Plastiek spuiten?
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrider
- Contacteer:
Okay, volgens ik hier lees moet dit dus wel haalbaar zijn want zoals reeds gezegd spuiten ze de bumpers van de auto's ook hé. Maar welke verf is dit nu exact?
En fré, heb je daar meer info van van zo'n textielverf? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
En fré, heb je daar meer info van van zo'n textielverf? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quad Expert
wel wij kleuren zo kunststof kolven en handgrepen van wapentuig.
Het is polyamidevezel kleurstof, zie ook deze link:
http://www.sl-8.de/Color/color.html (normaal is dat sneeuwwit)
Hier verkopen ze de kleurstof, maar je kan diezelfde kleurstof met hetzelfde resultaat in bv de Carrefour halen, ik moet deze week toch nog om een paar pottekes, het merk en zo weet ik niet meer, kzou het terug moeten opzoeken.
Het werkt op verschillende soorten kunststoffen, zolang deze kunststof maar op 1 of andere manier water kan absorberen.
Of het ook werkt op quadplastic weet ik niet, maar ik denk wel dat het eens het proberen waard is, want die kleur zit er dan echt IN, en ligt er niet gewoon op zoals bij het verven.
let wel: je kan enkel van licht naar donker kleuren, bv je blauwe plastic geel kleuren zal niet gaan.
Het is polyamidevezel kleurstof, zie ook deze link:
http://www.sl-8.de/Color/color.html (normaal is dat sneeuwwit)
Hier verkopen ze de kleurstof, maar je kan diezelfde kleurstof met hetzelfde resultaat in bv de Carrefour halen, ik moet deze week toch nog om een paar pottekes, het merk en zo weet ik niet meer, kzou het terug moeten opzoeken.
Het werkt op verschillende soorten kunststoffen, zolang deze kunststof maar op 1 of andere manier water kan absorberen.
Of het ook werkt op quadplastic weet ik niet, maar ik denk wel dat het eens het proberen waard is, want die kleur zit er dan echt IN, en ligt er niet gewoon op zoals bij het verven.
let wel: je kan enkel van licht naar donker kleuren, bv je blauwe plastic geel kleuren zal niet gaan.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad Expert
ela
ik heb nog een klein stukje plastic liggen van tussen mijn lichten (was origineel een wit stukje, nu zit daar een zwart tussen). De volgende keer dat we gaan kleuren neem ik dat mee om samen in de pot te gooien, en we zullen zien, wie weet!
of: wil Teunie dat ik het probeer groen te kleuren voor zijn kawa?
ik heb nog een klein stukje plastic liggen van tussen mijn lichten (was origineel een wit stukje, nu zit daar een zwart tussen). De volgende keer dat we gaan kleuren neem ik dat mee om samen in de pot te gooien, en we zullen zien, wie weet!
of: wil Teunie dat ik het probeer groen te kleuren voor zijn kawa?
-
- Quad Expert
kheb het dus geprobeerd op quadplastiek (PE), maar van sneeuwwit naar zwart is me toch niet gelukt hoor: het is blauw-paars. Ook heel mooi, maar geen zwart natuurlijk
op ertalon (nylonvariant) werkt het feilloos, in enkele minuutjes was het al pekzwart.
Misschien dat het zou helpen indien ik het stukje nog een paar beurten geeft, maar dat zal voor een volgende keer zijn.
Kga nu verderwerken aan mijn a-arm moules.
EDIT: eerst nog een paar fotokes:
gebruikte kleurstof:
DYLON nr8, Ebony Black
op ertalon (nylonvariant) werkt het feilloos, in enkele minuutjes was het al pekzwart.
Misschien dat het zou helpen indien ik het stukje nog een paar beurten geeft, maar dat zal voor een volgende keer zijn.
Kga nu verderwerken aan mijn a-arm moules.
EDIT: eerst nog een paar fotokes:
gebruikte kleurstof:
DYLON nr8, Ebony Black