beginbocht van de uitlaat rood gloeiend!
beginbocht van de uitlaat rood gloeiend!
goede avond quadfanaten!
Ik had vanmiddag de nieuwe DEVIL sportuitlaat gemonteerd met voorbocht. na hem gestart te hebben en 4 min. stationair gelopen te laten hebben begon de voorbocht lichtelijk te gloeien van de hitte. Is dit normaal? en veroorzaakt dit geen schade aan cilinder of aan andere delen door de extreme hitte.
heb hem maar weer uitgezet toen. omdat ik niet wist of dit wel normaal is. kan er niks barsten of scheuren door die hitte?
groetjes Ferry
Ik had vanmiddag de nieuwe DEVIL sportuitlaat gemonteerd met voorbocht. na hem gestart te hebben en 4 min. stationair gelopen te laten hebben begon de voorbocht lichtelijk te gloeien van de hitte. Is dit normaal? en veroorzaakt dit geen schade aan cilinder of aan andere delen door de extreme hitte.
heb hem maar weer uitgezet toen. omdat ik niet wist of dit wel normaal is. kan er niks barsten of scheuren door die hitte?
groetjes Ferry
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
zouw mischien kunnen zijn dat hij te rijk staat en dat de hij niet als in de cilinder krijgt verbrand en mss verbrand hij dan werder in de uitlaat (ben hier niet zeker van hij zouw mishien ook te arm kunnen staan en dat hij daardoor warm loopt ik zouw er toch niet bij rijden zo eerst eens armer en rijker proberen mss vind je dan de oplosing
2-takt zal altijd het beste blijven
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb een dubbele FP uitlaat die werdt ook rood gloeiend heb nu een powerbox met de juiste afstellingen en wordt nu niet meer rood ook niet met door geven, hij stond vroeger te armrappy 700 rijder schreef:je moet indd ff opnieuw afstellen
maar ik heb dit ook met mijn 700 als ik een beetje doortrap dan word mijn voorbocht roodgloeiend en de zijkant ook (de hele voorbocht dus) is dit normaal?
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
halloyamahakoppel schreef:ik heb een dubbele FP uitlaat die werdt ook rood gloeiend heb nu een powerbox met de juiste afstellingen en wordt nu niet meer rood ook niet met door geven, hij stond vroeger te arm
ok bedankt voor het antwoord
maar hij is origineel hoe kan dat dan bij mij?
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!