Kleine shade kan je ok herstellen met kneedbaar ijzer. Valt natuurlijk te zien waar ...
Voor zulke zaken ga je best naar een revisiebedrijf ( bv: Stichelmeyer in Ninove )
Ketting gebroken, alles kapot geslagen...
- raptor350
- Quadracer

Re: Ketting gebroken, alles kapot geslagen...
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
Ik kan nu aan een compleet onderblok voor weinig komen. Weet iemand wat ik naast de carters nog allemaal nodig hebt? En of je gewoon kant voor kant eraf kan halen? Of het blok er vanonder moet? Alvast bedankt.
MVG Martijn Slingerland
MVG Martijn Slingerland
heb je een pb gestuurd
never drive faster then your angel can fly
je blok moet uit je quad als je de carters wil splitsen.
-
Ardjuh
- Quad Expert

Wil heeft geen verstand van prijzen.mike04011977 schreef:ik heb me laten vertellen door wil v/d laar dat z'n carter setje +/- 2000 eurie kostmx jake schreef:
setje carters kost plus min €650
je kan bij wil v/d laan je carter laten lassen of anders op ebay.com zie ik ze nog wel eens staan.
No Can't Do!
- raptor350
- Quadracer

uw blok moet indd uit je quad gehaald worden.martjesub schreef:Ik kan nu aan een compleet onderblok voor weinig komen. Weet iemand wat ik naast de carters nog allemaal nodig hebt? En of je gewoon kant voor kant eraf kan halen? Of het blok er vanonder moet? Alvast bedankt.
MVG Martijn Slingerland
maar het splitsen van een motorblok vraagt wel zeer veel tijd en geduld !
Als je dit zelf kan doen is het in principe geen probleem , maar in een garage aan 50 euo per uur , zul je een mooie rekening krijgen
Buiten nieuwe pakkingen en dichtingen heb je niet veel nodig , natuurlijk is dit wel het perfecte moment om al uw lagers / keerringen eens te controleren en indien nodig te vervangen
( Kleppen opnieuw worden afgesteld mss ? )
Tip: vergeet niet alles aan te spannen onder de aanbevolen hoeveelheid druk ( met behulp van een momentsleutel )
grtzzzz
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules