smceke
Der bestaat ook een systeem om het benzine peil te meten aan de hand van een vlotter. Dus een tankdop met een benzinemeter.
Word natuurlijk meestal gebruikt bij moto's.
Voor een quad en dan nog een SMC zoals wij hebben heb ik het nog niet gevonden.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
-
- Quadfanaat
ja das wel de max e maar denk idd dat niet zal bestaan voor ons ding jammer.cd_BE schreef:Der bestaat ook een systeem om het benzine peil te meten aan de hand van een vlotter. Dus een tankdop met een benzinemeter.
maar ne vapor da vind ge dus bij quadfun der staat vanalles op torenteller naft gedoe kmteller enzzz
maar der staat wel een prijsje aan vast en lijkt mij ook een groot spel!
ik blijf zoeken e.
kheb gezien welk model dat da is da van u maar lijkt toch niet zo veel op mijn e?
of is die foto bij u profiel niet dezelfde quad? stuur een foto op desnoods privé of zo kan ik eens goed vergelijken
grtzzz
-
- Quadfanaat
nog steeds geen laswerken gedaan
nog een beke geduld ma da heb ik niet
allesinds de blacken zijn al onder handen genomen gisteren heb er nog al wa werk mee gehad zen.
gaatjes dichtgelast waar vroeger de pinkers zaten.waren precies raketten erop
ma na wa schuurwerk kunnen ze in spuitcabine grondlaagje dan primer dan kleur.
hier een pic voor en daarna ene na e. hoop da vadaag mijn uitlaat en voorpoten galast worden.
Shot at 2007-08-02
nu ben ik nog aan het denken om de luchtfilter aan te passen daarmee bedoel ik de originele te vervangen of weg te halen en ne kelk te plaatsen maar kijken dak wel genoeg plek heb en dat da wel goed is voor de quad?
normaal gezien kan da toch niet zo veel kwaad denk ik hoe frisser de lucht die binnenkomt deste beter de prestatie's niet?
en zit dan ook al met olie koeler dus motorke zal zijn werk kunnen doen e.
nu nog de banden. vraag mij eigenlijk af scooter banden is da wat aan te raden of niet kwa baanligging?
ale grtzzz
nog een beke geduld ma da heb ik niet
allesinds de blacken zijn al onder handen genomen gisteren heb er nog al wa werk mee gehad zen.
gaatjes dichtgelast waar vroeger de pinkers zaten.waren precies raketten erop
ma na wa schuurwerk kunnen ze in spuitcabine grondlaagje dan primer dan kleur.
hier een pic voor en daarna ene na e. hoop da vadaag mijn uitlaat en voorpoten galast worden.
Shot at 2007-08-02
nu ben ik nog aan het denken om de luchtfilter aan te passen daarmee bedoel ik de originele te vervangen of weg te halen en ne kelk te plaatsen maar kijken dak wel genoeg plek heb en dat da wel goed is voor de quad?
normaal gezien kan da toch niet zo veel kwaad denk ik hoe frisser de lucht die binnenkomt deste beter de prestatie's niet?
en zit dan ook al met olie koeler dus motorke zal zijn werk kunnen doen e.
nu nog de banden. vraag mij eigenlijk af scooter banden is da wat aan te raden of niet kwa baanligging?
ale grtzzz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
ok had ik ook wel al in gedachtte dat die kelk niet zo goed is.airwolf schreef:ik zou dat niet doen die kelk!
pas gewoon je luchtfilterbak aan als je meer geluid en prestaties wil!
en dan zeker niet vergeten te rejetten!
anders loop je de kans dat hij vastloopt
rejetten... het woord is vreemd voor mij.
wat zou je dan aanpassen?
help deze leek eens
gaatjes zijn dichtgelast met plastiek en soldeerbout e.
primer is plastiek primer voor de hechting natuurlijk.
maar spuitwerk word niet door mij gedaan laat ik liever aan de pro's over e.
die weten wel beter dan ik hoe of wat.
just die jetting gedoe das iets vreemds voor mij.
is da sproeier da gulle bedoeld?
grtzzz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
idd, sproeier.
en waarom zou zo'n kelk niet goed zijn?
voor het baangebruik werken die perfect, de pitbikers rijden er zelfs de modder mee in.
gewoon reinigen met het juiste middel, en dan insmeren met het juiste middel, en je hebt daar geen problemen mee, en moest je het niet vertrouwen doe je er een outerwear over.
en waarom zou zo'n kelk niet goed zijn?
voor het baangebruik werken die perfect, de pitbikers rijden er zelfs de modder mee in.
gewoon reinigen met het juiste middel, en dan insmeren met het juiste middel, en je hebt daar geen problemen mee, en moest je het niet vertrouwen doe je er een outerwear over.
-
- Quadrider