Animo voor tijdschrift
Re: Animo voor tijdschrift
zeker doen, als het een goed boekje wordt en redelijke oplage, heb ik interesse voor sponsoring, mits een degelijke prijs.
Hou me op de hoogte info@flandersquadshop.be
Hou me op de hoogte info@flandersquadshop.be
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Weet je wat het een beetje is met de boekjes? Iedereen vind het harstikke leuk om te lezen en zien enzo, maar er moeten ook mensen zijn die de stukken op de wedstrijden schrijven. En dan niet over 1 team of over 1 land of bond, maar uit elke bond wekelijks verslagen (en dan niet van 3 regels). De NQR had in het begin ook een boekje waar alles in stond, maar als je het zoals nu in Belgie en NL uit wilt geven zoals QAM dan moet je schrijvers hebben die er hart en ziel instoppen om het geslaagd te krijgen. Foto`s daar is genoeg van, maar goede leesbare verslagen. De motorgazet is ook elke week afhankelijk bij wat er ingestuurd werd. Natasja schreef voor de BQR, als ze schreef dan plaatsten ze het, anders stond er niets over in.
Het idee en als het lukt is het natuurlijk altijd top!
Het idee en als het lukt is het natuurlijk altijd top!
Dank jullie allen voor jullie reakties.
Ik denk dat ik er wel wat mee kan en de redakteur ook wel.
Verdere reakties, adviezen, tips etc. zijn nog altijd van harte welkom zowel positief als negatief.
Een tijdschrift/magazine heeft adverteerders nodig om te kunnen bestaan, vandaar de reklame in het blad.
Interesseert je dat niet blader je verder...
Voor de vorm en uiterlijk van het blad denk ik meer aan, als voorbeeld te noemen Dirt Quad( special van Quad Passion-Frankrijk).Wanneer ik in Frankrijk ben en ik heb ff de tijd om in een supermarkt te winkelen koop ik meestal de bladen Quad Passion en Le Monde du Quad.Natuurlijk ook voor de fotos(inspiratie..) maar ook om te "leren" lezen.
Als het blad er komt, kies ik bewust voor de quads en niet voor de buggies(quad met een dakje er boven) en dan alles wat er over gaat.Tezijnertijd zal er dan wel iemand nodig zijn om me van de technische antwoorden te voorzien.Daar ben ik niet zo goed in.
Fotos maken ok, maar heb ik persé fotos nodig uit Frankrijk, Duitsland, Engeland, USA?
Een Nederlands blad voor Nederlandse- en Belgische quadrijders lijkt me voldoende.Of het moet zijn dat er Nederlanders en Belgen in het buitenland rijden(en dat zijn er nog al wat).
Ik hoop dat Frank van NQR mij zou willen helpen en dat zal ik, indien nodig, ook wel vragen.Informatie hebben we zeker nodig.
Dit forum zal wel helpen, maar moet inderdaad niet de bron worden.
Maar zoals ik al zei moeten er nog veel dingen besproken worden.Of er überhaupt een blad komt, zal niet aan mij liggen.Dat beslist de uitgever.
Ik peil de belangstelling, als het inderdaad zo ver is zullen we potentiële adverteerders gaan benaderen.Maar tot die tijd afwachten, ik ook.
Ik denk dat ik er wel wat mee kan en de redakteur ook wel.
Verdere reakties, adviezen, tips etc. zijn nog altijd van harte welkom zowel positief als negatief.
Een tijdschrift/magazine heeft adverteerders nodig om te kunnen bestaan, vandaar de reklame in het blad.
Interesseert je dat niet blader je verder...
Voor de vorm en uiterlijk van het blad denk ik meer aan, als voorbeeld te noemen Dirt Quad( special van Quad Passion-Frankrijk).Wanneer ik in Frankrijk ben en ik heb ff de tijd om in een supermarkt te winkelen koop ik meestal de bladen Quad Passion en Le Monde du Quad.Natuurlijk ook voor de fotos(inspiratie..) maar ook om te "leren" lezen.
Als het blad er komt, kies ik bewust voor de quads en niet voor de buggies(quad met een dakje er boven) en dan alles wat er over gaat.Tezijnertijd zal er dan wel iemand nodig zijn om me van de technische antwoorden te voorzien.Daar ben ik niet zo goed in.
Fotos maken ok, maar heb ik persé fotos nodig uit Frankrijk, Duitsland, Engeland, USA?
Een Nederlands blad voor Nederlandse- en Belgische quadrijders lijkt me voldoende.Of het moet zijn dat er Nederlanders en Belgen in het buitenland rijden(en dat zijn er nog al wat).
Ik hoop dat Frank van NQR mij zou willen helpen en dat zal ik, indien nodig, ook wel vragen.Informatie hebben we zeker nodig.
Dit forum zal wel helpen, maar moet inderdaad niet de bron worden.
Maar zoals ik al zei moeten er nog veel dingen besproken worden.Of er überhaupt een blad komt, zal niet aan mij liggen.Dat beslist de uitgever.
