reviseren is de volledige motor binnen doen die word dan volledig nagezien en vervangen ze de stukken die vervangen moeten worden.
grtz jelle
dilema !
-
- Quadracer
ben je hem al gaan halen bij ATT?
je kan hem met een vriend repareren , ja, maar wat zal er daarna weer aan zijn...
je zei net dat je het beu was en dat je wel eens zorgeloos wou quad'ten
je had hem daar beter gelaten (is trouwens ook mijn service-shop) en heb men tweede quad daar gekocht..
hij had hem voor jein orde gebracht en je was van alle zever vanaf geweest (+ GARANTIE OP DE HERSTELLING)
2100 euro voor een blaster van 2004 is verdacht weinig, tel die 800 euro kosten bij je aankoop prijs
en je hebt een realistische prijs voor een blaster van 2004.
het is maar wijze raad hé, je doet ermee wat je wil
grz...
je kan hem met een vriend repareren , ja, maar wat zal er daarna weer aan zijn...
je zei net dat je het beu was en dat je wel eens zorgeloos wou quad'ten
je had hem daar beter gelaten (is trouwens ook mijn service-shop) en heb men tweede quad daar gekocht..
hij had hem voor jein orde gebracht en je was van alle zever vanaf geweest (+ GARANTIE OP DE HERSTELLING)
2100 euro voor een blaster van 2004 is verdacht weinig, tel die 800 euro kosten bij je aankoop prijs
het is maar wijze raad hé, je doet ermee wat je wil
grz...
Ja kan mss allemaal wel zijn maar ik heb ondertussen eens rondgehoord en een vriend van me geeft les op een vakschool
automechanica enz.. en hij zegt dat ik de motor maar moet binnenbrengen en enkel voor de stukken moet zorgen. En waarschijnlijk
niet eens werkuren moe betalen. En een vriendin ( ja weet dat da raar klinkt) van me wil helpen met al de rest.
bedankt voor alle reacties
automechanica enz.. en hij zegt dat ik de motor maar moet binnenbrengen en enkel voor de stukken moet zorgen. En waarschijnlijk
niet eens werkuren moe betalen. En een vriendin ( ja weet dat da raar klinkt) van me wil helpen met al de rest.
bedankt voor alle reacties
- joyride
- Quadrider
Ben ik niet met je eens ,een blaster uit 2004 voor 2100 is een "normale"prijs en en voor die prijs magLucky 20 schreef:
grz...
je (vind ik) best een goed lopende quad verwachten
voor 2900en een klein beetje haal je de LAATSTE NIEUWE blaster ...
http://link.marktplaats.nl/194657680
Greetz