Yoshi uitlaat en k&n materieel
Vind dat je met je Rino toch een pak meer topsnelheid gekregen hebt anders....
En inderdaad als je meer trekkracht hebt kun je makkelijker een 15tands erop zetten, dan zul je niet al teveel verliezen in acceleratie.
En inderdaad als je meer trekkracht hebt kun je makkelijker een 15tands erop zetten, dan zul je niet al teveel verliezen in acceleratie.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Er zijn slechts twee manieren om topsnelheid te vergroten : tandwielen aanpassen of meer cc's uit blok halen.
Al de rest van tuning werkt enkel op koppel en pk's.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
inderdaad.No Limit YFZ schreef:Er zijn slechts twee manieren om topsnelheid te vergroten : tandwielen aanpassen of meer cc's uit blok halen.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Ik snap het ook niet precies want volgens mij ga je pas sneller als de motor meer toeren maakt.(heel kort gezegd)
Dit doen meer cc niet natuurlijk of bedoelen jullie dat je bij meer cc effectief andere tandwielen steken zonder acceleratie te verliezen? Dan snap ik het wel natuurlijk
Dit doen meer cc niet natuurlijk of bedoelen jullie dat je bij meer cc effectief andere tandwielen steken zonder acceleratie te verliezen? Dan snap ik het wel natuurlijk
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
is wel een groot verschil hoor ale ja op grafiek dan he, hier kun je zien dat die geleidelijk aan toe neemt in koppel terwijl op mijn grafiek aan 3200tr/min direct al 32N-m. standaard dus 11N-m, groot verschil dus.
ben hier aan het missen, dit is niet de grafiek van het koppel maar vanhet vermogen dus dit klopt niet wat ik boven gezegd heb. Aan 5000tr/min heb ik een vermogen van 25pk op de grafiek hierboven een vermogen van 23pk. Niet zo emens verschil zou ik zeggen.
ben hier aan het missen, dit is niet de grafiek van het koppel maar vanhet vermogen dus dit klopt niet wat ik boven gezegd heb. Aan 5000tr/min heb ik een vermogen van 25pk op de grafiek hierboven een vermogen van 23pk. Niet zo emens verschil zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Sg6 op ma 31 mei, 2004 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
heb deze namiddag eens getest wat het verschil is tss originele en de mijne, moet zeggen je voelt in de lage toeren dat ie vooruit wil tov originele. Maar wat ik wel vindt dat is dat dit goedje redelijk kostelijk is voor wat je maar krijgt van resultaat. Is natuurlijk mijn mening he. Ze beweren van ongeveer 8pk winst maar dit is hier niet zo en met testbank resultaat + de optimale afstelling weet je direct hoe laat het is. Ik had eerlijk gezegd meer resultaat verwacht. Zo zie je dat het lawaai altijd meer indruk geeft van sneller optrekken en hogere topsnelheid. Mss een tip voor de mensen die een uitlaat zouden aanschaffen en niet direct DE YOSHI te nemen.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Heb je geen curve van bij Fredriks voor en na de wijzigingen ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be