Ik peil de belangstelling, als het inderdaad zo ver is zullen we potentiële adverteerders gaan benaderen.Maar tot die tijd afwachten, ik ook.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
wij oookquad-racerrr schreef:Haha ja zijn we inderdaad al lid vancraptor schreef:aha de donald duck dacht toch dat je daar al lid van was
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Zeker doen !!!
Altijd wel interessant !
Altijd wel interessant !
Ik vind foto's van alleen Nederlandse/belgische wedstrijden ook wel voldoende. Als er een belangrijke wedstrijd in het buitenland is dan is het wel goed als daar ook aandacht aan besteed wordt.
Technische artikelen vind ik ook wel interessant om te lezen, met ook bijvoorbeeld iets over wetgeving etc. mbt quads.
Suc6!
Technische artikelen vind ik ook wel interessant om te lezen, met ook bijvoorbeeld iets over wetgeving etc. mbt quads.
Suc6!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quadrunner
lijkt me super als je een blad gaat maken met een beetje nederlandse race verslagen er bij en groten wedstrijde en modellen enz enz 1 keer in de 3 maanden
-
- Quad Master
- Contacteer:
fotos van buitenland is wel leuk van pdv en dat soort dingen
voor de rest kun je de aandacht beter hier houden er word hier veel te weinig op dat gebied gedaan voor de quads
waar zijn onze atv scene atv connection
frank keep up the good work jij weet wat we nodig hebben
en met dat techniek gebeuren zeer simpel,we hebben een hoop vrienden en aanhang en telefoon dus komt wel goed
tja en testen doen we graag zelfs
groetjes
voor de rest kun je de aandacht beter hier houden er word hier veel te weinig op dat gebied gedaan voor de quads
waar zijn onze atv scene atv connection
frank keep up the good work jij weet wat we nodig hebben
en met dat techniek gebeuren zeer simpel,we hebben een hoop vrienden en aanhang en telefoon dus komt wel goed
tja en testen doen we graag zelfs
groetjes
atvscene.com is super!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
-
- Quad Master
- Contacteer:
dat dacht ik toch ook
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Bron. http://www.honest.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuw: Quad Magazine.
Op 20 mei wordt het eerste full colour glossy magazine gelanceerd dat helemaal in het teken staat van quads. Het kreeg de uiterst originele titel ‘Mijn Quad’ mee.
Quads (en dan met name op de weg) lijken de laatste jaren steeds populairder te worden en dus kon een magazine - volgens de makers - dan ook niet uitblijven.
Het luxueuze blad brengt vergelijkende studies van de nieuwste modellen op de markt, informatie over kleding en accessoires en tips voor quadrijders.
Mijn Quad informeert tevens over wetgeving, crossterreinen en quadactiviteiten middels de vaste quadagenda.
In de eerste uitgave ontbreken ook het ABC van de ATV en het ‘Dakar-dagboek’ dat de ervaren piloot Alex Brusselers speciaal voor Mijn Quad bijhield, niet.
Met dit uitgebreide aanbod richt Mijn Quad zich tot een breed publiek van motorliefhebbers, van recreanten tot de meer ervaren quadrijders en van potentiële kopers tot quadbezitters.
Het blad verschijnt voorlopig twee keer per jaar in een oplage van 25.000 stuks en telt meer dan 100 pagina’s op A4-formaat met prachtige foto’s.
Lezers worden werkelijk meegevoerd in de wereld vol snelheid op vier wielen. Het is ook de bedoeling dat liefhebbers zich betrokken voelen bij het blad en zich erin herkennen.
Nieuw: Quad Magazine.
Op 20 mei wordt het eerste full colour glossy magazine gelanceerd dat helemaal in het teken staat van quads. Het kreeg de uiterst originele titel ‘Mijn Quad’ mee.
Quads (en dan met name op de weg) lijken de laatste jaren steeds populairder te worden en dus kon een magazine - volgens de makers - dan ook niet uitblijven.
Het luxueuze blad brengt vergelijkende studies van de nieuwste modellen op de markt, informatie over kleding en accessoires en tips voor quadrijders.
Mijn Quad informeert tevens over wetgeving, crossterreinen en quadactiviteiten middels de vaste quadagenda.
In de eerste uitgave ontbreken ook het ABC van de ATV en het ‘Dakar-dagboek’ dat de ervaren piloot Alex Brusselers speciaal voor Mijn Quad bijhield, niet.
Met dit uitgebreide aanbod richt Mijn Quad zich tot een breed publiek van motorliefhebbers, van recreanten tot de meer ervaren quadrijders en van potentiële kopers tot quadbezitters.
Het blad verschijnt voorlopig twee keer per jaar in een oplage van 25.000 stuks en telt meer dan 100 pagina’s op A4-formaat met prachtige foto’s.
Lezers worden werkelijk meegevoerd in de wereld vol snelheid op vier wielen. Het is ook de bedoeling dat liefhebbers zich betrokken voelen bij het blad en zich erin herkennen.
- Denus
- Quadrider
- Contacteer:
Met de DS450 op de cover: ik wil!!!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
de cover ziet er al goed uit
Nu een Grizzly 660
Yamaha YFZ450 SE