Mja , en dan blok van een DS650 , dan komt alles goed.Dozo schreef:Hmmmm moet met de jouwe ook kunnen Ralph...![]()
Ik weet nog wel een set oversized wrangler wielen voor je te liggen![]()
Just kidding natuurlijk , die van jou is gekeurd en moet je dus niet aan dit soort projecten beginnen.
Je keuring vervalt met elke modificatie die je aan je machine uitvoerd.(zonde van het geld)
HUGE rhino
-
quadmanerik
- Easy Quadrider

- Contacteer:
One life-Live it !
het blok wat er nu onderstaat is zeker niet verkeerd, mogelijkheden te over om dat spul nog wat aan power te laten winnen.
Ds650 blok ... .hmmmzzzz ... ik durf niet te zeggen of het veel effect heeft, er gaat toch behoorlijk wat verloren in de versnellings bak van een rhino
vooral als je het 4x4 deel gebruikt.
daarbuiten is het wel een leuke uitdaging om dat blok eronder te frommelen. zie alles maar passend te krijgen

Ds650 blok ... .hmmmzzzz ... ik durf niet te zeggen of het veel effect heeft, er gaat toch behoorlijk wat verloren in de versnellings bak van een rhino
daarbuiten is het wel een leuke uitdaging om dat blok eronder te frommelen. zie alles maar passend te krijgen
-
quadmanerik
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Nouhou , de Bomba is weer helemaal fris nu , dus ik laat het blokkie daar nog maar ff inhangen.Dozo schreef:het blok wat er nu onderstaat is zeker niet verkeerd, mogelijkheden te over om dat spul nog wat aan power te laten winnen.![]()
Ds650 blok ... .hmmmzzzz ... ik durf niet te zeggen of het veel effect heeft, er gaat toch behoorlijk wat verloren in de versnellings bak van een rhinovooral als je het 4x4 deel gebruikt.
daarbuiten is het wel een leuke uitdaging om dat blok eronder te frommelen. zie alles maar passend te krijgen![]()
Aankomend weekend ritje omgeving Putten , op uitnodiging Transalpclub . Lekker weer rijden.
Groetses.
One life-Live it !