buuren :@:@
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
buuren :@:@
hey ,vandaag stond bij ons de politie aan de deur ,omdat de buuren hadden gezecht dat ik soms in de straat kwam, dus ze belde aan en zijden of ik een quad heb ,toen zij mij vader jhaa ,en toen kwamen ze binnen en mij duwde ze op de stoel, en toen liepen ze de tuin in en toen zij me vader how how wat gaan we doen ?
zijn die naar de quad kijken ,en toen zij ik hoe weten jullie waar die staat ? zij die van de buurman,
en me vader wat met die aant praten, wat weet ik niet toen was ik naar de buurman gelopen !
ik had aan gebeld an aan de deur getimmert ! ik zij hoe wil jij nu weten waar mijn quad staat ? zij die zoo jhaa ik heb er naast gestaan , toen zij ik hoe wil je dat doen dan heb je ingebroken, zij die jhaa kan :S:S,
ik zij nu komt maar eens hier, en toen is die mee gekomen en zij dat tegen de politie ,met veel zeggen en alles ,en toen waren die stil ,toen had hij een boeten gekregen, voor in breken en had ook een boeten gekregen dat hij alles van ons heeft gemolt van planten en zoo wat alenmaal, en ik was toen zoo kwaat, en doen zij ik, als ik nog 1 keer merk dat je bij me quad staat, op welken reden dan ook, heb je een groot probleem ! en ik heb gelukkig van de politie een waarschuwing, gekregen daar was ik erg blij mee ,gelukkig was ik rustig gebleven tegen de politie en de buurman ,de buurvrouw kwam toen ook ,en me moeder dus ook gekomen, en toen ging het gebeuren de buurvrouw ging met een steen de ruiten kapot gooien ,en toen zij de politie waar voor is dat nodig ?
toen zij die vind ik leuk, die heeft toen nog een lekkeren boete gekreggen, en we kregen de ruiten trug betaalt van die, dat was een geluk dus als je buuren hebt die niet te vertrouwen zijn, pas dan maar op dat ze niet inbreken !
zijn die naar de quad kijken ,en toen zij ik hoe weten jullie waar die staat ? zij die van de buurman,
en me vader wat met die aant praten, wat weet ik niet toen was ik naar de buurman gelopen !
ik had aan gebeld an aan de deur getimmert ! ik zij hoe wil jij nu weten waar mijn quad staat ? zij die zoo jhaa ik heb er naast gestaan , toen zij ik hoe wil je dat doen dan heb je ingebroken, zij die jhaa kan :S:S,
ik zij nu komt maar eens hier, en toen is die mee gekomen en zij dat tegen de politie ,met veel zeggen en alles ,en toen waren die stil ,toen had hij een boeten gekregen, voor in breken en had ook een boeten gekregen dat hij alles van ons heeft gemolt van planten en zoo wat alenmaal, en ik was toen zoo kwaat, en doen zij ik, als ik nog 1 keer merk dat je bij me quad staat, op welken reden dan ook, heb je een groot probleem ! en ik heb gelukkig van de politie een waarschuwing, gekregen daar was ik erg blij mee ,gelukkig was ik rustig gebleven tegen de politie en de buurman ,de buurvrouw kwam toen ook ,en me moeder dus ook gekomen, en toen ging het gebeuren de buurvrouw ging met een steen de ruiten kapot gooien ,en toen zij de politie waar voor is dat nodig ?
toen zij die vind ik leuk, die heeft toen nog een lekkeren boete gekreggen, en we kregen de ruiten trug betaalt van die, dat was een geluk dus als je buuren hebt die niet te vertrouwen zijn, pas dan maar op dat ze niet inbreken !
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dat denk ik niet want de buuren hebben al 5 keer aan de deur gestaan door hun en de ruzzie tussen ons en die gaan gewoon door ! :@:@ godverdomme ! ik vind nu echt niet meer kunnen ! die zet exstra de auto neer dat wij niet door kunnen met de fietsen voor naar school eens van de dagen rij ik hem naar de auto in !
ik vind goed geweest met hun !
zijn geen quad haters maar allen omdat ik dat ben !
-
- Quadrider
- Contacteer:
doe zo als bij ons probeer de rest van de buren uw vriend te houden ,en als ze nog eens moelijk doen ,zeg je tegen de flikken :vraagt maar rond of de andere buren last hebben van ons ,als de rest allemaal zegt van nee dan sta je sterker in uw schoenen is het 1 tegen de restbarossa chetaa schreef:dat denk ik niet want de buuren hebben al 5 keer aan de deur gestaan door hun en de ruzzie tussen ons en die gaan gewoon door ! :@:@ godverdomme ! ik vind nu echt niet meer kunnen ! die zet exstra de auto neer dat wij niet door kunnen met de fietsen voor naar school eens van de dagen rij ik hem naar de auto in !
was bij ook zo ,op den duur kwamen de flikken niet meer ,want zeiden ze het is toch altijd dezelfde
1% free biker(gaan met die banaan)
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
net weer ruzzie met die gehad zatten ze lekker naar binnen te kijken ! me moeder kwam van werk af toevallig en toen was het ook weet zoo en toen zaten ze ons weer te dreigen ik gaa de politie bellen !
me vader kwam er ook bij
vind ook wel lolig me vader heeft zoon ford mustang uit 79 en daar is de lak en al vanaf maar me vader is bezig met spuiten en als die dom blijft doen zet me vader de auto bij hun voor de deur dat die niet meer naar buiten komen en als de lak er af gaat kunnen hun betaalen dat zij me vader tegen hun
vind ik niet meer normaal doen wij ook niet bij hun gdv !
me vader kwam er ook bij
vind ook wel lolig me vader heeft zoon ford mustang uit 79 en daar is de lak en al vanaf maar me vader is bezig met spuiten en als die dom blijft doen zet me vader de auto bij hun voor de deur dat die niet meer naar buiten komen en als de lak er af gaat kunnen hun betaalen dat zij me vader tegen hun
vind ik niet meer normaal doen wij ook niet bij hun gdv !
