moet je ook niet direct de hoofdprijs willen.
Ik ben begonnen op een LT80 om daarna nog 3 andere quads te hebben waarna je uiteindelijk uitkomt waar je wilt zijn; de Raptor 700.
Steeds sparen en steeds een trapje hoger.
Meteen de duurste en snelste quad willen kopen daar kloot je uiteindelijk toch jezelf mee.
- Geen onnodige rommel kopen (2 paar kleren is genoeg!
- Thuis blijven wonen
Ik ben begonnen op een LT80 om daarna nog 3 andere quads te hebben waarna je uiteindelijk uitkomt waar je wilt zijn; de Raptor 700.
Meteen de duurste en snelste quad willen kopen daar kloot je uiteindelijk toch jezelf mee.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
jimmy-raptor
- Easy Quadrider

ook dat idd thuis blijven woonen scheelt VEEL geldTeunie schreef:Tips hoe een quad te financieren;
- Geen onnodige rommel kopen (2 paar kleren is genoeg!)
- Thuis blijven wonen
Meteen de duurste en snelste quad willen kopen daar ***** je uiteindelijk toch jezelf mee.
- FLIPmode
- Quadracer

- Contacteer:
Zeer juist, en een vrouwtje zorgen dat ook werkt en het goed met u voorheeft en dat ook soigneren!Teunie schreef:Tips hoe een quad te financieren;
- Geen onnodige rommel kopen (2 paar kleren is genoeg!)
- Thuis blijven wonen
Meteen de duurste en snelste quad willen kopen daar ***** je uiteindelijk toch jezelf mee.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Ik bedoel 2 paar jeans en 2 vettige afgewassen t-shirtsshy fx schreef:en hoe oud zijn jullie? ik woon ook nog thuis das inderdaad lekker cheap.
maar 2 outfitsik heb er een en die heeft me iest van 400 gekost of zo
of bedoel je kleren in het dagelijks leven
ik loopt altijd in de overall van mijn werk![]()
![]()
![]()
geintje
Ben 24 trouwens.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
bij ons ook...
heb 1propere jeans broek en enkele propere t-shirts... loop heel de week toch in werkgerief... ik ben iemand die zich geen 2min kan proper houden
Woon samen met men vriendin... men pre gaat naar auto en huur en men overuren puur naar mijne moto, kga nooit het duurste opzoeken...zoek meestal prijs kwaliteit uit, ralph zal dit ondertussen wel al weten
haja ben er 22
greetz
heb 1propere jeans broek en enkele propere t-shirts... loop heel de week toch in werkgerief... ik ben iemand die zich geen 2min kan proper houden
Woon samen met men vriendin... men pre gaat naar auto en huur en men overuren puur naar mijne moto, kga nooit het duurste opzoeken...zoek meestal prijs kwaliteit uit, ralph zal dit ondertussen wel al weten
haja ben er 22
greetz
Weet je, als je het niet kan betalen, moet je het niet kopen .jij wil een Yoshi, maar 't mag nix kosten. Koop dan een Doma ofzo, ook goeie uitlaten, voor maar half zoveel geld.shy fx schreef:O ja nog ff dit ik zag iets staan van krenterig maar dat vind ik dus nergens op slaan!
Dan zeggen ze wel ja als je een quad van meer dan 11,000 euro koopt moet je
ook niet moeilijk doen over de kosten van bv een nieuwe uitlaat.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit en hoe oud jullie allemaal zijn maar ik ben 19
werk full-time verdien wel aardig wat geld maar als ik bv een nieuwe uitlaat van
700/800 euro moet kopen vind ik dat toch een smak met geld. Kep ook nog
andere vaste lasten en zo. Het geld groeit me niet op de RUG!
Ik zou ook héél graag een ferrari hebben, maar ik kan het niet betalen da.arom rijd in nu in een Citroën. Ik ben zelfs nie bij een garage gaan vragen als ik 'm toch nie zou kunnen kopen als ze wat van de prijs afdeden.
Mijn advies : blijf bij het kopen van dingen binnen je budget, en dan blijf je er plezier aan hebben.
De tijd van afdingen is voorbij, niet alleen in de quadbranche...
als je goeie klant bent, verdien je de korting, en die zal je ook gegeven worden dan. Ook bij Ralph.
Maar verwacht geen wonderen, hij moet er ook van kunnen leven.
En denk ook aan de service, hij zal zorgen voor de garantie-afhandeling, indien nodig, dat moet je allemaal niet vergeten.
Erwin
Groot gelijk, tis en blijft een hobby voor de meeste. Maak er aub geen bodemloze put van ! Plezier zal mee in de put gaan. Korting is leuk, maar zo direct vragen bij je eerste aankoop ... Trouwe klaten verdienen zo iets, maar vertrouwen verdien je.AlfA schreef:Weet je, als je het niet kan betalen, moet je het niet kopen .jij wil een Yoshi, maar 't mag nix kosten. Koop dan een Doma ofzo, ook goeie uitlaten, voor maar half zoveel geld.shy fx schreef:O ja nog ff dit ik zag iets staan van krenterig maar dat vind ik dus nergens op slaan!
Dan zeggen ze wel ja als je een quad van meer dan 11,000 euro koopt moet je
ook niet moeilijk doen over de kosten van bv een nieuwe uitlaat.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit en hoe oud jullie allemaal zijn maar ik ben 19
werk full-time verdien wel aardig wat geld maar als ik bv een nieuwe uitlaat van
700/800 euro moet kopen vind ik dat toch een smak met geld. Kep ook nog
andere vaste lasten en zo. Het geld groeit me niet op de RUG!
Ik zou ook héél graag een ferrari hebben, maar ik kan het niet betalen da.arom rijd in nu in een Citroën. Ik ben zelfs nie bij een garage gaan vragen als ik 'm toch nie zou kunnen kopen als ze wat van de prijs afdeden.
Mijn advies : blijf bij het kopen van dingen binnen je budget, en dan blijf je er plezier aan hebben.
De tijd van afdingen is voorbij, niet alleen in de quadbranche...
als je goeie klant bent, verdien je de korting, en die zal je ook gegeven worden dan. Ook bij Ralph.
Maar verwacht geen wonderen, hij moet er ook van kunnen leven.
En denk ook aan de service, hij zal zorgen voor de garantie-afhandeling, indien nodig, dat moet je allemaal niet vergeten.
Erwin
‰ Quadracing Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Van wat leef je dan ? Op die leeftijd zou ik toch poging doen om wat te sparen anders mag je ooit zelf iets kopen van woning of appartement vergeten en blijf je het geld via huren buiten gooien. Voor het geld dat je aan huur heeft kan je al treffelijke afbetaling doen en hou je op het einde nog iets over.Robby schreef:bij ons ook...
Woon samen met men vriendin... men pre gaat naar auto en huur en men overuren puur naar mijne moto
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Als je merkt dat meer dan 50 % van de quads op afbetaling gekocht worden, dan zal dat hier op het forum zeker niet minder zijn, integendeel denk ik zelfs. Eerst afbetalen van de lening en als er nog wat overblijft (overuren, vakantiegeld,...) naar Bling Bling...
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Weet niet hoe het zit in nederland maar in België meer dan 50 %