oke ..... moet het wel weten welke dag .......
want het kan zijn dat dat de laptop er aan moet en dan moeten wij na mijne maat .....
groetjes
NOOIT MEEGEMAAKT MET LTR450
-
- Quadrider
Re: NOOIT MEEGEMAAKT MET LTR450
Zeg wat was nu eigenlijk het probleem? Ik krijg geen reactie van u!!!!svenspeed450turbo schreef:oke ..... moet het wel weten welke dag .......
want het kan zijn dat dat de laptop er aan moet en dan moeten wij na mijne maat .....
groetjes
YFM 700R
-
- Quadrider
hij is nog niet hier geweest ... en zo kan ik het niet zeggen ... begin januari heb ik mijn eigen laptop + de suzuki 450 schijf ... en doe ik het alleen ...
normaal is het snel gemaakt ...
normaal is het snel gemaakt ...
ja manne, tis dus de spoel !!! nieuwe spoel steken en hopelijk ist nu opgelost
hey,
ik heb dat ook met men quad maar meestal na een paar keer herstarten rijd hij weer eventjes normaal en iemand van men werk zei dat het waarschijnlijk aan het contact of een van de draden van het conact is
maar nu jij zegt dat het de spoel is zou je me dan kunnen laten weten of het idd dat was als je de jouwe vervangen hebt
dank bij voorbaat
greetz naertje
ik heb dat ook met men quad maar meestal na een paar keer herstarten rijd hij weer eventjes normaal en iemand van men werk zei dat het waarschijnlijk aan het contact of een van de draden van het conact is
maar nu jij zegt dat het de spoel is zou je me dan kunnen laten weten of het idd dat was als je de jouwe vervangen hebt
dank bij voorbaat
greetz naertje
Yamaha YFZ 450
-
- Quadrider
je mag altijd eens lang komen ... het is iets raar .. maar moeilijk om uit te leggen
groetjes
groetjes