ja inderdaad kan u zeggen dat frame echt op 2 druppels water lijkt van de blaster.
ik heb zelf de sterren voor velgen achteraan op gemonteerd van een raptor.
ma ja is ook japaner zal er wel wa mee te maken hebben he.
hij heeft mijn motorke eens goed op gekuisd was echt verschieten zo bling bling en der rest is al gespoten en gemonteerd!
nu nog de kappen.
hebben verlaging zelfgemaakt alé ik niet e

daar heeft den davy voor gezorgd echt puik werk!
zal uniek zijn mijn smceke!
blacken worden uitgesneden en gecleand zodat alles gladder is e.
pinkers weg gewerkt.
verlaging is denk ik toch meer dan 10 cm gezakt voor en achter en ja ge moet rekenen smc kwa stukken is het toch net dat ietse moeilijker ze om te vinden maar de juiste personen kennen en komt wel in orde.
ik ben allesinds al in de wolken nog een weekje en dan is hij eventjes al klaar juist nog de chrome boer passeren voor de remmen en pedalen enzzz kleine details maar daar begin ik er maar aan als alles terug in elkaar zit zo hebt ge er een beter overzicht van e.
is wel dubbel werk maar zo hebt ge er toch een goed zicht van mag ook niet te veel bling zijn moet nog altijd stijl hebben en tisnog altijd ne quad e.
alle sinds velgen zijn van raptor de gepolierde mischien ook chromen maar das eigenlijk te zot voor da geld hebt ge wel wat anders kwa velg ik zie wel.
hier mijn bling bling motorke

Shot at 2007-07-29
en hier de kader half afgewerkt komt beter uit e zeg die zwarte kader (in plaats van da mottig grijs) met die bling motorke zaaaligggg

Shot at 2007-07-29

Shot at 2007-07-29
en de velg maar die hebben we voor de werken al eens gepast just da zijn nog de cros banden die moeten baan banden worden

Shot at 2007-07-29
de volgende pics zullen volgende week er maar zijn dan zal hij al 90% af zijn.
dus gaat goed vooruit en ik hoop dat de las werken ook goed ga gaan want daar heb ik wa schrik voor mijn uitlaat moet aangepast worden komt van ne moto en ik hoop dat da slim komt want is toch belangrijk kwa tegendruk en al dat da goed zit dus da zal wa duimen zijn,is momenteel enkele maar da ga in toekomst dubbele zijn omdat ik 2 uitgangen heb uit de cilinder dus elke uitgang een lijn steken en 2 bangelijke dempers erop en laat da maar ronken hihihihihi
alé