NOOIT MEEGEMAAKT MET LTR450
NOOIT MEEGEMAAKT MET LTR450
Hopelijk kan iemand mij hier helpen want ik zit met een zwaar probleem met mijn LTR450 (maart 07)
2 maanden geleden begon hij ineens te sputteren, net alsof hij niet genoeg benzine kreeg en dan hield hij tegen en hevige knallen uit de uitlaat... Na de quad koud te laten worden, start ik hem opnieuw , rijdt 10 minuten normaal en hij begint het opnieuw te doen.
IK hem binnengedaan bij de garagist : hij dacht dat het een electrisch probleem was, alles nagekeken en opnieuw getaped en dergelijke, een week later kon ik hem gaan halen en op de terugweg : opnieuw hetzelfde probleem.
Toen de cherrybom uitgetrokken, mss dat daar iets aan scheelde, ook noppes. Terug nr de garage gereden , bleek dat mijn choke bleef hangen, dit laten maken en op weg nr huis opnieuw hetzelfde !
Ondertussen had mij dit alles al ne hoop geld gekost natuurlijk en men quad lange tijd onbruikbaar!
Nu zijn we 2 maanden verder en nog steeds geen oplossing te vinden ! Hij heeft bijna alle stukken van een andere LTR op mijne gezet ( injectie, bobijn, de computer, nafttank, noem maar op.....) maar toch blijft hetzelfde probleem terugkomen
HEEFT IEMAND DIT AL MEEGEMAAKT ????
2 maanden geleden begon hij ineens te sputteren, net alsof hij niet genoeg benzine kreeg en dan hield hij tegen en hevige knallen uit de uitlaat... Na de quad koud te laten worden, start ik hem opnieuw , rijdt 10 minuten normaal en hij begint het opnieuw te doen.
IK hem binnengedaan bij de garagist : hij dacht dat het een electrisch probleem was, alles nagekeken en opnieuw getaped en dergelijke, een week later kon ik hem gaan halen en op de terugweg : opnieuw hetzelfde probleem.
Toen de cherrybom uitgetrokken, mss dat daar iets aan scheelde, ook noppes. Terug nr de garage gereden , bleek dat mijn choke bleef hangen, dit laten maken en op weg nr huis opnieuw hetzelfde !
Ondertussen had mij dit alles al ne hoop geld gekost natuurlijk en men quad lange tijd onbruikbaar!
Nu zijn we 2 maanden verder en nog steeds geen oplossing te vinden ! Hij heeft bijna alle stukken van een andere LTR op mijne gezet ( injectie, bobijn, de computer, nafttank, noem maar op.....) maar toch blijft hetzelfde probleem terugkomen
HEEFT IEMAND DIT AL MEEGEMAAKT ????
Laatst gewijzigd door bram1084 op vr 07 nov, 2008 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: NOOIT MEEGEMAAKT MET LTR450
Een goede quadwinkel zou het probleem toch wel moeten vinden. Waar heb je hem heengebracht dan?
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
gasklepsensor is gecheckt geweest?
greetz Prodigy
greetz Prodigy
Sponsored by: Passion and Profession
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be
wil hier liever niet met naamkaartjes gooien ma tis ne hele bekwame!
het hele gasklepgedoe is vervangen geweest door menne kameraad zijne...
het hele gasklepgedoe is vervangen geweest door menne kameraad zijne...
Laatst gewijzigd door bram1084 op vr 07 nov, 2008 11:14, 3 keer totaal gewijzigd.
trekt hij nergens geen valse lucht of zo ?
je moet je benzinefilter vervangen. Als hij dan nog hetzelfde doet, dan moet je hem uit laten lezen en want dan zal er wel een sensor stuk zijn.
mercie voor de vlugge reacties maar dit is alles is reeds uitgemeten en vervangen door die andere ltr, nog steeds hetzelfde probleem....
Als je 'm laat uitlezen, komt er zeker een foutmelding uit die je de juiste richting uitwijst.
ikzelf ken er niet zoveel van, maar hij heeft ech al alles uitgemeten en gelezen en vervangen met andere stukken... er zijn nog 3 mogelijkheden volgens hem, morgenmiddag belt hij me op en ik zal hier het verslag posten...
heb ook gevraagd of hij alles wat hij getest heeft op papier wil zetten, zal dat hier ook eens neerzetten dan..
heb ook gevraagd of hij alles wat hij getest heeft op papier wil zetten, zal dat hier ook eens neerzetten dan..
-
- Quadrider
bram ... doe er niet te veel kosten aan .... want het is maar iets klein hoor ...
ik heb dat ook voor gehad met de mijne ... nu is alles opgelost ... en rij al en meer dan en jaar zonder dat hij nog knalt
ik heb dat ook voor gehad met de mijne ... nu is alles opgelost ... en rij al en meer dan en jaar zonder dat hij nog knalt
dan kom ik een van dees af moest die kerel het ni vinden
Wat was dan het probleem?svenspeed450turbo schreef:bram ... doe er niet te veel kosten aan .... want het is maar iets klein hoor ...
YFM 700R
-
- Quadrider
hey bram ... en is hem gemaakt ???
Joel schreef:Wat was dan het probleem?svenspeed450turbo schreef:bram ... doe er niet te veel kosten aan .... want het is maar iets klein hoor ...
Hé Sven, wat was dan het probleem
YFM 700R
yooo , neeje nog atlijd nix van die kerel gehoord...
ma ik ga morgen zelf langsgaan, heb toch nix te doen den hele dag !
anders hoort ge wel van mij sven
grtzz
ma ik ga morgen zelf langsgaan, heb toch nix te doen den hele dag !
anders hoort ge wel van mij sven
grtzz