Geplaatst: di 05 feb, 2008 19:49
als de ketting ergens tegen sleept tegen bv ketting geleiding ofzo kan het wel zijn dat het slotje zich opent.
Op machine park hebben we enkele machines waar de ketting tov elkaar moet refereren (gebeurd in achterwaartse richting) en het gebeurd wel eens dat er een ketting open gaat maar dit is nog maar 2 keer gebeurd in 2j tijd en die kettigen worden iedere week 2x gepositioneerd.
Twijfel je over de sterkte van een slotje? No worry's voor bij de quads die hebben geen power genoeg om dit slotje te gaan breken.
Bij baanmoteren daarentegen is het het beste een gereviteerde ketting te gebruiken daar het vermogen een stuk hoger ligt of bij een quad.
Deze info heb ik indertijd gevraagd bij DC chains waar ik persoonlijk een grote fan van ben alsook op industrieel vlak.
mvg
Andries
Op machine park hebben we enkele machines waar de ketting tov elkaar moet refereren (gebeurd in achterwaartse richting) en het gebeurd wel eens dat er een ketting open gaat maar dit is nog maar 2 keer gebeurd in 2j tijd en die kettigen worden iedere week 2x gepositioneerd.
Twijfel je over de sterkte van een slotje? No worry's voor bij de quads die hebben geen power genoeg om dit slotje te gaan breken.
Bij baanmoteren daarentegen is het het beste een gereviteerde ketting te gebruiken daar het vermogen een stuk hoger ligt of bij een quad.
Deze info heb ik indertijd gevraagd bij DC chains waar ik persoonlijk een grote fan van ben alsook op industrieel vlak.
mvg
Andries