Animo voor tijdschrift
Animo voor tijdschrift
Ik heb een vraagje aan iedereen hier op dit forum.
Hoeveel animo/belangstelling is er voor een NEDERLANDSTALIG Magazine dat om de 3 maanden zou kunnen verschijnen zoals DIRTBIKE in Frankrijk, waarin alle facetten van de quadsport zal beschreven worden inclusief verslagen van toertochten, nieuws, onderdelen, accesoires etc. etc.
Zouden jullie daarvoor een bedrag van tussen de € 5,- en € 10,- willen betalen?
Gewoon een oppervlakkig vraagje, misschien dat ik ooit nog dat kan gaan doen waarvoor ik werkelijk heb geleerd.
Ik heb vorig jaar bewust gekozen om meer (media)-aandacht te schenken aan het toch al ondergewaardeerde quadwereldje door ervan fotos te maken en er een website aan over te houden.
Maar omdat er zo weinig media-aandacht is aan JULLIE sport/hobby is het misschien wel een idee om zelf een magazine uit te brengen.Dán zullen we meer media-aandacht hebben.
Voor jullie hoop ik, dat er geen wedstrijd meer bestaat zonder dat er quads aan de start staan en dat er iedereen over zal praten/schrijven.De quads moeten gerespecteerd en gewaardeerd worden.
Ik zelf heb geen quad, maar ik vind wel dat er meer aandacht aan geschonken mag worden, misschien op deze manier.
Ik heb al contact gehad met een redacteur van een blad en die wil er met mij over praten, maar ik wil natuurlijk eerst even de belangstelling onder de quadrijders zelf peilen.
Ik ben benieuwd.
Mvg Frank
http://www.quadphotos.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoeveel animo/belangstelling is er voor een NEDERLANDSTALIG Magazine dat om de 3 maanden zou kunnen verschijnen zoals DIRTBIKE in Frankrijk, waarin alle facetten van de quadsport zal beschreven worden inclusief verslagen van toertochten, nieuws, onderdelen, accesoires etc. etc.
Zouden jullie daarvoor een bedrag van tussen de € 5,- en € 10,- willen betalen?
Gewoon een oppervlakkig vraagje, misschien dat ik ooit nog dat kan gaan doen waarvoor ik werkelijk heb geleerd.
Ik heb vorig jaar bewust gekozen om meer (media)-aandacht te schenken aan het toch al ondergewaardeerde quadwereldje door ervan fotos te maken en er een website aan over te houden.
Maar omdat er zo weinig media-aandacht is aan JULLIE sport/hobby is het misschien wel een idee om zelf een magazine uit te brengen.Dán zullen we meer media-aandacht hebben.
Voor jullie hoop ik, dat er geen wedstrijd meer bestaat zonder dat er quads aan de start staan en dat er iedereen over zal praten/schrijven.De quads moeten gerespecteerd en gewaardeerd worden.
Ik zelf heb geen quad, maar ik vind wel dat er meer aandacht aan geschonken mag worden, misschien op deze manier.
Ik heb al contact gehad met een redacteur van een blad en die wil er met mij over praten, maar ik wil natuurlijk eerst even de belangstelling onder de quadrijders zelf peilen.
Ik ben benieuwd.
Mvg Frank
http://www.quadphotos.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Re: Animo voor tijdschrift
GO GO GO
als het maar niet zo'n plat geslagen Activ Quad Magazine wordt
als het maar niet zo'n plat geslagen Activ Quad Magazine wordt
-
- Quad Master
- Contacteer:
mog je er wat in zien,ts motors doet al zeker mee
advertensie ,sponsering maakt niet uit,wel natuurlijk een freestyle colum he
advertensie ,sponsering maakt niet uit,wel natuurlijk een freestyle colum he
5-10 euro
Dan koop ik me nog liever de donald duck...
Zelfde als quad magazine 6 euro voor zoon boekje.. eens maar ook nooit meer
Mits deze dikker zou zijn de die van quad magazine, dan zou ik eventueel nog twijfelen. Maar zit hij met dikte in die richting. Vergeet het maar. In QM zat zeer veel reclame waar ik niks aan heb maar wel voor betaal
Toch wens ik je suc6 als je dit zou gaan doen
Dan koop ik me nog liever de donald duck...
Zelfde als quad magazine 6 euro voor zoon boekje.. eens maar ook nooit meer
Mits deze dikker zou zijn de die van quad magazine, dan zou ik eventueel nog twijfelen. Maar zit hij met dikte in die richting. Vergeet het maar. In QM zat zeer veel reclame waar ik niks aan heb maar wel voor betaal
Toch wens ik je suc6 als je dit zou gaan doen
- joyride
- Quadrider
Hey Frank,
Strak plan
als het wat word wil ik me vast op geven voor een abonnement
Greetz.
Strak plan
als het wat word wil ik me vast op geven voor een abonnement
Greetz.
-
- Quad Master
- Contacteer:
aha de donald duck dacht toch dat je daar al lid van was
Haha ja zijn we inderdaad al lid vancraptor schreef:aha de donald duck dacht toch dat je daar al lid van was
Donald duck daar kan je met trots abonee van worden
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Super goede plannen!
Ik ben lid van aqm en ben zeker bereid om lid te worden van jouw misschien toekomstige magazine!
Ik vind de reviews in aqm van erg laag niveau, de foto's zijn wel mooi...
Ik ben lid van aqm en ben zeker bereid om lid te worden van jouw misschien toekomstige magazine!
Ik vind de reviews in aqm van erg laag niveau, de foto's zijn wel mooi...
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Zeer goed plan, heb zeker en vast interesse om lid te worden
klinkt wel vet\maarja ligt eraan hoe dik het boekje is voor de meeste tijdschriften betaal je 3.95 ofzo maarja als het echt iets is ben ik niet te beroerd wat meer te betalen
ducses ermee laten we er nog iets van horen
ducses ermee laten we er nog iets van horen
Mijn extra grote KittyCat
Als het net zo is als activ quad magazine heeft het niet veel nut nee..
Dit vind ik gewoon een tijdschrift met artikelen wat je op dit forum ook wel kan vinden.
Maar als jullie een tijdschrift als bijvoorbeeld de AutoMAX maken met een aantal projecten die NIET op het forum staan en meer gaan doen met de techniek van quads, dan denk ik dat het zeker wat word.
Ieder kwartaal lijkt mij beetje te weinig. iedere maand of 2 maand lijkt mij meer in de buurt komen. En dan inderdaad voor een 4 of 5 euro...
Dit vind ik gewoon een tijdschrift met artikelen wat je op dit forum ook wel kan vinden.
Maar als jullie een tijdschrift als bijvoorbeeld de AutoMAX maken met een aantal projecten die NIET op het forum staan en meer gaan doen met de techniek van quads, dan denk ik dat het zeker wat word.
Ieder kwartaal lijkt mij beetje te weinig. iedere maand of 2 maand lijkt mij meer in de buurt komen. En dan inderdaad voor een 4 of 5 euro...
Groetjes thuis!
zouk zeker koope
5 a 10 euro is tg ng nie zo overdreven veel
kdacht dat de meeste tuning boekjes iets van 7.50,-a 9,-zijn ma zijn wl taamlijk dik
kzou dan tg wl een paar gebruikers vant forum aanspreke zou mooie foto's opleveren
5 a 10 euro is tg ng nie zo overdreven veel
kdacht dat de meeste tuning boekjes iets van 7.50,-a 9,-zijn ma zijn wl taamlijk dik
kzou dan tg wl een paar gebruikers vant forum aanspreke zou mooie foto's opleveren
-
- Quadrunner
Geweldig IDEE!!!
Activ Quad Magzine vond ik ook een beetje mager. Maar je moet toch klein beginnen dus dan reserveer ik maag 30 euro voor een jaarabonoment Het zou wel lastig worden maar ik zou zeker lid worden. Dan hoop ik ook dat er meer dingen over NL geschreven worden. En de Cross/recreatie quadrijder promoot.
Maar klein beginnen dus 4x per jaar is voldoende als je dan iets langer over de reviews doet waardoor ze iets steviger zijn. Desnoods wat stelen uit andere magazines en vertalen naar het nederlands en zo aanpassen dat het een totaal nieuwe review lijkt
Wanneer komt het eerste nummer?
Activ Quad Magzine vond ik ook een beetje mager. Maar je moet toch klein beginnen dus dan reserveer ik maag 30 euro voor een jaarabonoment Het zou wel lastig worden maar ik zou zeker lid worden. Dan hoop ik ook dat er meer dingen over NL geschreven worden. En de Cross/recreatie quadrijder promoot.
Maar klein beginnen dus 4x per jaar is voldoende als je dan iets langer over de reviews doet waardoor ze iets steviger zijn. Desnoods wat stelen uit andere magazines en vertalen naar het nederlands en zo aanpassen dat het een totaal nieuwe review lijkt
Wanneer komt het eerste nummer?
YAMAHA BREEZE 125cc