Gewoon een soort BE rijbewijs.
Een cursusdag en je krijgt een vermelding dat je met de quad mag rijden.
ER MOET gewoon wat aan gebeuren. Ik vind die ongelukken erg. Maar ik vidn het zo vervelend dat het altijd ongelukken zijn die je kunt voorkomen. Je kunt er weinig aan doen als een auto je over het hoofd ziet en vol tegen je aanknalt. Maar je kunt er wel wwat aan doen om de quad in bedwang te houden.
En eigenlijk mag het ook meer kosten zodat er minder "toeristen" komen. van die mensen die voor 2 maanden een quad kopen en hem daarna in de schuur laten rotten. (dat gebeurd voornamelijk bij bashans omdat die zo goedkoop zijn en eigenlijk neit de moeite meer hebben om hem weer te verkopen, of ze geven die dingen goedkoop weg)
Enne gewoon vanaf 18! quadrijden is niet gevaarlijk. gewoon een verplichte cursus zodat je (nouja wij weten het al) weet wat je wel/niet kan met een quad. Al die ongelukken gaan ONS de kop kosten omdat politici die dingen gevaarlijk vinden, millieu freaks ze te vervuilend vinden, en de verzekering ze te duur begnt te vinden.
Als zn verplichte cursus komt en er komen daadwerkelijk minder ongelukken zul je zien dat de prijs voor het verzekeren van de quad ook omlaag gaat! En dan is die cursus dag zo vergoed.
Ik kan dat gweoon niet aanzien al die ongelukken. Altijd eigen fout! En zovaak ongelukken van beginners. Er zullen altijd ongelukken blijven (kan mij ook overkomen. Maar het word bij mij beperkt door rustig te rijden en ik weet wat kan/niet kan en de kawa is goed onderhouden)
@Kees, dat meen je toch niet dat je rappy is gestolen
Er gebeuren veel ongelukken. Maar er worden nog meer quads gestolen

Het is om te huilen.