buuren :@:@
Ben ik blij dat ik goei geburen heb.
En de ongemakken proberen te negeren, wat niet altijd makkelijk is.
Rechtover men deur zijn een koppel franstaligen komen wonen verleden maand in een huurhuis. ( heb niks tegen die mensen)
Maar die kunnen er ook wa van zenne roepen op elkaar en tegen de kleine voor heel de straat.
Maar zolang ze dit niet s'nacht doen hebben ze met mij geen probleem.
Maar de rest van men buren zijn juweeltjes elkaar allemaal helpen waar we kunnen zonder de deur plat te lopen.
Barossa ze negeren is het beste plan en dan is het gewoon koude oorlog maar daar heb je geen last van.
Doe gewoon uw ding en trek u van de buren niks aan.
Ga ze gewoon niet uitdagen en ge kunt elke dag recht in de spiegel kijken en zeggen dat ge juist bezig zijt.
Dus de eerste dagen geen buren bbq bij jullie
En de ongemakken proberen te negeren, wat niet altijd makkelijk is.
Rechtover men deur zijn een koppel franstaligen komen wonen verleden maand in een huurhuis. ( heb niks tegen die mensen)
Maar die kunnen er ook wa van zenne roepen op elkaar en tegen de kleine voor heel de straat.
Maar zolang ze dit niet s'nacht doen hebben ze met mij geen probleem.
Maar de rest van men buren zijn juweeltjes elkaar allemaal helpen waar we kunnen zonder de deur plat te lopen.
Barossa ze negeren is het beste plan en dan is het gewoon koude oorlog maar daar heb je geen last van.
Doe gewoon uw ding en trek u van de buren niks aan.
Ga ze gewoon niet uitdagen en ge kunt elke dag recht in de spiegel kijken en zeggen dat ge juist bezig zijt.
Dus de eerste dagen geen buren bbq bij jullie
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Als je echt moeilijk wil doen, moet de politie een schriftelijke toelating vragen aan jou om binnen te mogen! Tenzij ze je op heterdaad betrappen, er een noodgeval is of ze een huiszoekingsbevel hebben.
Heel smerig en dom van je buren, denken niet echt na als ze iets doen. Eerst inbreken en eigendomvernieling en vervolgens je ruiten uitsmijten waar de politie bij staat...
Zorg ervoor dat je altijd recht in je schoenen staat met zulke buren. Aan het verhaal te horen en de reactie van de politie te zien, zullen ze zichzelf wel verraden.
PS: probeer echt iets aan je typen te doen. Is enorm moeilijk om te lezen
Heel smerig en dom van je buren, denken niet echt na als ze iets doen. Eerst inbreken en eigendomvernieling en vervolgens je ruiten uitsmijten waar de politie bij staat...
Zorg ervoor dat je altijd recht in je schoenen staat met zulke buren. Aan het verhaal te horen en de reactie van de politie te zien, zullen ze zichzelf wel verraden.
PS: probeer echt iets aan je typen te doen. Is enorm moeilijk om te lezen
‰ Quadracing Team
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Ralph ,die school waar ik heb op gezeten die deed daar niks mee, want ik had altijd moeite met spelling.
Die zeggen dan gewoon moet je naar een anderen school gaan !
Maar op de school waar nu zit, helpen ze me heel veel dus het gaat veranderen.
Jhaa die buren van ons die durven, ruiten kapot gooien waar de politie bij staat , niet verwacht.
Vandaag gelukkig niks meer van ze gehoord. want als ik nog een ding van die gehoord had, dan denk ik dat die echt een groot probleem krijgt!
Als die dan voor me quad staat ,dan rij ik hem om zonder te twijfelen!
Jhaa die buren van ons die durven, ruiten kapot gooien waar de politie bij staat , niet verwacht.
