gaat wel goed vooruit een blaster top ligt rond de 100 dacht ik maar das onaangenaam rijder vind ikWeertske06 schreef:Geweldig filmpje , precies veel trekkracht ?
Ook enig idee van topsnelheid ?
Raptor'08 250 / kymco 250
-
- Quadracer
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
hey,
trekkracht zit wel goed:)
topsnelheid standaard blaster met standaard vertanding rond de 90/100 afhankelijk gewicht rijder.
met snelle uitlaat, open luchtfilterbak etc zo rond de 110/120.
maar wat ik wel zeg is dat een yamaha blaster met crossbanden dan is 100+ rijden niet echt confortabel meer...
greetz
trekkracht zit wel goed:)
topsnelheid standaard blaster met standaard vertanding rond de 90/100 afhankelijk gewicht rijder.
met snelle uitlaat, open luchtfilterbak etc zo rond de 110/120.
maar wat ik wel zeg is dat een yamaha blaster met crossbanden dan is 100+ rijden niet echt confortabel meer...
greetz
zal rond de 90-100 liggen
top snelheid zal niet meer worden van een uitlaat en luchtfilter hoogstens 1, 2 km/h
alleen het trekken naar de top toe wordt veel sneller
top snelheid zal niet meer worden van een uitlaat en luchtfilter hoogstens 1, 2 km/h
alleen het trekken naar de top toe wordt veel sneller
Laatst gewijzigd door L crosser op zo 15 jun, 2008 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
w-tec club member
hey,
stel je neemt een blaster dan moet je direct een blaster nemen waar al kenteken op zit.
koop je een blaster zonder kenteken dan valt hij ok niet meer op kenteken te zetten wegens mileunormen.
maar als je een quad zoekt die goed mee kan met het verkeer, niet al te duur is, en niet al te veel cc's dan is een blaster een goede quad.
greetz
stel je neemt een blaster dan moet je direct een blaster nemen waar al kenteken op zit.
koop je een blaster zonder kenteken dan valt hij ok niet meer op kenteken te zetten wegens mileunormen.
maar als je een quad zoekt die goed mee kan met het verkeer, niet al te duur is, en niet al te veel cc's dan is een blaster een goede quad.
greetz
-
- Toeschouwer
Kymco 300 maxxer
Kymco heeft ook nog een 300. en deze kan weer net een beetje sneller en van fabriek af met kenteken.
Blaster zou toch iedereen af moeten raden voor straat gerbuik
Re: Kymco 300 maxxer
af te raden? nee,brumm schreef:Kymco heeft ook nog een 300. en deze kan weer net een beetje sneller en van fabriek af met kenteken.
een blaster is een goede beginnersquad.
wel is het met een blaster minder fijn rijden dan met bv een kymco 250 of raptor 250 op de straat.
ik zou zeggen ga is naar een dealer en maak een testrit op de door ons en jezelf genoemde quads..
greetz