LTZ-435cc kit ? inplaats van cdi :d
- 
				beamer320
- Quadrider 
- Berichten: 376
- Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 14:02
- Locatie: Limburg (Tongeren)
LTZ-435cc kit ? inplaats van cdi :d
ik lees hier nu veel over cdi's ...
de eene zegt dat het goed is de andere niet ...
ik heb nu een volledige fp , k&n filter , & k&n open bak
en een jet kit ...
zou een cdi aante raden zijn ?
of zou dit gewoon alles kapot draaien ?
zijn er mensen met bevinddingen ? van ongeveer de zelfde setup ?
greetz
			
			
													de eene zegt dat het goed is de andere niet ...
ik heb nu een volledige fp , k&n filter , & k&n open bak
en een jet kit ...
zou een cdi aante raden zijn ?
of zou dit gewoon alles kapot draaien ?
zijn er mensen met bevinddingen ? van ongeveer de zelfde setup ?
greetz
					Laatst gewijzigd door beamer320 op za 29 dec, 2007 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
									
			
						
							FreeStylah !
LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
			
						LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
zelf spreek ik niet uit ervaring , maar uit de conclucie van hetgeen ik hier al allemaal gelezen heb erover , zou het toch goed aan te raden zijn om een jumpingjet cdi ofzo te kopen , je zal zeker met je huidige setup een hoop vermogen bijwinnen   
 
en echt schadelijk is het niet , want het toerental gaat meestal maar zo'n 1000 toeren omhoog , en dat kan een z400 zeker wel aan zonder schade optelopen
			
			
									
						
							 
 en echt schadelijk is het niet , want het toerental gaat meestal maar zo'n 1000 toeren omhoog , en dat kan een z400 zeker wel aan zonder schade optelopen

suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer  ;), maar dan zonder sirene
;), maar dan zonder sirene 
			
						 ;), maar dan zonder sirene
;), maar dan zonder sirene 
- 
				beamer320
- Quadrider 
- Berichten: 376
- Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 14:02
- Locatie: Limburg (Tongeren)
ja ma heb al gelezen dat je het bij een redelijk standaard beter niet doet ...coolboyke schreef:zelf spreek ik niet uit ervaring , maar uit de conclucie van hetgeen ik hier al allemaal gelezen heb erover , zou het toch goed aan te raden zijn om een jumpingjet cdi ofzo te kopen , je zal zeker met je huidige setup een hoop vermogen bijwinnen
en echt schadelijk is het niet , want het toerental gaat meestal maar zo'n 1000 toeren omhoog , en dat kan een z400 zeker wel aan zonder schade optelopen
in mijn ogen is hij nog redelijk standaard ok een uitlaat en een andere filter en een jet kit ... ?
daarom
 mensen met ondervindingen
 mensen met ondervindingenma toch bedankt vo de reactie greetz
FreeStylah !
LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
			
						LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
hetgeen jij al verandert hebt is toch al niet meer echt standaart te noemen he  oke het is niet zoveel maar toch , een uitlaat en al...
 oke het is niet zoveel maar toch , een uitlaat en al...
als je de prijs ervoor over hebt zou ik het niet laten , wel nadien goed afstellen e je beestje zal aardig vooruit gaan 
  
			
			
									
						
							 oke het is niet zoveel maar toch , een uitlaat en al...
 oke het is niet zoveel maar toch , een uitlaat en al...als je de prijs ervoor over hebt zou ik het niet laten , wel nadien goed afstellen e je beestje zal aardig vooruit gaan
 
  
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer  ;), maar dan zonder sirene
;), maar dan zonder sirene 
			
						 ;), maar dan zonder sirene
;), maar dan zonder sirene 
Hotcams zou ook nog een optie zijn.
Ik heb ervaring met de CDI's van JumpingJet, en daar was ik héél tevreden voor. Als je er wat tijd in wil steken, wordt de curve zelfs op maar gemaakt op de testbank, je bent je quad dan wel even kwijt.
Ik had wel een bigbore kit van 434cc liggen, en een TM36 carbu, maar mijn winst in vermogen was héél duidelijk merkbaar.
Bij jou zal het verschil iets kleiner zijn, maar nog zeker de moeite.
			
			
									
						
										
						Ik heb ervaring met de CDI's van JumpingJet, en daar was ik héél tevreden voor. Als je er wat tijd in wil steken, wordt de curve zelfs op maar gemaakt op de testbank, je bent je quad dan wel even kwijt.
Ik had wel een bigbore kit van 434cc liggen, en een TM36 carbu, maar mijn winst in vermogen was héél duidelijk merkbaar.
Bij jou zal het verschil iets kleiner zijn, maar nog zeker de moeite.
- 
				beamer320
- Quadrider 
- Berichten: 376
- Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 14:02
- Locatie: Limburg (Tongeren)
op dqt stond die van jumping jet 500 €dacht ikAlfA schreef:Hotcams zou ook nog een optie zijn.
Ik heb ervaring met de CDI's van JumpingJet, en daar was ik héél tevreden voor. Als je er wat tijd in wil steken, wordt de curve zelfs op maar gemaakt op de testbank, je bent je quad dan wel even kwijt.
Ik had wel een bigbore kit van 434cc liggen, en een TM36 carbu, maar mijn winst in vermogen was héél duidelijk merkbaar.
Bij jou zal het verschil iets kleiner zijn, maar nog zeker de moeite.
en stellen ze hem dan af op de testbank ?
hoeveel dagen zou ik hem dan kwijt zijn ... ?
en maakt het veel uit voor cross of baan gebruik aangezien ik hem enkel op de baan gebruik
dacht zelf dat je ok bij revieuw stond van de cdi van jumpingjet ... ?
greetz
FreeStylah !
LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
			
						LOUD PIPES SAVE LIFES
THUG LIFE till i Die ! 2pac !
The Hate U Give Littele Infants Fucks Everybody
T H U G L I F E !
- 
				OpticalNicolas
- Quad Expert 
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
- 
				peet #77
- Quad Expert 
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
carburator-paking onder cilinderairwolf schreef:carburator-paking onder cilinder en nokenassen zijn ook niet dezelfde hebben ze me bij suzuki gezegd
 
   
 nokkenassen, TM36, cilinder pakking van de enduro motor (is iets dunner dan die van de Z, en dan daar een CDI bij en hij zal wel lekker gaan
www.rozenhoeve.be  verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
			
						http://www.rozenhoeve.be/contact.html






