20 Mei overhandigen petitie in Tienen - behoud van onze hobby !
- cyberdrone
- Quadracer 
20 Mei overhandigen petitie in Tienen - behoud van onze hobby !
Beste maten,
Jullie weten ondertussen wel dat we een petitie gestart zijn (http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... highlight=) voor diegene die ze nog niet ondertekend hebben, doen zou ik zeggen want op dinsdag 20 Mei tussen 18 & 20 hrs gaan we ze gaan afgeven aan de burgemeester van Tienen in het bijzijn van ROB & HLN.
Menig pogingen zijn ondernomen om een dialoog te verkrijgen met de burgemeester en of verkeers commissaris van Tienen, zelfs met hulp van een paar gemeente raadsleden van Hoegaarden, maar alle pogingen hadden helaas geen geluk. De gemeenteraadsleden hebben me wel belooft dat ze het op de volgende gemeenteraad van Tienen nogmaals zullen aankaarten, maarja hoeveel staan we dan weer ? En maar wachten, en maar met ons voeten laten spelen etc ..
Ik heb de toestemming om met 10 quads op de grote markt te komen, maar er staat geen limiet op het aantal sympatisanten. Dus hoe meer volk hoe liever, ronsel iedereen voor 2 uurtjes bijeen, vrouw, lief, kinderen, grootouders, ja, zelfs uw schoonmoeders, het maakt me niet uit. We gaan dan de petitie overhandigen, als de burgemeester niet naar buiten wilkomen om te zien met hoeveel we zijn, welja dan gaan we met een groepke en de reporters even naarbinnen.
Ik heb de volgende mensen al die met de quad komen;
1 Stef (Cyberdrone)
2 Sam / SamVH
3 Patrick / Iche
4 Roel
5 Pedro (moddermietje)
6
7
8
9
10
Zoals je ziet mis ik nog 5 man of vrouw, als het lijstje vol is, mogen jullie nog wel komen, maar gelieve u dan te parkeren op de parking op de grote markt.
Mag ik aan iedereen die wil komen vragen met de quad komen, gelieve met originele uitlaat of DB killer te steken ?
Diegene die nog connecties hebben bij de media, laat u maar gaan en nodig ze AUB uit hoe meer hoe liever.
Ik hoop dat jullie allemaal even tijd maken om daar even samen te komen protesteren omdat
1. ze onze hobby willen aan de ketting leggen
2. ze ons niet willen aanhoren, totaal respectloos tegenover onze mening staan (trekt meer op een dictatuur dan democratie)
Wat willen we ?
1. behoud van onze hobby
2. medezeggenschap over de bepaling van een off-road route netwerk
3. toegeving in eventuele registratie procedure om wildcrossen te voorkomen
4. Als dit lukt, Tienen & Hoegaarden, samen met merchtem als voorbeeld naar voor brengen in de media, dat er wel een mogelijkheid is om legaal en gecontroleerd te off-roaden
5. als dit lukt, ons ter beschikking stellen om een paar keer per jaar sluikvuil uit de veld & verkavelings wegen te gaan opruimen of andere evenementen te organiseren ten voordele van de gemeente of een goed doel.
6. de burgemeester laten inzien dat er meer voordelen aan verbonden zijn voor alle partijen als we tot een consensus kunnen komen in het behoud van onze hobby.
Ik hoop ten zeerste op jullie steun !

Jullie weten ondertussen wel dat we een petitie gestart zijn (http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... highlight=) voor diegene die ze nog niet ondertekend hebben, doen zou ik zeggen want op dinsdag 20 Mei tussen 18 & 20 hrs gaan we ze gaan afgeven aan de burgemeester van Tienen in het bijzijn van ROB & HLN.
Menig pogingen zijn ondernomen om een dialoog te verkrijgen met de burgemeester en of verkeers commissaris van Tienen, zelfs met hulp van een paar gemeente raadsleden van Hoegaarden, maar alle pogingen hadden helaas geen geluk. De gemeenteraadsleden hebben me wel belooft dat ze het op de volgende gemeenteraad van Tienen nogmaals zullen aankaarten, maarja hoeveel staan we dan weer ? En maar wachten, en maar met ons voeten laten spelen etc ..
Ik heb de toestemming om met 10 quads op de grote markt te komen, maar er staat geen limiet op het aantal sympatisanten. Dus hoe meer volk hoe liever, ronsel iedereen voor 2 uurtjes bijeen, vrouw, lief, kinderen, grootouders, ja, zelfs uw schoonmoeders, het maakt me niet uit. We gaan dan de petitie overhandigen, als de burgemeester niet naar buiten wilkomen om te zien met hoeveel we zijn, welja dan gaan we met een groepke en de reporters even naarbinnen.
Ik heb de volgende mensen al die met de quad komen;
1 Stef (Cyberdrone)
2 Sam / SamVH
3 Patrick / Iche
4 Roel
5 Pedro (moddermietje)
6
7
8
9
10
Zoals je ziet mis ik nog 5 man of vrouw, als het lijstje vol is, mogen jullie nog wel komen, maar gelieve u dan te parkeren op de parking op de grote markt.
Mag ik aan iedereen die wil komen vragen met de quad komen, gelieve met originele uitlaat of DB killer te steken ?
Diegene die nog connecties hebben bij de media, laat u maar gaan en nodig ze AUB uit hoe meer hoe liever.
Ik hoop dat jullie allemaal even tijd maken om daar even samen te komen protesteren omdat
1. ze onze hobby willen aan de ketting leggen
2. ze ons niet willen aanhoren, totaal respectloos tegenover onze mening staan (trekt meer op een dictatuur dan democratie)
Wat willen we ?
1. behoud van onze hobby
2. medezeggenschap over de bepaling van een off-road route netwerk
3. toegeving in eventuele registratie procedure om wildcrossen te voorkomen
4. Als dit lukt, Tienen & Hoegaarden, samen met merchtem als voorbeeld naar voor brengen in de media, dat er wel een mogelijkheid is om legaal en gecontroleerd te off-roaden
5. als dit lukt, ons ter beschikking stellen om een paar keer per jaar sluikvuil uit de veld & verkavelings wegen te gaan opruimen of andere evenementen te organiseren ten voordele van de gemeente of een goed doel.
6. de burgemeester laten inzien dat er meer voordelen aan verbonden zijn voor alle partijen als we tot een consensus kunnen komen in het behoud van onze hobby.
Ik hoop ten zeerste op jullie steun !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- cyberdrone
- Quadracer 
Zo te zien niet al teveel reactie ? Voor diegene die ons wille komen steunen, gelieve daar tegen 18hrs te zijn.
Kunnen jullie me ook laten weten wie er komt zodat ik een beetje een zicht heb met hoeveel we daar gaan zijn ?

