Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 21:16
door yamahakoppel
toch eens te goei laten afstellen
heb jij je gasklep sensor niet eens kapot gehad kan zijn dat die nieuwe toch iets anders is
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 21:46
door rappy 700 rijder
indd heb de gasklepsensor kapot gehad maar wat heeft dat met afstelling te maken dan?
Geplaatst: vr 08 feb, 2008 22:56
door JohnBeton
9 kansen op 10 is je afstelling te arm als die rood gloeit.
Geplaatst: za 09 feb, 2008 00:23
door djgod
kan iemand me aan een jetkit helpen voor mijn adly300s quad? of kan ik gewoon een jetkitje nemen van een ander merk?
ik neem aan dat adly geen jetkits heeft!? daarom misschien van een ander merk de sproeiers en de naalden.
het schijnt toch beter te zijn als je je quad helemaal precies afstelt dmv. van jetkit.
Ik lees nu ineens weer verschillende dingen. de een zegt hoodsproeier veranderen naar de juiste maat en het gloeien is al stukken minder, dan hoef je nog niet eens aan een andere naald te beginnen. dealer heeft me de juiste (grotere) sproeier erbij gegeven voor de DEVIL uitlaat. omdat de adly dealer in duitsland de adly quads met devil pijp altijd alleen maar met een 132.5 sproeier levert. geen naaldverandering.
na monteren van de sportuitlaat +greenfilter is Het vreemde dat ik zonder iets aangepast te hebben(grotere sproeier andere naald) mijn quad zonder haperingen of iets anders gewoon goed loopt ook op volgas.
Geplaatst: za 09 feb, 2008 10:58
door Maarten
Bij mij is dat ook.
In het begin als ik mijn 700 had en hij stond 2 minuten stationair te draaien dan was mijn uitlaat vuurrood.
Vanaf dat ik dan een beetje rij gaat dat weg.
Ondertussen heb ik hem al een maand of 3, en bij stationair draaien wordt hij niet echt meer vuurrood maar toch wel nog een beetje.
Dit is volgens mij dan toch normaal, want hij is nieuw en met nog originele uitlaat, dus ik veronderstel dat hij dus goed afgesteld is vanuit de fabriek.
Geplaatst: za 09 feb, 2008 12:13
door den dj
Ja de mijne heeft het ook .Als ik hem in de ondergrondse garage even laat warmdraaien beginnen mijn bochten ook te gloeien(niet vuurrood maar lichtjes).Ik heb wel een andere einddemper steken.Ik heb het aan mijn dealer al eens verteld maar zij zolang je de voorbocht(en) niet veranderd dit geen kwaad kon .
Ik voel mij er toch niet zo goed bij, maarja.. later wel eens een powercommander steken zeker!
Grtz Dirk
Geplaatst: za 09 feb, 2008 13:12
door L crosser
heb k ook bij mijn blaster hijs niet helemaal vuurood maar toch wel wat gloeiend en dat maakt volgens mij niet zoveel uit want die van mij staat echt niet te arm) zoals hierboven zie je dat je niet de enige bent
Geplaatst: di 12 feb, 2008 20:20
door djgod
ik heb de bougie eens eruit gedraait en nu blijkt dat de kleur ervan echt super is. licthbruin. toch maar de standaard sproeier erin laten lijkt me. wel beetje vreemd terwijl ik nu een sportuitlaat eronder heb en een racefilter(green).
blijkbaar geen aanpassingen nodig voor de rest. dan zal die gloeiende voobocht ook wel geen probleem zijn. zou niet weten hoe ik het kan verhelpen.
groet
Geplaatst: di 12 feb, 2008 20:23
door Lewis
powercommander
Geplaatst: di 12 feb, 2008 20:36
door djgod
Lewis schreef:powercommander
en dat is?
Geplaatst: di 12 feb, 2008 20:42
door kane
komt hetzelfde voort als en carb goed afstellen met sproeiers enz
dus dat regelt de naft/lucht inspuitingen ...
Geplaatst: wo 13 feb, 2008 22:11
door tieske
een vriend van me heeft een 250cc 4t crossmoter
als hij zijn moter start 3 min laat lopen dan is die voor bocht ook rood gloeiend
maar de moter zaak zij dat dat normaal was dus ik denk dat het geen kwaad kan
Geplaatst: do 14 feb, 2008 08:15
door Lewis
tieske schreef:een vriend van me heeft een 250cc 4t crossmoter
als hij zijn moter start 3 min laat lopen dan is die voor bocht ook rood gloeiend
maar de moter zaak zij dat dat normaal was dus ik denk dat het geen kwaad kan
Als dit enkel bij stationair toerental is, is wss de ralenti sproeier te klein !
Geplaatst: do 14 feb, 2008 11:12
door Vyrena
Lekkere verkoper dan...
Geplaatst: do 14 feb, 2008 11:52
door Lewis
Stond eens te praten tegen een jongen met een yzf, Hij start zijn motor en na 1 minuut op ralenti draaien stond die bocht gloeiend ! ja zegt hij ,mijn dealer heeft gezegd dat ik niet mag op ralenti laten draaien das een motor om direct mee te rijden en gas te geven !
Het probleem zit hem, in de meeste jet kits zit geen grotere ralenti sproeier! dus laten ze die maar zitten,en dat is de grote fout ! dus motor draait veeel te arm ! op stationair toerental ! ben zeker als je paar keer gas geeft of op verhoogd toerental dat hij veel minder zal gloeien. tenzij uw hoofdsproeier ook te klein is