Yoshi RS7 titanium deel 2 - met filmpjes op pagina 3
Yoshi RS7 titanium deel 2 - met filmpjes op pagina 3
Ik ben het helemaal met Nikolas eens. Dealermarges in Amerika zijn slecht tot matig en als er dan ook nog bedrijven zijn die alles wegdoen voor zowat dealerprijs, dan kun je als Europese dealer niks meer doen. Het is dan zeer oneerlijk om ons te beschuldigen van 'te hoge prijzen'.
Hetzelfde geldt voor Shy FX. Hij vraagt eerst allerlei informatie, ik beantwoord al zijn vragen netjes. Vervolgens komt hij er mee aanzetten dat hij 25% korting wil, ik ging daar niet op in en een bedankje voor de informatie kon er uit eigen initiatief nog niet eens van af. Zo krab je jezelf toch eens achter de oren, als er iemand om allerlei informatie vraagt.
Hetzelfde geldt voor Shy FX. Hij vraagt eerst allerlei informatie, ik beantwoord al zijn vragen netjes. Vervolgens komt hij er mee aanzetten dat hij 25% korting wil, ik ging daar niet op in en een bedankje voor de informatie kon er uit eigen initiatief nog niet eens van af. Zo krab je jezelf toch eens achter de oren, als er iemand om allerlei informatie vraagt.
Laatst gewijzigd door Ralph op zo 13 mei, 2007 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja nog bedankt voor de info als je dat nog wilde horen.
Weet je wat het gewoon is jongens ik weet de inkoop prijzen van kleding en ander
producten op de markt wel een beetje natuurlijk niet van alle producten maar als
ik hier naar de winkel ga en een broek van €100 koop die voor €5 is gemaakt en
voor €15 per stuk is in gekocht. Dat vind ik naaierij want als je om tegenwoordig
in een winkel om %10 korting vraagt dan krijg je het zo omdat het makelijk
kan. Weer een voor beeld mijn vader had een radio gekocht met een of ander
los kastje er bij. €1000 wat het maximale wat hij van mijn ma mocht uit geven.
2 weken na de radio komt dat kastje binnen zegt die kerel die moet ook nog
afgerekend worden dat is dan een x aantal euro's ik denk dat hij 100 euro waard is
maar toen zij mijn pa ja maar dat mag ik niet meer uitgeven van de vrouw mmmmmm
zegt die kerol ik kan hem ook niet meer terug aan nemen (verpakking was nog niet op geweest)
nou neem naar maar mee gewoon gratis en anders had je er voor moeten dokken hoe kan dat nou?
En daarom vroeg ik ook om €25 korting wie niet waagt wie niet wint
zo zie ik het tenminste.
Ik vraag overal korting tegenwoordig en bij 95% van de gevalen krijg ik het ook.
Alles woord tegen woordig zo absurd duur verkocht als je het met de inkoop prijs vergelijkt.
Ik weet niet precies hoe het met die yoshimura uitlaatjes is hier in NL maar €1105 voor RS7 titanium
full system vind ik heel veel daarvoor woorden ze niet gemaakt.en ook niet verkocht.
Weet niet hoeveel erbij komt aan belasting als je ze importeerd maar das niet zoveel.
Das mijn mening.
Ik ben wel erg benieuwd of ik nog invoerrechten moet betalen of niet de ene X hoeft het niet en dan ander X
weer wel. Ik kan niet w8en tot dat ik hem binnen heb. Er stond bij 3 to 5 werkdagen heeft iemand hier ervaring
mee?

Weet je wat het gewoon is jongens ik weet de inkoop prijzen van kleding en ander
producten op de markt wel een beetje natuurlijk niet van alle producten maar als
voor €15 per stuk is in gekocht. Dat vind ik naaierij want als je om tegenwoordig
afgerekend worden dat is dan een x aantal euro's ik denk dat hij 100 euro waard is
zegt die kerol ik kan hem ook niet meer terug aan nemen (verpakking was nog niet op geweest)
nou neem naar maar mee gewoon gratis en anders had je er voor moeten dokken hoe kan dat nou?
En daarom vroeg ik ook om €25 korting wie niet waagt wie niet wint
Ik vraag overal korting tegenwoordig en bij 95% van de gevalen krijg ik het ook.
Alles woord tegen woordig zo absurd duur verkocht als je het met de inkoop prijs vergelijkt.
Ik weet niet precies hoe het met die yoshimura uitlaatjes is hier in NL maar €1105 voor RS7 titanium
full system vind ik heel veel daarvoor woorden ze niet gemaakt.en ook niet verkocht.
Weet niet hoeveel erbij komt aan belasting als je ze importeerd maar das niet zoveel.
