raptor 700
raptor 700
hoi allemaal, ik wil graag een quad kopen maar ik twijfel nog tussen de volgende:
Yamaha raptor 700 en kawasaki kfx 700.
Nu heb ik hier de volgende vragen over:
1. Wat is de standaard topsnelheid van beide?
2. Hoelang duurt het van o - 100 km/u?
3. Als je de quads opvoert, en circa 130km/u rijd, is dit dan nog aangenaam en goed te doen?
4. Wat is het gemiddelde verbruik bij circa 70km/u?
Ik zal hoofdzakelijk alleen op de straat gaan rijden.
Bij voorbaat dank voor de antwoorden.
Yamaha raptor 700 en kawasaki kfx 700.
Nu heb ik hier de volgende vragen over:
1. Wat is de standaard topsnelheid van beide?
2. Hoelang duurt het van o - 100 km/u?
3. Als je de quads opvoert, en circa 130km/u rijd, is dit dan nog aangenaam en goed te doen?
4. Wat is het gemiddelde verbruik bij circa 70km/u?
Ik zal hoofdzakelijk alleen op de straat gaan rijden.
Bij voorbaat dank voor de antwoorden.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
die raptor gaat 140 100% zeker en van 0 naar 100 in 4,3 seconden , lees eerst eens de tests van die quad voor je antw
Toegevoegd na 8 minuten:
ja dit is zo bij een standaard maar als je begint te tunen moet je wel beseffen dat je de limiet van je banden dan wel ferm overschrijdt en dus zal je bij de start niet veel sneller zijn enkel eens je al goed en wel in de 2de a derde versnelling zit
Toegevoegd na 8 minuten:
ja dit is zo bij een standaard maar als je begint te tunen moet je wel beseffen dat je de limiet van je banden dan wel ferm overschrijdt en dus zal je bij de start niet veel sneller zijn enkel eens je al goed en wel in de 2de a derde versnelling zit
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
de mijne loopt geen 140 hoor, maximum 130
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 554
- Lid geworden op: wo 22 mar, 2006 23:41
- Locatie: tilburg
- Contacteer:
hey
iedereen zegt van wel
maar ikzelf betwijfel het
het scheelt oficeel 20 cc
en vergenlijk eens een kawa400 cc
met een raptor 660 cc
dat scheelt ook bijna niks
en dan heeft een 700 wel injectie
ik denk dat het verschil minimaal is
ik hop dat ik nu niemand op zijn teentjes trap die een 700 heeft
gr peter
iedereen zegt van wel
maar ikzelf betwijfel het
het scheelt oficeel 20 cc
en vergenlijk eens een kawa400 cc
met een raptor 660 cc
dat scheelt ook bijna niks
en dan heeft een 700 wel injectie
ik denk dat het verschil minimaal is
ik hop dat ik nu niemand op zijn teentjes trap die een 700 heeft
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Zou dat toch eens willen zien hoor, standaard raptor 700 die 140 rijd, reële snelheid zal wel een 20 per uur lager liggen, hoe ik dat weet, heb er zelf ene. Nu met baanbanden en verzet van 15t vooraan en 36 achteraan is dat goed te doen. Van Kawa weet ik het niet. Verbruik mag je tellen op 10 l per 100 km
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
Dat zal er al beter op trekken en van lezen kan je niets zeker zijn je moet er één hebben zelf dan kan je het pas zeggen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Mijn 700r rijd 130 maximaal rechte weg echt 132 harder niet.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Volledig mee eens.Turboy6 schreef:Zou dat toch eens willen zien hoor, standaard raptor 700 die 140 rijd, reële snelheid zal wel een 20 per uur lager liggen, hoe ik dat weet, heb er zelf ene. Nu met baanbanden en verzet van 15t vooraan en 36 achteraan is dat goed te doen. Van Kawa weet ik het niet. Verbruik mag je tellen op 10 l per 100 km
Valt echt niets aan toe te voegen.
Een standaard 660 haalt het idd niet tegen een standaard 700(het grote verschil ZIT juist in het feit dat een 700 een injectiesysteem heeft i.p.v. een carb.
Ik haal idd de 140 nu maar dat is dankzij 15-36 en een powercommander.
Met powercommander zit ik op de 1 op 6 zonder 1 op 10.
de volgende standaard machine's heb ik tegen mogen rijden toen mijn machine ook nog standaard stond sommige boden meer weerstand dan anderen maar uiteindelijk won ik wel de runs.
de test bestond uit 3 runs (iedereen kan een oeps hebben)
allen over 400 meter.
Kfx 700
Outlander 800 (met alle mogelijke settings en opties geprobeerd)
Polaris Predator 500
Raptor 660
yfz450
Banshee
Er zaten runs tussen waar het bijna een wedstrijd leek, maar er waren ook totale WIPE-OUTS bij
Waarom ik dit allemaal weet ... PURE ERVARING!