gelieve te sluiten
tegen ons zeiden ze dat het niet mogelijk was met suzuki motor omdat die zoveel elec had we hebben geen vls genome omdat we hebben ze allebei geprobeerd en de w-tec was beter en was lichter en we hadden 2 SUZUKI'S LTR-450 en hedden ze geprobeerd met ohlins vering en de w-tec was sneller want men pa kan me nooit volgemaar toen wel en die is niet zo een beetje traager als mij dan en was veel gamakkelijker om snel te rijden gedurende lange tijd
-
- Quadrunner
Jij weet de helft nog niet vriend, mijn frame was al 4 of 5 keer gelast, en 3x binnen tien uur het blok aan puin, dus ik weet niet waar jij al je mooie woorden vandaan haalt.Randy Yamaha schreef:Dat slaat natuurlijk weer nergens op , je heb zelf een op die dinge gereden en ze deden het altijd primaFrank MB schreef:Dan moet hij ook nog een aanhanger voor zijn laskar kopen, dat wil hij natuurlijk niet.Randy Yamaha schreef:waarom niet 2 vlse?
Ik stapte niet zomaar over, ik wilde graag rijden en niet sleutelen!
-
- Quadrunner
ik heb andere verhaale van mensen gehoort dus et zal wel aan mij legge :OFrank MB schreef:Jij weet de helft nog niet vriend, mijn frame was al 4 of 5 keer gelast, en 3x binnen tien uur het blok aan puin, dus ik weet niet waar jij al je mooie woorden vandaan haalt.Randy Yamaha schreef:Dat slaat natuurlijk weer nergens op , je heb zelf een op die dinge gereden en ze deden het altijd primaFrank MB schreef: Dan moet hij ook nog een aanhanger voor zijn laskar kopen, dat wil hij natuurlijk niet.
Jah ik ook, maarja, geloof wie je wil geloven, als je eenmaal meer mensen gesproken hebt die vls hebben gereden dan praat je wel anders.. Ik weet wel van welke mensen jij verhalen hebt gehoord, tja als je zo simpel bent om dit soort verhalen in de wereld te helpen, dan ben je echt zielig dat weet ik wel!Randy Yamaha schreef:ik heb andere verhaale van mensen gehoort dus et zal wel aan mij legge :OFrank MB schreef:Jij weet de helft nog niet vriend, mijn frame was al 4 of 5 keer gelast, en 3x binnen tien uur het blok aan puin, dus ik weet niet waar jij al je mooie woorden vandaan haalt.Randy Yamaha schreef: Dat slaat natuurlijk weer nergens op , je heb zelf een op die dinge gereden en ze deden het altijd prima
-
- Quadrunner
wie zegt dat ik die verhaalen de wereld in heb geholpe dan volgens mij is dat toch egt iemand anders geweest maarja.. waar train jij tegewoordig dan?Frank MB schreef:Jah ik ook, maarja, geloof wie je wil geloven, als je eenmaal meer mensen gesproken hebt die vls hebben gereden dan praat je wel anders.. Ik weet wel van welke mensen jij verhalen hebt gehoord, tja als je zo simpel bent om dit soort verhalen in de wereld te helpen, dan ben je echt zielig dat weet ik wel!Randy Yamaha schreef:ik heb andere verhaale van mensen gehoort dus et zal wel aan mij legge :OFrank MB schreef: Jij weet de helft nog niet vriend, mijn frame was al 4 of 5 keer gelast, en 3x binnen tien uur het blok aan puin, dus ik weet niet waar jij al je mooie woorden vandaan haalt.
Ik zeg toch niet dat jij het de wereld in heb geholpen, lezen is ook vak!Randy Yamaha schreef:wie zegt dat ik die verhaalen de wereld in heb geholpe dan volgens mij is dat toch egt iemand anders geweest maarja.. waar train jij tegewoordig dan?Frank MB schreef:Jah ik ook, maarja, geloof wie je wil geloven, als je eenmaal meer mensen gesproken hebt die vls hebben gereden dan praat je wel anders.. Ik weet wel van welke mensen jij verhalen hebt gehoord, tja als je zo simpel bent om dit soort verhalen in de wereld te helpen, dan ben je echt zielig dat weet ik wel!Randy Yamaha schreef: ik heb andere verhaale van mensen gehoort dus et zal wel aan mij legge :O
-
- Quadrunner
haha dislectie hebbe is ook een vak ( dat heb ik namelijk )Frank MB schreef:Ik zeg toch niet dat jij het de wereld in heb geholpen, lezen is ook vak!Randy Yamaha schreef:wie zegt dat ik die verhaalen de wereld in heb geholpe dan volgens mij is dat toch egt iemand anders geweest maarja.. waar train jij tegewoordig dan?Frank MB schreef: Jah ik ook, maarja, geloof wie je wil geloven, als je eenmaal meer mensen gesproken hebt die vls hebben gereden dan praat je wel anders.. Ik weet wel van welke mensen jij verhalen hebt gehoord, tja als je zo simpel bent om dit soort verhalen in de wereld te helpen, dan ben je echt zielig dat weet ik wel!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
suzuki velgen moeten normaal passen, desnoods is truukje nodig, moet je voor bij je dealer zijn, waar heb je trouwens gekocht.s.michiel schreef:weet iem sterke velgen voor een w-tec want wij hadden suzuki velgen hier maar deze passen niet en geen douglas red rabels die liggen er standaard op en we rijden die kapot in genk
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team