GROOT PROBLEEM !QUAD IS NI MEE TE RIJDEN !

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
mig
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 29
Lid geworden op: do 13 jul, 2006 17:16

Bericht door mig »

baanbanden staan op itp velgen . en crossbanden staan splinternieuwe stalen velgen met nieuwe banden
flyingquad
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45

Bericht door flyingquad »

probeer eens met een set banden van je maat te rijden ofzo eerst de voorste eens erop zetten met jouw achterbanden,dan zijn achterbanden met jouw voorste. zodat je de verschillende combinatie's hebt uitgetest ik denk dat je dan al wat weizer bent.
stalen velgen zijn dikwijls niet om over naar huis te schrijven das mijn ervaring.
mig
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 29
Lid geworden op: do 13 jul, 2006 17:16

Bericht door mig »

awel da is het eerste wa da ik nu ga doen se . want ik denk dat daar het probleem ligt die stale velgen trekken op niks , kheb zo al is ligge kijken en ze zijn ni echt rond vind ik . thx ...
Timmy@kawasaki
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 11 dec, 2006 20:12
Locatie: Waterland-Oudeman

Bericht door Timmy@kawasaki »

mig schreef: ik heb gekeken er staat niks scheef die barekes met schroefdraad is niks aan te zien en die heb ik goe gezet ten opzichte van de achterste wielen ni dat da echt scheef stond ma toch een beetje . ik heb wel een beetje slag op mijne achterste as ma da is bijna bij elke quad , alle zo weinig toch . toch al bedankt voor de reactie.

Die draadtisen moeten een beetje toe staan. das altijd zo. Toespoor noemen ze dat. controleer dat maar eens...


Mss iemand die u hiermee verder kan helpen

Gr Timmy

Toegevoegd na 4 minuten:
Timmy@kawasaki schreef:
mig schreef: ik heb gekeken er staat niks scheef die barekes met schroefdraad is niks aan te zien en die heb ik goe gezet ten opzichte van de achterste wielen ni dat da echt scheef stond ma toch een beetje . ik heb wel een beetje slag op mijne achterste as ma da is bijna bij elke quad , alle zo weinig toch . toch al bedankt voor de reactie.

Die draadtisen moeten een beetje toe staan. das altijd zo. Toespoor noemen ze dat. controleer dat maar eens...


Mss iemand die u hiermee verder kan helpen

Gr Timmy
Sorry is al aangehaald
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

@ Jancha: Dat is wel een groot verschil e :p :shock:
Plaats reactie