Kunnen jullie me ook laten weten wie er komt zodat ik een beetje een zicht heb met hoeveel we daar gaan zijn ?

blijkbaar toch niet veel mensen meer die hun hobby op deze manier willen blijven uitoefenen
  blijkbaar toch niet veel mensen meer die hun hobby op deze manier willen blijven uitoefenen  
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;

- 
				zilladude
- Pro Quadrider 
als ik kan wil ik wel mee gaan maar ik weet dat nooit op voorhand

banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- cyberdrone
- Quadracer 
Blijkbaar is het een pak makkelijker om steen en been te klagen als we in een slecht daglicht kmen te staan door klachten en ongevallen, maar als er eens iets georganiseerd wordt om er verbetering proberen in te krijgen hoor ik niks meer. Ik heb hier al uren werk in gestoken, mensen lastig gevallen, en dan krijg ik hier een koude douche ..
Wreed ontmoedigend moet ik zeggen, ik had echt op wat meer steun gerekend.
Mensen, met alle respect voor jullie werk en familie wat tenslotte voorrang heeft op alles, als ik tegen zaterdag avond geen 20 namen heb (daarom moeten jullie niet komen met jullie quad, gewoon aanwezig zijn is voor mij al voldoende) dan vrees ik dat ik het gewoon ga afblazen.
Ik heb geen zin om daar met 5 man te staan en af te gaan als ne gieter.
Ik hoop echt dat ik op dit lijstje wat meer namen ga zien verschijnen ;
1. Ik
2. Iche
3. SamVH
4. Moddermietje
5. Roel
6.
7...

Wreed ontmoedigend moet ik zeggen, ik had echt op wat meer steun gerekend.
Mensen, met alle respect voor jullie werk en familie wat tenslotte voorrang heeft op alles, als ik tegen zaterdag avond geen 20 namen heb (daarom moeten jullie niet komen met jullie quad, gewoon aanwezig zijn is voor mij al voldoende) dan vrees ik dat ik het gewoon ga afblazen.
Ik heb geen zin om daar met 5 man te staan en af te gaan als ne gieter.
Ik hoop echt dat ik op dit lijstje wat meer namen ga zien verschijnen ;
1. Ik
2. Iche
3. SamVH
4. Moddermietje
5. Roel
6.
7...

- 
				vanpee jelle
- Quadracer 
- cyberdrone
- Quadracer 
Alvast bedankt Jellevanpee jelle schreef:ik wel proberen te komen ik laat je iets weten via pb want ik weet niet waar ik moet zijn en ik moet hem nog afstellen misschien dat ik het haal anders probeer ik terug mijn standaart pot te zetten.
grtz jelle

Ik zal der zijn, wel zonder quad, want die is nog steeds in reparatie, is nu al drie maand dat ik nimeer gereden heb.
Zal zorgen dat ik er even met de vrachtwagen kan passeren want rond zes heb ik nog niet gedaan met werken, ga in ieder geval er zijn en hoop er meerdere quadrijders te ontmoeten, komaan mannen !

Zal zorgen dat ik er even met de vrachtwagen kan passeren want rond zes heb ik nog niet gedaan met werken, ga in ieder geval er zijn en hoop er meerdere quadrijders te ontmoeten, komaan mannen !
- cyberdrone
- Quadracer 
Amaai fonzie, uw machien nog altijd niet in orde ?Fonzie schreef:Ik zal der zijn, wel zonder quad, want die is nog steeds in reparatie, is nu al drie maand dat ik nimeer gereden heb.
Alvast bedankt voor uw steun !

- 
				vanpee jelle
- Quadracer 
- cyberdrone
- Quadracer 
Spijtig natuurlijk ..vanpee jelle schreef:sorry ik heb gistere een depannage binne gekregen en deze heeft voorrang de stukken komen dinsdag binnen en ik moet die direct gaan halen en monteren dus ga er niet op tijd geraken.
mijn excuses want dit was wel zeker de moeite geweest voor onze hobby.

- cyberdrone
- Quadracer 
Nog even ter herinnering, morgen is het zover, dus al diegene die even tijd hebben en rond Tienen wonen, gelieve rond 18hrs op de grote markt van Tienen samen te komen.
Tot morgen !

Tot morgen !