Das mijn mening.
Ik ben wel erg benieuwd of ik nog invoerrechten moet betalen of niet de ene X hoeft het niet en dan ander X
weer wel. Ik kan niet w8en tot dat ik hem binnen heb. Er stond bij 3 to 5 werkdagen heeft iemand hier ervaring
mee?
Heb hem even moeten splitsen om het weer werkend te krijgen.
25 Euro korting?! Je vroeg om 25%, dat is HEEL wat anders. En als je marges wilt weten, in de motorsportwereld krijg je slechts een marge van 30% als dealer zijnde. Dus denk dan nog maar eens na over die 25% (PROCENT!) die je wilde.
Ik had je al korting gegeven, dat is al heel wat bij de eerste aankoop die je doet. Maar 25% is naar mijn mening absurd. Dan gaat het mij ook niet om dat je het niet koopt. Maar ik help je met vanalles, daarna kom je met een absurd bod en er kan niet eens een bedankje op eigen initiatief vanaf. Schandalig...
25 Euro korting?! Je vroeg om 25%, dat is HEEL wat anders. En als je marges wilt weten, in de motorsportwereld krijg je slechts een marge van 30% als dealer zijnde. Dus denk dan nog maar eens na over die 25% (PROCENT!) die je wilde.
Ik had je al korting gegeven, dat is al heel wat bij de eerste aankoop die je doet. Maar 25% is naar mijn mening absurd. Dan gaat het mij ook niet om dat je het niet koopt. Maar ik help je met vanalles, daarna kom je met een absurd bod en er kan niet eens een bedankje op eigen initiatief vanaf. Schandalig...
Van zulke mensen krijg ik ook een punthoofd.shy fx schreef:Ja nog bedankt voor de info als je dat nog wilde horen.
En daarom vroeg ik ook om €25 korting wie niet waagt wie niet wintzo zie ik het tenminste.
Das mijn mening.
mee?
![]()
In de computerbranche is dat ook steeds zo. Mensen die zagen om korting.
Terwijl je zelf 10% hebt op een notebook.
Verdiep je eens eerst in de markt waarin je spullen koopt.
De kleding markt is inderdaad krom, maar dat wil niet zeggen dat het bij alle producten zo is.
25% korting vragen vind ik dan ook erg brutaal. Tuurlijk kun je het altijd proberen, maar als iemand je zo goed helpt met al je vragen kun je dat niet maken. Zeker niet als je geen vaste klant bent.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
idd Teunie, ik zit zelf in de computerbranche. Op sommige producten heb ik marges van amper 2 tot 3% !
En dan nog willen de mensen korting hebben en krijg je opmerkingen van 'in Duitsland is het goedkoper'.
Op zo'n opmerkingen antwoord ik dan steevast dat ze maar naar ginder moeten gaan dan.
Ze draaien meestal snel bij
En dan nog willen de mensen korting hebben en krijg je opmerkingen van 'in Duitsland is het goedkoper'.
Op zo'n opmerkingen antwoord ik dan steevast dat ze maar naar ginder moeten gaan dan.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ja en waarom goedkoper in Duitsland ? Omdat ze er minder BTW betalen, niet omdat verdelers hier meer geld in hun zakken steken.JohnBeton schreef:idd Teunie, ik zit zelf in de computerbranche. Op sommige producten heb ik marges van amper 2 tot 3% !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ralph, ik steek al geen energie meer in dergelijke discussies, laat ze maar gewoon doen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
jimmy-raptor
- Easy Quadrider

man man ik heb zelf een zaak en verkoop spullen, die prijzen zijn niet voor niet zo gemaakt.
Denk je nou echt dat als ik een product heb wat ik inkoop voor 50 euro excl btw komt er voor jou 19 % btw bij + mijn kosten + enige winst. Als ik het zo duur maak zijn er wel andere die dik onder mijn product prijs zitten, concurentie noemen ze dat
.
Dus aan Ralph valt er niks te verwijten. En dat je al om korting vraagt vind ik al wreemd. Maarja je blijft er "krenten" bij hebben
.
Denk je nou echt dat als ik een product heb wat ik inkoop voor 50 euro excl btw komt er voor jou 19 % btw bij + mijn kosten + enige winst. Als ik het zo duur maak zijn er wel andere die dik onder mijn product prijs zitten, concurentie noemen ze dat
Dus aan Ralph valt er niks te verwijten. En dat je al om korting vraagt vind ik al wreemd. Maarja je blijft er "krenten" bij hebben
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
Dit is sinds dit jaar niet meer zo, in duitsland betaal je nu ook 19% btw net zoals in Nederland: http://spbe.web-log.nl/spbe/2007/01/ver ... btw_i.htmlNo Limit YFZ schreef:Ja en waarom goedkoper in Duitsland ? Omdat ze er minder BTW betalen, niet omdat verdelers hier meer geld in hun zakken steken.JohnBeton schreef:idd Teunie, ik zit zelf in de computerbranche. Op sommige producten heb ik marges van amper 2 tot 3% !
Maar dan nog is het zo als je ziet dat ze 0.4% goedkoper uit zijn
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
in turkije kunde bieden... als hier een handelaar je een prijs voorschoteld dan moet dat maar... ben je er goede klant zal hij uit zijn eigen wel wat korting op geven...
Ben nu al een tijd klant bij ralph en ben nog nooit bedot geweest...
Zomaar 25% korting vragen is erg brutaal... bij mij kreeg je de deur tegen uwe neus.
greetz
Ben nu al een tijd klant bij ralph en ben nog nooit bedot geweest...
Zomaar 25% korting vragen is erg brutaal... bij mij kreeg je de deur tegen uwe neus.
greetz
Mijn dealer hier in de buurt gaf mij ook uit zichzelf korting toen ik mij jas ging halen.
Hij zit er nog niet zo lang hij maakt ze klanten zo, zelf om korting vragen bij onderdelen vind ik raar.
Al koop je een nieuwe quad is het anders, dan kan je er wel wat leuks bijvragen, maar dit zijn ook andere bedragen.
Bij een particulier mag je wel wat afdingen, want die willen meest de hoofdprijs voor iets wat 2ehands is.
Ralph moet toch ook ze Rhino financieren
Geintje 
Hij zit er nog niet zo lang hij maakt ze klanten zo, zelf om korting vragen bij onderdelen vind ik raar.
Al koop je een nieuwe quad is het anders, dan kan je er wel wat leuks bijvragen, maar dit zijn ook andere bedragen.
Bij een particulier mag je wel wat afdingen, want die willen meest de hoofdprijs voor iets wat 2ehands is.
Ralph moet toch ook ze Rhino financieren
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Jonges het is wat het is met de prijzen bij sommige producten kan je wel veel korting krijgen.
Het spijt me als ik jullie beledigd heb als ik om 25% korting vraag, ik weet natuurlijk niet hoe alle
prijzen in die markt liggen. wie niet waagt wie niet wint.
Het ligt in de motor en quad wereld dus iets anders qua prijzen ik zal het onthouden en volgende
keer niet meer vragen om zulke hoge korting.
Toch ff maar goed dat dit onderwerp ff aan het licht is gebracht nu weten meer mensen de stand
van zaken.
O ja nog ff dit ik zag iets staan van krenterig maar dat vind ik dus nergens op slaan!
Dan zeggen ze wel ja als je een quad van meer dan 11,000 euro koopt moet je
ook niet moeilijk doen over de kosten van bv een nieuwe uitlaat.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit en hoe oud jullie allemaal zijn maar ik ben 19
werk full-time verdien wel aardig wat geld maar als ik bv een nieuwe uitlaat van
700/800 euro moet kopen vind ik dat toch een smak met geld. Kep ook nog
andere vaste lasten en zo. Het geld groeit me niet op de RUG!
Hoe oud zijn jullie eigenlijk en hoe financieren jullie je quad en het onderhoud daarvan??

trouwens mooi dat je hem weer aan de praat hebt gekregen ik was al bang dat het afgelopen was.
Het spijt me als ik jullie beledigd heb als ik om 25% korting vraag, ik weet natuurlijk niet hoe alle
prijzen in die markt liggen. wie niet waagt wie niet wint.
Het ligt in de motor en quad wereld dus iets anders qua prijzen ik zal het onthouden en volgende
keer niet meer vragen om zulke hoge korting.
Toch ff maar goed dat dit onderwerp ff aan het licht is gebracht nu weten meer mensen de stand
van zaken.
O ja nog ff dit ik zag iets staan van krenterig maar dat vind ik dus nergens op slaan!
Dan zeggen ze wel ja als je een quad van meer dan 11,000 euro koopt moet je
ook niet moeilijk doen over de kosten van bv een nieuwe uitlaat.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit en hoe oud jullie allemaal zijn maar ik ben 19
werk full-time verdien wel aardig wat geld maar als ik bv een nieuwe uitlaat van
700/800 euro moet kopen vind ik dat toch een smak met geld. Kep ook nog
andere vaste lasten en zo. Het geld groeit me niet op de RUG!
Hoe oud zijn jullie eigenlijk en hoe financieren jullie je quad en het onderhoud daarvan??
trouwens mooi dat je hem weer aan de praat hebt gekregen ik was al bang dat het afgelopen was.