crosslaarzen
-
- Quadrider
- Contacteer:
crosslaarzen
aangezien er binnekort een quad in men garage zal staan ben ik ook al aan het uitkijken naar de kledij (ben al alles aan het kopen) en nu vroeg ik me af welke crossbotten ik het beste kan nemen
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Heb Alphinestars, de Vector. Is oorsprongkelijk een Supermoto laars maar rijd goed. Heb ze nu al 3 jaar en ze zijn bijna aan vervanging toe (nu pas dus, vergeleken waar ik ermee heb gereden)
Ik zou zeker uit dit rijtje Alphinestars nemen als je het ervoor neer wilt leggen. De nieuwere Tech modellen zijn vergeleken andere merken wel wat duurder maar toch goed. Uithaalbare binnenschoen en zelfs stickersetjes te verkrijgen
Heb daarnaast ervaring met Sidi. Waren ook goed, maar slechtere pasvorm. Wat je wel met 1 model Sidi hebt is een scharnier op de enkel. Dus het plastic word niet verbogen maar gescharnierd, zodat het al een stuk soepeler loopt.
De Aphinestars laarzen zie je steeds en steeds meer tijdens de cross, de laatste jaren rijden echt veel (goede) rijders met dit merk.
Ik zou zeker uit dit rijtje Alphinestars nemen als je het ervoor neer wilt leggen. De nieuwere Tech modellen zijn vergeleken andere merken wel wat duurder maar toch goed. Uithaalbare binnenschoen en zelfs stickersetjes te verkrijgen
Heb daarnaast ervaring met Sidi. Waren ook goed, maar slechtere pasvorm. Wat je wel met 1 model Sidi hebt is een scharnier op de enkel. Dus het plastic word niet verbogen maar gescharnierd, zodat het al een stuk soepeler loopt.
De Aphinestars laarzen zie je steeds en steeds meer tijdens de cross, de laatste jaren rijden echt veel (goede) rijders met dit merk.
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik heb ook en vraagske over crossbotten ik heb maat 50 vind ge da in crossbotten ?
heb al wat zitten rond kijken maar het gaat overal maar tot 48
ze zeggen wel dat die botten altijd te groot zijn dus als je in schoenen en 50 hebt dat het in botten maar en 49 is maar ik vind ze nergens
ze zeggen wel dat die botten altijd te groot zijn dus als je in schoenen en 50 hebt dat het in botten maar en 49 is maar ik vind ze nergens
2-takt zal altijd het beste blijven
-
- Quadrunner
- Contacteer:
vraag eens aan mx-nation(sponsor van het forum)ProBlaster schreef:ik heb ook en vraagske over crossbotten ik heb maat 50 vind ge da in crossbotten ?
http://www.mx-nation.be/component/optio ... Itemid,41/
deze gaan tot maat 49.5 op hun site
Erasmus all the way!
-
- Quadracer
heb er van gearne en ben er heel content van
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
nu je het over crossbotten heb heb hier nog paar splinternieuw staan die weg mogen .
zijn er van Alpinestars Tech3 kleur wit/zwart
had ze gekocht om met te gaan crossen , 1 keer gebruikt daarna niet meer omdat het te ambetant schakelde
nu heb ik er niks meer aan wegens supermotard .
moest je intresse hebben pm me maar , zal het ook eens bij te koop zetten
nu denk ik er aan met dees te lezen
edit : maat 43 btw
zijn er van Alpinestars Tech3 kleur wit/zwart
had ze gekocht om met te gaan crossen , 1 keer gebruikt daarna niet meer omdat het te ambetant schakelde
nu heb ik er niks meer aan wegens supermotard .
moest je intresse hebben pm me maar , zal het ook eens bij te koop zetten
nu denk ik er aan met dees te lezen
edit : maat 43 btw
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quad Expert
ik heb ook alpinestars vectors.
zwart/witte in maat 42.
zijn de fijnste laarzen die ik tot nu toe gehad heb.
hiervoor had ik sidi maar daarvan is de binnekant super hard terwijl die van alpinestars mooi gevoerd is en zacht.
daardoor vangen ze zowel harde slagen als trillingen op.
ook heb ik nu na het crosse nooit meer blaren of last van m'n voeten.
zwart/witte in maat 42.
zijn de fijnste laarzen die ik tot nu toe gehad heb.
hiervoor had ik sidi maar daarvan is de binnekant super hard terwijl die van alpinestars mooi gevoerd is en zacht.
daardoor vangen ze zowel harde slagen als trillingen op.
ook heb ik nu na het crosse nooit meer blaren of last van m'n voeten.
CustomCoatingsHelvoirt