Vandaag gelukkig niks meer van ze gehoord. want als ik nog een ding van die gehoord had, dan denk ik dat die echt een groot probleem krijgt!
en helaas niet verzekerd dus dokken voor je hele levebarossa chetaa schreef:Ralph ,die school waar ik heb op gezeten die deed daar niks mee, want ik had altijd moeite met spelling.
haha gewoon politie bellen. wat hun kunnen kan jij oowk.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Ach, met een foto valt er nog weinig te bewijzen. Is niet vast te stellen dat jij dat was, kan net zogoed iemand anders geweest zijn met dezelfde quad, er zit geen kenteken op dus op foto's valt niet te garanderen dat jij dat was En anders krijg je hooguit een boete voor het rijden zonder rijbewijs.. (€190,-)
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Als er iemand bij je inbreekt mag je je eigendom dan niet verdedigen?
Neem een hond en laat die bijten.
Recht in eigen hand nemen kan ook, maar dan moet je wel enkele kleine regeltjes volgen
Wat je kan doen, moesten ze nog eens inbreken is een kijkje gaan nemen(zonder wapen). Dan een wapen zoeken (iets uit de omgeving) GEEN BASEBALL BAT (tenzij je baseball speelt dan kan het zijn dat je zo'n ding hebt rondslingeren) vervolgens de inbreker een lichte tik geven, vastbinden en de smurfen bellen. Om die manier kunnen ze je normaal niets doen.
Neem een hond en laat die bijten.
Recht in eigen hand nemen kan ook, maar dan moet je wel enkele kleine regeltjes volgen
Wat je kan doen, moesten ze nog eens inbreken is een kijkje gaan nemen(zonder wapen). Dan een wapen zoeken (iets uit de omgeving) GEEN BASEBALL BAT (tenzij je baseball speelt dan kan het zijn dat je zo'n ding hebt rondslingeren) vervolgens de inbreker een lichte tik geven, vastbinden en de smurfen bellen. Om die manier kunnen ze je normaal niets doen.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
We hebben een hond, een jack russel en die bijt wel hard genoeg , geloof me dat maar !
En als ik er heen loop ,dan pak ik een schep daar in het hok waar de quad staat , want die staan daar buiten achter de deur, en als ik die pak geef ik geen zachten tik maar een versoenlijken tik !
Dan voelt die ook maar eens wat.
dat moet kunnen en de politie bellen doe ik dan zeker, dat is het 2 de wat ik doe.
1. foto maken , en me vader er bij halen
2. politie bellen.
3. naar hem gaan.
4. politie ariveert
En dan regelen die wel wat dat niet alte goed is, dat weet ik zeker .
En als ik er heen loop ,dan pak ik een schep daar in het hok waar de quad staat , want die staan daar buiten achter de deur, en als ik die pak geef ik geen zachten tik maar een versoenlijken tik !
Dan voelt die ook maar eens wat.
dat moet kunnen en de politie bellen doe ik dan zeker, dat is het 2 de wat ik doe.
1. foto maken , en me vader er bij halen
2. politie bellen.
3. naar hem gaan.
4. politie ariveert
En dan regelen die wel wat dat niet alte goed is, dat weet ik zeker .
Ralph schreef:Typfouten? Man dit is een grammaticale ramp van wereld niveau!
hehe ralph die is goed !
negeren is de boodschap .
door elkaar steeds uit te dagen zal het niet beteren . als hij inbreekt is hij in fout en hoef jij je niks aan te trekken .
dat op straat rijden zal je zoals john zegt enkel waarschuwing voor krijgen .
1 tip : blijf weekje van het straat af met je quad tot de gemoederen bedaard zijn
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadrider
- Contacteer:
manmanman ik begrijp het buren probleem=> onze overburen hebben ruzie met hun buren (dat zijn vrienden van ons) en dus altyd als de vriendin of wij iets fout doen bellen de overburen ed flikke
(klein detail=> ik weet da mijn spelling ni zozo is maaar da van u srr ze ma da kan ik bena ni leze buite: flikke: stomme bure: ford mustang uit 79, en kleine dinge)
(klein detail=> ik weet da mijn spelling ni zozo is maaar da van u srr ze ma da kan ik bena ni leze buite: flikke: stomme bure: ford mustang uit 79, en kleine dinge)
kzen de snelste hier kem alleen gene quad