Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr 28 dec, 2007 12:26
door peet #77
ik vond het grappig ja zoals je het hebt gepost :D bedoel er niets mee zulle

Geplaatst: vr 28 dec, 2007 12:32
door airwolf
ik vindt da nie erg zenne vroeg het me maar af :wink:
ja ik had beter een komma gebruikt dan was het duidelijker :mrgreen:

Geplaatst: vr 28 dec, 2007 13:44
door JR
tm36 + nokkenassen
Denk dat je hier meer mee zal zijn dan 1000 rpm meer...
De LT-mensen zijn =>Joachim, Fré en Sg6. Mss hun mening eens vragen.

Geplaatst: za 29 dec, 2007 14:05
door Sg6
JR schreef:tm36 + nokkenassen
Denk dat je hier meer mee zal zijn dan 1000 rpm meer...
De LT-mensen zijn =>Joachim, Fré en Sg6. Mss hun mening eens vragen.
kort en bondig

ANTI RPM :mrgreen:

Geplaatst: za 29 dec, 2007 17:31
door beamer320
LTZ-435cc kit

stel nu als ik deze kit neem

wat moet er dan nog allemaal verandert worden ?

Geplaatst: za 29 dec, 2007 18:03
door mx jake
ik denk dat je dan een paar stappen overslaat
met een andere carb en nokassen berijk je meer, dan met een 440cc en standaard carb
en als je alles gelijk wil kopen, kan je beter een lt450r kopen

Geplaatst: za 29 dec, 2007 18:04
door AlfA
ALLES :)

heb ik ook gehad, en dat ging 'n jaartje goed, tot m'n lagers niet meer konden volgen, dus, ik persoonlijk vind dit niet echt een goeie mod (achteraf gezien natuurlijk, Want toen ik 'm had was dat té gek :) )
Ik had trouwens de athena 435 kit

Geplaatst: za 29 dec, 2007 18:55
door coolboyke
AlfA schreef:ALLES :)

heb ik ook gehad, en dat ging 'n jaartje goed, tot m'n lagers niet meer konden volgen, dus, ik persoonlijk vind dit niet echt een goeie mod (achteraf gezien natuurlijk, Want toen ik 'm had was dat té gek :) )
Ik had trouwens de athena 435 kit
kan je geen zwaardere lagers kopen dan ? of zijn het speciale die niet te verkrijgen zijn ?

Geplaatst: za 29 dec, 2007 20:19
door peet #77
Gewoon afblijven van die big bore kits komen alleen maar vodden van

Geplaatst: zo 30 dec, 2007 10:00
door Sg6
Bigbore kit ben ik ook niet voor te vinden.
Indien je dit wel steekt zal dit meer onderhoud vragen dan normaal, hiermee bedoel ik dan wel het vervangen van de krukaslagers. Als ik mij goe herinner komt dit neer op 50h plezier en dan vervangen + nog andere onderdelen.
Iedereen in de VS rijd met bigbore er is zelfs een Z400 met 525cc.

Geplaatst: zo 30 dec, 2007 12:29
door Teunie
Een TM36 carb + nokkenassen is de beste mod. Dit blijkt ook duidelijk uit de andere reacties en sta ik volledig achter.
Ik denk dat je dan meer dan genoeg vermogen hebt.

Big Bore zou ik ook overslaan, als je zo drastisch wilt gaan tunen kun je beter doorsparen voor een Raptor 700 of andere quad.

Geplaatst: zo 30 dec, 2007 12:46
door ICHE
ik persoonlijk ben ook niet te vinden voor die CDI's, teveel toeren volgens mij en niet goed voor het blok dus,

aan de andere kant ben ik wel zéér tevinden voor die 434cc big bore van athena met andere nokkenassen en andere carb.
onderhoud is er dan meer aan maar dat moet je er dan ook maar bijnemen hé, voor wat hoort wat, ...

grtz :bier:

Geplaatst: zo 30 dec, 2007 14:16
door Twan #33
In de u.s rijd de halve wereld met athena 434 kit. Bijna niemand die er problemen mee heeft. En de meeste van die personen zijn ook nog A-technisch :mrgreen: