gehandicapt en quad rijden
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: gehandicapt en quad rijden
hij kreeg ruzie met een bocht en de quad
hij was te hard de bocht in geduikt , en door de rem hobbels remde de quad nog amper en toen ging het zoo van rol rol stil , quad had stuur krom en voor het spoor te stellen (ben ff de naam kwijt ) was krom
maar hij zelf had gelukkig niks
hij was te hard de bocht in geduikt , en door de rem hobbels remde de quad nog amper en toen ging het zoo van rol rol stil , quad had stuur krom en voor het spoor te stellen (ben ff de naam kwijt ) was krom
maar hij zelf had gelukkig niks
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
in geval van sturen met 1 hand gaat die met handicap beter kunnen sturen met 1 hand dan als jullie dat proberen met 1 hand omdat deze persoon daarop ingesteld is.
Of iemand al dan niet iets kan weet je enkel door die persoon te laten testen (in sommige gevallen onder toezicht van ervaringsdeskundigen) of te laten oordelen door ervaringsdeskundigen.
Of iemand al dan niet iets kan weet je enkel door die persoon te laten testen (in sommige gevallen onder toezicht van ervaringsdeskundigen) of te laten oordelen door ervaringsdeskundigen.
Er bestaan quads met servo stuur. Dat is in ieder geval veel makkelijker te doen met 1 hand.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
ik heb in mijn leven al 2mensen gezien die een arm konden gebruiken en alle twee draaigas
-
- Quadrunner
Dat beddoel ik ook! Ik werd ook een beetje kwaad als je leest dat sommige toc een beetje spotten en oordelen voor een ander.GzzTa schreef:in geval van sturen met 1 hand gaat die met handicap beter kunnen sturen met 1 hand dan als jullie dat proberen met 1 hand omdat deze persoon daarop ingesteld is.
Ik probeerde actief op zoek te gaan naar oplossingen. Want de meeste mensen oordelen zo snel. Veel kameraden van mij gingen naar Walibi World (atractiepark Biddinghuizen) ik wist van niets maar ik had ze nog wel gevraagd wat ze gingen doen. Ze antwoorden niet echt en dacht dat ze niets gingen doen. En dan zie je op htyves al die foto's terwijl ik als rolstoelgebruiker in alle achtbanen heb ezeten! Zelfs de spaceshot (vrije val) en die achtbaan waar de benen vrij zitten was voor mij prima te doen. Maar die jongens denken dan te vlu gan "dat gaat niet". En zo zijn er nog meer voorbeelden.
Dus kortom oordeel niet over een gehandicapte wat hij wel/niet kan. Vraag het hem zelf en je kunt hem best advies geven.
Jammer dat de topic opener niets verteld. Ben namelijk erg benieuwd of dit te realiseren is en dat deze jongen ook gewoon net als jij en ik van een quad (of iets dergelijke) kan genieten.
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Quad Expert
- Contacteer:
koen, was jij ook op quad day? met een grote aanhanger vol met quad's? buiten in dat pad geparkeerd?
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
Idd, een prothese is ideaal. Iemand van de mag quaders heeft ook maar één arm die hij goed kan gebruiken. Voor de andere heeft hij een prothese waarvan de hand is aangepast om perfect rond het handvat te passen. Waardoor hij dus WEL 2 armen heeft om te rijden.ardkapteijn schreef:Van het weekend geprobeerd met 2 handen te rijden... zelfs dat was niet succesvol
Nee maar je kan grote quad niet vergelijken met 50cc quad. Ook al blijft het gevaarlijk zowel bij
zware als lichte quad. Een protese zou de beste oplossing zijn.
Hij was aanwezig op de T-day en heeft niet moeten onderdoen voor de rest. Als je het niet wist dat hij een prothese had zou je het nooit geweten hebben.
Ik had enorm respect voor hem dat hij het toch maar is komen doen. Petje af
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cd_BE schreef:Idd, een prothese is ideaal. Iemand van de mag quaders heeft ook maar één arm die hij goed kan gebruiken. Voor de andere heeft hij een prothese waarvan de hand is aangepast om perfect rond het handvat te passen. Waardoor hij dus WEL 2 armen heeft om te rijden.ardkapteijn schreef:Van het weekend geprobeerd met 2 handen te rijden... zelfs dat was niet succesvol
Nee maar je kan grote quad niet vergelijken met 50cc quad. Ook al blijft het gevaarlijk zowel bij
zware als lichte quad. Een protese zou de beste oplossing zijn.
Hij was aanwezig op de T-day en heeft niet moeten onderdoen voor de rest. Als je het niet wist dat hij een prothese had zou je het nooit geweten hebben.
Ik had enorm respect voor hem dat hij het toch maar is komen doen. Petje af
Die mag quader ben ik
Voila, nu weet je het ineens. Ik heb pas achteraf beseft dat ik je niets gezegd hebt.GzzTa schreef: Die mag quader ben ik
GzzTa is het leven bewijs dat je perfect met één arm op een quad kan rijden.
Al heb ik de indruk dat de topic starter hier niet veel meer komt. Maar zijn zoon zou dus zeker met een 500 of 800 kunnen rijden als hij daar de goede prothese voor heeft. Als hij zich lid maakt van mag quad, dan kan hij volgend jaar ineens mee op de T-day.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
-
- Quadrunner
Nee ik was er dit jaar niet bij vorig jaar weldieseltank schreef:koen, was jij ook op quad day? met een grote aanhanger vol met quad's? buiten in dat pad geparkeerd?
YAMAHA BREEZE 125cc