uitlaat blaster
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
koop gewoon een toomey tussen 8 en ... mag je geluid produceren
ikzelf rij er ook mee en da kan je gewoon nie vergelijken met da pijpje wat er orrigineel onderligt.
en mannekes laten we eens spreken over geluid ipv lawaai de motorsport heeft al zo'n slechte reputatie
als ze nu al klagen... dan vrees ik da de vaasjes gaan trillen bij de buren
greetz
ikzelf rij er ook mee en da kan je gewoon nie vergelijken met da pijpje wat er orrigineel onderligt.
en mannekes laten we eens spreken over geluid ipv lawaai de motorsport heeft al zo'n slechte reputatie
als ze nu al klagen... dan vrees ik da de vaasjes gaan trillen bij de buren
greetz
dat zegt zelfs een vrouw die politie agente is dei zegt der niks op als wij een ganse dag met een paar motos in een wei aan het rijden zijnwilko schreef:Zijn die gasten zelf ook niet jong geweest.
Ga een keer zonder rijden dan waarderen ze het als de uitlaat er weer opzit.
Gr Wilko
die zegt ja wij zijn ook jong geweest
zij dat maar elke politie agent
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
-
- Quadrider
- Berichten: 289
- Lid geworden op: za 07 feb, 2004 22:56
- Locatie: Beringen
- Contacteer:
ik vrees dat ik bij de standaard uitlaat ga moete houde maar ik ga wel luchtfilterdeksel eraf doen
welke jet afstellingen zijn dan aangeraden
en nog e vraagske zou zo van die vuurvaste (tot 600°) het houden op de uitlaat van mijn blaster zo kan ik die roestvlekken van de uitlaat krijgen
welke jet afstellingen zijn dan aangeraden
en nog e vraagske zou zo van die vuurvaste (tot 600°) het houden op de uitlaat van mijn blaster zo kan ik die roestvlekken van de uitlaat krijgen
Driving a Yamaha blaster
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
bij viertakt niet natuurlijk, de temperatuur ligt stukken hoger. Meeste buizen die je koopt zij gechromeerd of blank gelaten. Bij 2-takt gaat het, misschien juist aan het teutje beneden dat het wat afgaat, maar het houd wel goed ze. Anders blank schuren en oppolieren, ben je wel even aan bezig, maar mooi resultaat, en dan kruipolie erop en ze word mooi blauw.
180 op een blaster met standaard 26 mm mikuni??????????????sdsracer schreef:zo van die verf, ja hoor, is sterk genoeg. Kheb ook nog e vraagske, ik heb nu een 180 van sproeier in mijn carbu (is wel een grotere dan standaard) Hoeveel groter zou ik moeten gaan als ik mijn luchtfilterdeksel erafhaal?
greetz
230/240 is standaard, met een ander filter en uitlaatje ga je al snel naar 300+(mikuni)