-
- Quadracer
hmm volgende keer is u tekst paar keer na lezen want ik heb 4 keer moete herleze voor dat ik het tegoei snapte.
tja buren , je kunt leuke buren hebben of zeikerds , langs mij heb ik ook zo'n stel
eerst niks aan de hand , tot ze vroegen of ze de helft van onze bouwgrond mochten kopen ,waarop men pa zei nee want wat hebbe we aan een halve bouwplaats?.. niks en van aftoen is het gezeik begonne , alsk met de brommerkes rondrij op de weide beginne ze al te klagen , of de quad droog rijden ...
toen hadden ze oo kde politie gestuurd en die zeide als je je aan de uren houd waarop je mag rijden is het geen probleem , en toen zijn ze bij de rest gaan rond vragen van de buren en die zeide allemaal dat ze er geen last van hadden en dat ik nooit voor 10 uur smorgens en na 9u savonds rij dus was het geen enkel probleem , ook met mijn crossauto hadde ze gezegt dat ik er mee de straat op en af rij , wat dus helemaal ni waar is
ook dat hebbe de andere buren gezegt .
tja buren , je kunt leuke buren hebben of zeikerds , langs mij heb ik ook zo'n stel
eerst niks aan de hand , tot ze vroegen of ze de helft van onze bouwgrond mochten kopen ,waarop men pa zei nee want wat hebbe we aan een halve bouwplaats?.. niks en van aftoen is het gezeik begonne , alsk met de brommerkes rondrij op de weide beginne ze al te klagen , of de quad droog rijden ...
toen hadden ze oo kde politie gestuurd en die zeide als je je aan de uren houd waarop je mag rijden is het geen probleem , en toen zijn ze bij de rest gaan rond vragen van de buren en die zeide allemaal dat ze er geen last van hadden en dat ik nooit voor 10 uur smorgens en na 9u savonds rij dus was het geen enkel probleem , ook met mijn crossauto hadde ze gezegt dat ik er mee de straat op en af rij , wat dus helemaal ni waar is
ook dat hebbe de andere buren gezegt .
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Net terug ruzie met de buren gehad, ze zaten lekker naar binnen te kijken. men moeder kwam van haar werk, en ze begonnen terug te dreigen. Ze dreigden dat ze de politie opnieuw zouden bellen.
Mijn vader heeft een Ford Mustang uit '97, en daar is de lak af.
Mijn vader is bezig de auto op te knappen, en de wagen opnieuw te spuiten.
Als ze nog veel ruzie blijven zoeken zet mijn vader de auto voor hun deur, zodat zij niet meer naar buiten kunnen.
Als ze de lak dan beschadigen, kunnen zij voor de kosten opdraaien, dit vertelde mijn vader op een vriendelijke manier tegen hun.
Wij doen dit tog ook niet bij hun?
Als je het zo neer typt, is het voor iedereen leuk om te lezen.
Mijn vader heeft een Ford Mustang uit '97, en daar is de lak af.
Mijn vader is bezig de auto op te knappen, en de wagen opnieuw te spuiten.
Als ze nog veel ruzie blijven zoeken zet mijn vader de auto voor hun deur, zodat zij niet meer naar buiten kunnen.
Als ze de lak dan beschadigen, kunnen zij voor de kosten opdraaien, dit vertelde mijn vader op een vriendelijke manier tegen hun.
Wij doen dit tog ook niet bij hun?
Als je het zo neer typt, is het voor iedereen leuk om te lezen.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
jhaa ,daar moet ik op letten, op die typ fouten typ te snel, en lees te snel door, ik moet me daar erg goed in gaan verbeteren .
Bartje 400.
jammer he van die buuren gelukkig is de rest van bij ons in de straat vriendelijk en aardig :D
optical nicolas.
dankjewel voor de tip zal ik nu vaker gaan doen
Bartje 400.
jammer he van die buuren gelukkig is de rest van bij ons in de straat vriendelijk en aardig :D
optical nicolas.
dankjewel voor de tip zal ik nu vaker gaan doen
ewel dan nog een tipje. buuren schrijf je met 1 u dus buren!
open lettergreep noemen ze dat.
zoals muur ->muren
kuur -> kuren
...
open lettergreep noemen ze dat.
zoals muur ->muren
kuur -> kuren
...
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
wel hier valle de buren goed mee, heb et nog ma ene keer voor gehad dat ze voor mn deur stonde(buur dan). zei ie zo, uhm je maakt nachtlawaai (21-22) ik kom thuis van werken met de quad dus. dus waarop ik antwoorde '' als uw dochter hare vriend met znne vespa 10 minute staat te ronken om 21.30 voor de deur dan is da geen nachtlawaai dan? hij groete en ging mooi door , gwn kalm blijven en als ze hun boekje te buiten gaan, blauw manne belle en geen woorde aan hun vuil make
PS: een quad is maar een voertuig om je te verplaatsen, dus kan je zoiets normaal niet aanhalen als nachtlawaai toch?(gewoon in en uit rijden).
PS: een quad is maar een voertuig om je te verplaatsen, dus kan je zoiets normaal niet aanhalen als nachtlawaai toch?(gewoon in en uit rijden).
Yes it's fast, No you can't ride it!