Plastiek spuiten?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Plastiek spuiten?

Bericht door Wå®®iør »

Ik zou graag mijn plastiek van mijn Wå®®iør spuiten in een ander kleur. Ik zou dit graag zelf doen.

Heeft er iemand een idee hoe je dat het best kan uitvoeren? De bedoeling is wel dat de verf niet achter een jaar ervan valt hé :wink:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Niemand???? :(
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

sorry maar je kunt alleen maar andere kappen kopen, het is namelijk niet mogelijk om je kappen te spuiten.
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Frank MB schreef:sorry maar je kunt alleen maar andere kappen kopen, het is namelijk niet mogelijk om je kappen te spuiten.
Damn, echt jammer, ik zou graag een eigen design spuiten dus andere kappen kopen is ook geen oplossing want dan sta ik even ver :( , toch bedankt voor uw reactie!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Bij www.tibermont.be kan je je plastiek laten spuiten. Kost 600 € geloof ik.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Het kan wel maar de verf laten hechten is heel moeilijk op het materiaal van de kappen omdat dit flexibel is. Kijk eens hoeveel krassen je hebt op je kappen die zitten na een week ook in je verf en dan komt het blauw er doorheen
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Rik350 schreef:Het kan wel maar de verf laten hechten is heel moeilijk op het materiaal van de kappen omdat dit flexibel is. Kijk eens hoeveel krassen je hebt op je kappen die zitten na een week ook in je verf en dan komt het blauw er doorheen
Dat zou niet zo erg zijn, die krassen neem ik erbij, maar de verf mag gewoon niet afbrokkelen (of hoe noem je da :lol:). Met welke verf zou ik dan best tewerk gaan?
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

No Limit YFZ schreef:Bij www.tibermont.be kan je je plastiek laten spuiten. Kost 600 € geloof ik.
Gewoon laten spuiten wil ik niet, ik zou graag mijn eigen ontwerp erop doen, dus met verschillende kleurniveaus gaan werken...
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Er is verf beschikbaar die is buigzaam maar je zal ook een goede grondlaag moeten aanbrengen en een primer waardoor je kappen verharden en als ie dan buigt (en dat doet ie) breekt de verflaag alsnog en krijg je van die verfbladders(afbrokkelen) Ik denk echt dat het is af te raden om je quad te spuiten
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Jammer :( Maar toch bedankt voor de reply's!!!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik ken iemand met een gespoten quad is echt perfect gedaan, ziet er schitterend uit en blijft ook goed als het goed gedaan is.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
rickyblaster
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rickyblaster »

Daar hadden ze toch apparte verf voor???
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Iemand die bij deliege komt heeft de plastiek van zijn raptor volledig herspoten. Met speciaal effect dat de kleuen veranderen volgens de lichtinval

Is gewoon perfect gedaan. Ze hebben wel een auto spuitbedijf.
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

Bartie schreef:Iemand die bij deliege komt heeft de plastiek van zijn raptor volledig herspoten. Met speciaal effect dat de kleuen veranderen volgens de lichtinval

Is gewoon perfect gedaan. Ze hebben wel een auto spuitbedijf.
heb die quad zien staan als ik de eerste keer tot bij hem ben geweest. Dat noemen ze een kameleon kleur, kost vele centjes om je zoiets te laten zetten. Een parelmoer kleur is ook niet mis hoor en is meer in trek dan die kameleon kleur.

Da is geen speciale verf hoor maar gewoon weekmakers die ze erin doen. Neem ne keer uwe bumper van uwen auto en ge moogt die plooien in een zes die verf gaat ook niet lossen of gaan bladeren. Het hangt er enkel vanaf hoeveel hij erin doet.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
YAMAHA-BLASTER
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door YAMAHA-BLASTER »

bij ton meassen staat een shee die heeft ook andere kappen ik weet nie of ze gespoten zijn of zo gemaakt het is wit met zwart/bruin .
HØKEN = NORMAAL
Plaats reactie