Slagmoersleutel op kleine compressor?
-
andre verzijl
- Quadrider

Re: Slagmoersleutel op kleine compressor?
bij conrad hebben ze een slagmoersleutelset van mannesmann te koop bestelnummer 811098-8a kost 46 euro
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Ik zag hem, maar ik denk dat die vergelijkbaar is met Ferm. Tenminste, Mannesman is het merk wat hier ook bij de Action ligt.andre verzijl schreef:bij conrad hebben ze een slagmoersleutelset van mannesmann te koop bestelnummer 811098-8a kost 46 euro
Ervaring toevallig?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
andre verzijl
- Quadrider

ik heb er geen ervaring mee maar denk dat je voor rond de 40 euro geen kat in de zak zult krijgen als je de ferm gaat kopen je hebt op ferm producten tegenwordig geloof ik ook nog eens 2 jaar garantie.
-
tjobbie
- Quadverslaafde

mannesman is niet te vergelijken met ferm hoor.Jazzy schreef:Ik zag hem, maar ik denk dat die vergelijkbaar is met Ferm. Tenminste, Mannesman is het merk wat hier ook bij de Action ligt.andre verzijl schreef:bij conrad hebben ze een slagmoersleutelset van mannesmann te koop bestelnummer 811098-8a kost 46 euro
Ervaring toevallig?
teminste je hebt er de blauwe en de groene(prof)versie van.
de groene versie is echt heel goed.
en wat Andre zegt klopt toch helemaal, voor dat geld kunt je geen bult vallen.

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
andre verzijl
- Quadrider

ik heb de ferm slagmoer sleutelset gezien bij http://www.gereedschaptotaal.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor 32.95 portokosten 8 euro en 3 JAAR GARANTIE WAT WIL JE NOG MEER !!

-
Ardjuh
- Quad Expert

2de hands zijn ze ook wel te vinden hoor http://www.vaneldik.com.. die gasten hebben vrij wel alles wat je kunt bedenken aan merk gereedschap 2de hands en voor een leuke prijs.
Bedenk wel dat je juiste koppelingen erbij moet hebben, en een groot stuk lucht slang is ook wel praktisch (kun je dat knorrende compressortje wat verder van je af zetten).
Ik zie trouwens dat je ook SS velgen hebt.. toch? Ik krijg er geen fatsoenlijke 1/2" dop in... Dit zul je dus alsnog met de hand moeten doen. Houd daar wel ff rekening mee.
Bedenk wel dat je juiste koppelingen erbij moet hebben, en een groot stuk lucht slang is ook wel praktisch (kun je dat knorrende compressortje wat verder van je af zetten).
Ik zie trouwens dat je ook SS velgen hebt.. toch? Ik krijg er geen fatsoenlijke 1/2" dop in... Dit zul je dus alsnog met de hand moeten doen. Houd daar wel ff rekening mee.
No Can't Do!
-
andre verzijl
- Quadrider

sorry hoor maar ik zou toch echt geen tweede hands gereedschap gaan kopen als je voor rond de 40 euro een nieuwe kunt kopen met 3 jaar garantie!! 
-
Ardjuh
- Quad Expert

3 jaar garantie is vaak onder heeel veel voorwaarden, net als de garantie van je quad. Komt er vaak op neer als je hem gebruikt binnen de garantie periode dat je garantie komt te vervallen...andre verzijl schreef:sorry hoor maar ik zou toch echt geen tweede hands gereedschap gaan kopen als je voor rond de 40 euro een nieuwe kunt kopen met 3 jaar garantie!!
En om je leuk voorbeeld te geven, heb voor paar tientjes nieuwe complete gereedschap set gekocht... daarvan trek/sla ik alles krom en alle hoeken rond. De oude Gedore gereedschap er toch maar weer bij gepakt..
Moet ieder voor zicht weten wat die doet.... maar mijn advies: Afblijven van die goedkope rotzooi als je er lang plezier van wilt hebben! Blijkbaar vinden sommige mensen het belangrijker dat het nieuw is en glimt dan dat het goed blijft werken...
No Can't Do!
-
andre verzijl
- Quadrider

kijk als je die slagmoersleutel 10 keer op een dag gebruikt geef ik je gelijk maar niet voor die paar keer wielen wisselen van de quad bijvoorbeeld .trouwens een tijd terug bij een bouwmarkt een goedkope accuboor gekocht na negen maanden kapot gewoon een nieuwe hoor na 14 maanden weer kapot weer een nieuwe zonder gezeur!! zo blijf je gereedschap ook nieuw!!

-
cilinderhead
- Quad Master

snap niet wat de discussie is, Of tweedehands Merk spul wat gewoon goed is en het niet snel begeeft, of voor de zelfde prijs bagger wat het na 9 maanden begeeft ( Al krijg je steeds een nieuwe... je zit dan toch zonder)
Voor de mensen die denken "ik gebruik het maar af en toe" waarom voor de zelfde prijs niet goed maar wel iets ouder dan bagger wat het elk moment kan begeven?
Voor de mensen die nieuw willen hebben... Gereedschap gebruik je niet om naar te kijken of op de vensterbank te zetten, maar om te gebruiken dan hoeft het toch niet te glimmen en te doen?...
Voor de mensen die dit wel willen... koop elke keer bagger en ga terug naar de winkel met de bon als het stuk is.. maar ga je wel afvragen waar gereedschap eigenlijk
voor is
Conclusie:
Iemand die niet veel wilt uitgeven : Koop een goed merk tweedehands ( natuurlijk wel een goede...)
iemand die wilt dat het glimt : koop een bagger merk nieuw en ga elke keer terug met de bon als het stuk is..
Laten we nu weer On-topic gaan
Voor de mensen die denken "ik gebruik het maar af en toe" waarom voor de zelfde prijs niet goed maar wel iets ouder dan bagger wat het elk moment kan begeven?
Voor de mensen die nieuw willen hebben... Gereedschap gebruik je niet om naar te kijken of op de vensterbank te zetten, maar om te gebruiken dan hoeft het toch niet te glimmen en te doen?...
Voor de mensen die dit wel willen... koop elke keer bagger en ga terug naar de winkel met de bon als het stuk is.. maar ga je wel afvragen waar gereedschap eigenlijk
Conclusie:
Iemand die niet veel wilt uitgeven : Koop een goed merk tweedehands ( natuurlijk wel een goede...)
iemand die wilt dat het glimt : koop een bagger merk nieuw en ga elke keer terug met de bon als het stuk is..
Laten we nu weer On-topic gaan
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
-
jeoentjuh
- Quadrunner

ik heb een sloophamer van mannesmann zit 2 jaar garantie opandre verzijl schreef:bij conrad hebben ze een slagmoersleutelset van mannesmann te koop bestelnummer 811098-8a kost 46 euro
en toen ik de hammer gesloopt had kon ik meteen een nieuwe op komen halen
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
ik heb ook doppen van mannesnam en die misbruik ik vaak genoeg
ik vind het echt topspul. oke het is geen snapon of gedore maar die draai ik ook stuk en bij snapon heb jelevenslange garantie tot dat het stuk is dan toch niet
maar een slagmoer sleutel op een kleine compressor kan best als je maar gedult heb
hij zal alleen maar aan slaan
ik vind het echt topspul. oke het is geen snapon of gedore maar die draai ik ook stuk en bij snapon heb jelevenslange garantie tot dat het stuk is dan toch niet
maar een slagmoer sleutel op een kleine compressor kan best als je maar gedult heb
hij zal alleen maar aan slaan
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- yamahakoppel
- Quad GOD

ik denk dat uw slagmoer sleutel van eender welk merk het langer uit houd dan uw klein compressortje het topic ging toch over de compressor of die een slagmoer sleutel genoeg kon voeden als je na elk wiel even wacht dan gaat dat ja maar op die tijd heb je ook met de ratel uw velgen los gedraaid en de bouten vast draaien met een slagmoer sleutel
mij niet gezien
een maat van mij ook, laat nieuw remblokken zetten bij ene die na zijn uren wat bij klust. bij de montage van de voorste velgen trekt die de draad kapot van zijn spoorverbreder, dat is niks zegt die man even een nieuwe bout. nu blijkt de bout ingegoten te zijn in de alluminium, dat is niks zegt die man boor de kop vrij en zet dan een nieuwe bout.
na 2 boren te breken blijkt het een ronde kop te zijn en niet een gewone bout, dat is niks zegt de man koop een andere spoorverbreder voor u
nu is dat model niet meer te koop dus laat de man een nieuwe bout inlassen, en mijn maat krijgt de rekening van het lassen en zijn 2 kobalt boren en de uren wat ze er aan gewerkt hebben
natuurlijk niet betaald zelf een nieuwe set spoorverbreders gekocht wel een ander merk
en hij is ook op zoek kunnen gaan naar iemand die zijn onderhoud wou doen. maar als je lang dagen hebt en weekends werkt is het moeilijk om iemand te vinden die na 20u nog rap uw onderhoud aan de quad doet
ik zelf heb mij direct een grote compressor gekocht en heb gratis een kleine slagmoer sleutel van mannesman gekregen voor die paar keer dat ik hem nodig heb is die goed en als ik iets niet los krijg heb ik de grote slagmoer sleutel van het werk nog, gebruik ik voor de velgen van de heftrucks
als bij die niet los is dan is het OVER of de moer kapot alleen kom je meestal met dat ding er niet aan veel te groot en lomp maar gebruik dan de iets kleinere
een maat van mij ook, laat nieuw remblokken zetten bij ene die na zijn uren wat bij klust. bij de montage van de voorste velgen trekt die de draad kapot van zijn spoorverbreder, dat is niks zegt die man even een nieuwe bout. nu blijkt de bout ingegoten te zijn in de alluminium, dat is niks zegt die man boor de kop vrij en zet dan een nieuwe bout.
na 2 boren te breken blijkt het een ronde kop te zijn en niet een gewone bout, dat is niks zegt de man koop een andere spoorverbreder voor u
ik zelf heb mij direct een grote compressor gekocht en heb gratis een kleine slagmoer sleutel van mannesman gekregen voor die paar keer dat ik hem nodig heb is die goed en als ik iets niet los krijg heb ik de grote slagmoer sleutel van het werk nog, gebruik ik voor de velgen van de heftrucks
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Weet je wat de beste slagmoer sleutel is GEEN
Bij mijn quad komt maar op 1 moer een slagmoer sleutel en dat is van het voortandwiel
Je kan die dingen beter niet gebruiken voor je quad en zeker niet voor je velgen je draat alles kapot
Velgjes met een moment sleutel of met de hand is de beste manier,maar dat moet ieder voorzich weten natuurlijk
Bij mijn quad komt maar op 1 moer een slagmoer sleutel en dat is van het voortandwiel
Je kan die dingen beter niet gebruiken voor je quad en zeker niet voor je velgen je draat alles kapot
Velgjes met een moment sleutel of met de hand is de beste manier,maar dat moet ieder voorzich weten natuurlijk
yamaha of toch een can-am
Cool, veel goede informatie mannen!
Ik wil een slagmoersleutel vooral gebruiken om moeren los te draaien die ik met de hand niet los krijg. Dat vast draaien met dat ding niet verstandig is lijkt me nu wel duidelijk.
Ardjuh, ik heb inderdaad ITP SS velgen maar die liggen los in de schuur. Het gaat me nu vooral om de gewone standaard Yamaha velgen die ik los moet draaien. Maar goed gezien.
Ik wil een slagmoersleutel vooral gebruiken om moeren los te draaien die ik met de hand niet los krijg. Dat vast draaien met dat ding niet verstandig is lijkt me nu wel duidelijk.
Ardjuh, ik heb inderdaad ITP SS velgen maar die liggen los in de schuur. Het gaat me nu vooral om de gewone standaard Yamaha velgen die ik los moet draaien. Maar goed gezien.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'