20 Mei overhandigen petitie in Tienen - behoud van onze hobby !

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

had graag aanwezig geweest, maar moet spijtiggenoeg tot 19u werken en geraak aan geen verlof momenteel omdat het te druk is...
en aan al derest wat houd jullie tegen, er zijn er zoveel die dit topic lezen, maar gewoon te lui zijn om te reageren,vergeet niet dat het al 5na 12 is en dat het nu moet gebeuren anders kan je beinnekort je quad beter in brand steken. iedereen klaagt en zaagt dat er niets voor quads en andere off-road rijders iets gedaan wordt terwijl we al hard genoeg onze belangen moeten verdedigen om te mogen rijden,terwijl we zoals iedereen anders evenveel recht hebben op gebruik van tereinen en veldwegen... we betalen toch genoeg belastingsgeld zeker? laat jullie horen en blijf niet in jullie luie stoel! nu er organisatie is!
greetz Robby
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Robby schreef:had graag aanwezig geweest, maar moet spijtiggenoeg tot 19u werken en geraak aan geen verlof momenteel omdat het te druk is...
en aan al derest wat houd jullie tegen, er zijn er zoveel die dit topic lezen, maar gewoon te lui zijn om te reageren,vergeet niet dat het al 5na 12 is en dat het nu moet gebeuren anders kan je beinnekort je quad beter in brand steken. iedereen klaagt en zaagt dat er niets voor quads en andere off-road rijders iets gedaan wordt terwijl we al hard genoeg onze belangen moeten verdedigen om te mogen rijden,terwijl we zoals iedereen anders evenveel recht hebben op gebruik van tereinen en veldwegen... we betalen toch genoeg belastingsgeld zeker? laat jullie horen en blijf niet in jullie luie stoel! nu er organisatie is!
greetz Robby
Bedankt Robby !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
fille
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door fille »

robby het is niet van te lui zijn , maar der zijn ook nog mensen die moeten werken als je dat verstaat.
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

fille schreef:robby het is niet van te lui zijn , maar der zijn ook nog mensen die moeten werken als je dat verstaat.
Ik begrijp dat zeker en vast Fille, no hard feelings .. :wink:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

fille schreef:robby het is niet van te lui zijn , maar der zijn ook nog mensen die moeten werken als je dat verstaat.
Voor mij juist hetzelfde ,sta met de late shift ...
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Charger69 schreef:@ cyberdrone

Ik zou dadelijk komen kerel en zou zelfs de Grizzly even in de remork steken en tot daar komen en afladen. Maar het is voor mij persoonlijk is de dinsdagavond altijd een slechte dag doordat ik snooker speel in competitieverband. Nu is de competitie wel voorbij maar vanavond hebben we vergadering in de club voor de ploegen voor volgend jaar.

Sorry maar ik had het er wel voor over, was dat nu morgen of zo geweest was het geen probleem en stond ik er :duimhoog:

Het is erg dat er zo weinig kandidaten te vinden zijn om hiervoor beschikbaar te zijn. Ik bedoel er zullen toch wel genoeg quadrijders uit die omgeving zijn die in dit topic gereageerd hebben om aanwezig te zijn :roll:
No prob Charger, ik besef ook wel dat het niet een ideale dag is, vandaar dat ik het eerst in het weekend wou doen, maar onze beste burgemeester zag het niet zitten om in het weekend uit zijn luie stoel daarvoor te komen. Voor zover ik weet zullen we met een groepje van 10man zijn ofzo .. Ik hoop iets meer want er komt een journaliste van HLN en normaal gezien ook nog iemand van ROB. Ik moet toegeven dat er zeer weinig reactie komt, en dan moet je weten dat ik het op 3 forums gezet heb ..

Soms vraag ik me ook wel af waarom ik er zoveel werk in steek .. maarja ..Ik had ook nog plannen om een vereniging of VZW op te richten, om zo in de sportraad te geraken, maar ik vrees dat dit er nooit zal van komen.
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

tot vanavond , ik zal er zijn (heb verlof genomen), Jelle komt ook nog mee (werk dat hij had verplaatst :applaus: :buig: ), we gaan misschien alleen iets vroeger zijn.

grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

:buig: respect guido :duimhoog:
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Voila,

vandaag zijn we dus de petitie gaan afgeven aan de burgemeester van Tienen in het bijzijn van ROB-tv. Al een geluk dat die erbij waren want anders had hij zelfs zijn bureauke niet verlaten. We waren met een dikke 10 man aanwezig (bedankt allemaal) en waar het hem op neer komt is als volgt, blijkbaar ligt het probleem nu in de handen van het vlaams gewest. Die gaan (volgens de burgemeester) een regelement opmaken dat betrekking heeft tot off-road rijden. Wat het zou inhouden weet hij niet, dus veel verder zijn we niet geraakt, maw, we kunnen gewoon opnieuw beginnen aan de bel te trekken, maar dan aan een andere deur...

Soit dan zijn we met ROB naar een paar locaties gegaan waar zo ons hebben gefilmd en nog een interview met mezelf en de burgemeester hebben gemaakt.
Dit alles zal morgen om 18.30 worden uitgezonden.

Dus niet echt veel nieuws, en nu op naar het vlaams gewest om eens te horen wat ze daar van plan zijn ..
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

yep, en ik ben net lekker in bad geweest om het stof uit mijn oren te krijgen, ...

aan iedereen die er was thnx, nu alleen hopen dat we aan de andere bel zullen gehoord worden en dat we er stevig bij staan.

:applaus: :crossercool:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

jaja mannen ik heb het net gezien heel goei werk geleverd!
en stef heel goeie uitleg gegeven! :knikduim: :knikduim: :knikduim: :knikduim: :knikduim:
ik vindt het wel spijtig dat hij het van zich afduwd! :braak:
tim1988
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim1988 »

Net gemist op tv.
Vind het wel spijtig dat dit in de week moest gebeuren maar daar kunnen jullie niet aan doen he.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie