crosslaarzen
Als je echt goede wil: Sidi Crossfire of de Gaerne SG10, Alpinestars vind ik nix de tech 8 en 10 dan, eerdat je die laarzen eens aan hebt, en de pasvorm vond ik ook niet alles, misschien dat je ze eerst goed moet inlopen. Ik ga zelf kijken of ik kenny lekker vind zitten, anders worden het voor mij zeker sidi's of Gaerne.
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
sidi gaat tot zo ver ik heb maat 49 en rijd met sidi,sProBlaster schreef:ik heb ook en vraagske over crossbotten ik heb maat 50 vind ge da in crossbotten ?
heb al wat zitten rond kijken maar het gaat overal maar tot 48
ze zeggen wel dat die botten altijd te groot zijn dus als je in schoenen en 50 hebt dat het in botten maar en 49 is maar ik vind ze nergens
prefecte laars zit goed geen klagen over
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quadracer
rij al 3 jaar met dezelfde kenny's (wel wat te groot gekocht ) en nog altijd niks aan
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer: