Pagina 2 van 2
Geplaatst: di 17 jul, 2007 11:03
door coolboyke
Sharky #3 schreef:coolboyke schreef:raptor 700 gaat 140 , kfx zo'n 130-135
de 700 gaat in 4.3 seconden naar honderd (met een professionele bestuurder) kfx iets trager : zo'n 5.4 seconden
de rest weet ik niet
khoop dak u een beetje kost elpen
een kenner blijkbaar...
NOT!
dit zijn de standaard gegevens van de fabriek af , maar iedereen weet dat dit niet haalbaar is in het dagelijkse leven ! die 140 haal je enkel als er bijna totaal geen wind is...
dus wie is hier nu de kenner...?
maar laat maar kwil ier geen boel zoeken
Geplaatst: di 17 jul, 2007 11:11
door de_jerre
maar kome die gegevens niet van de testbank
want zo kunnen die kloppen hoor, daar heb je geen luchtweerstand geen oneffenheden,...
Geplaatst: di 17 jul, 2007 11:14
door coolboyke
ik denk wel dat de officiele gegevens van yamaha rechtstreeks van de testbank komen , het is net een auto , de constructeur geeft en acceleratie op van bv 7.1 seconden naar 100 , maar welke persoon haalt dit met een handgeschakelde bak ?
mja een feit is zeker de r700 is een bloedmooie machien en een machtig ding
Geplaatst: di 17 jul, 2007 12:31
door Delriva
Ik rij al een hele tijd met een Raptor 700 en standaard zal je geen 140 halen.
Met originele tandwielverhouding en originele banden zal het rond de 125 liggen.
De mijne loopt nu met baanbanden en ander tandwiel een top van 139.5 maar
dat is ook maar om heel even te doen bij een sprint bvb want dan zit ik echt aan zijn limiet.
Mijn km-teller is afgesteld op de gps, dus veel afwijking met de reële snelheid zal er niet zijn
want volgens mij meet een gps vrij nauwkeurig aangezien hij de tijd meet tussen 2 afgelegde punten.
Wanneer je je km-teller afstelt enkel adhv je bandomtrek, dan kan je vlug 5 km/h verschil hebben.
Greetz,
D.